Het kortingscode topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Dat is al jaren aan de gang bij Divoza. Aantal winkels is al verdwenen en ben eigenlijk verbaasd dat ze nog hebben geïnvesteerd in nieuwe site etc. Maar dit is iig niks nieuws onder de zon.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

manzano schreef:
Dat is al jaren aan de gang bij Divoza. Aantal winkels is al verdwenen en ben eigenlijk verbaasd dat ze nog hebben geïnvesteerd in nieuwe site etc. Maar dit is iig niks nieuws onder de zon.

In leek is zelfs een nieuwe rijbak aangelegd voor testen zadels

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Ik was een paar maanden geleden in Staphorst bij de divoza en daar zijn ze zelfs de hele dag alleen dus als je de klanten in je eentje aan kunt zullen er wel niet zoveel zijn :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Nou, als de vriendelijkheid nog net zo groot is als die ene keer dat ik bij Divoza Staphorst was, snap ik wel dat er niemand meer komt. Maar het gaat er al heel lang slecht idd, in het algemeen bij Divoza. Zo veel niet op voorraad..

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:29

manzano schreef:

Uhh ze hebben toch al even een nieuwe website..

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

dravergekkie schreef:
manzano schreef:

Uhh ze hebben toch al even een nieuwe website..

Afgelopen april pas zie ik: https://www.facebook.com/share/19b68pck9z/

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Suzanne F. schreef:
Ik heb het idee dat het niet zo lang meer goed gaat daar. Ze waren de eerste maar ik denk dat ze voorbijgestreefd zijn.

Al die kortingsakties bij allerlei ruitersportzaken helpt daar natuurlijk ook niet bij. Op een gegeven moment is er toch niet meer zoveel dat je nog nodig hebt lijkt mij?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

Divoza verkoopt ook heel veel alleen eigen merken en kwalitatief vind ik dat soms best tegenvallen. Behalve de leren singels, die zijn echt heel fijn en zacht. Maar ik koop er eigenlijk nooit meer iets