Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:49

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 08:48

Ik heb mijn eerste 'echte' blogpost geplaatst :D Ik ga naar de fysio en neem mee: hardloopschoenen en een deegroller

Hebben jullie misschien tips of opmerkingen? En voor de Wordpressers onder ons: hoe maak je verschillende categorieën?

Nog even op jullie reageren hoor!
Elmo, ik snap je goed hoor! Ik denk dat een blog al snel een persoonlijk tintje 'hoort' te krijgen, maar je zou in principe net zo goed een pagina kunnen maken waar je gewoon leuke informatie op plaatst. Ik denk dan bijvoorbeeld aan iets als froot.nl. Maar ik denk ook dat je er al bloggend achter komt wat het beste bij jou past.

MissRosanne, jeetje, wat gaaf en knap dat je er zo veel voor over hebt en dat het ook lijkt te lukken! Ik volg je blog in ieder geval, en ben benieuwd hoe je carrière verder zal verlopen!

Colorado, prachtige sfeervolle foto's! Zeker de zwart-wit foto's vind ik ontzettend mooi

DnT, Yv_ en BernetteO, ik heb weinig met nagellak haha, maar leuke posts! Ik vind het fascinerend hoe jullie je nagels zo mooi kunnen houden := Ik vroeg me wel af: wordt het niet een hele dure blog als je een paar keer per week nieuwe nagellak moet kopen? Of hebben jullie daar iets op verzonnen?

Talievlietje, leeeuk! Tof dat je ook filmpjes maakt, dat geeft net iets extra's en persoonlijks vind ik

Marit, dat is echt geweldig leuk! Ik ben echt dol op foto's en ben mijn hele deur aan het onder plakken, dus dit is ideaal! Werkt het net zo handig als in het filmpje? (Ik zie mezelf namelijk al klungelen met die plakreep en foto's verprutsen :'))

Charles, leuke posts! Ik moest hardop lachen over het Napoleon feitje in Frankrijk hahaha

Jespri, je blog is erg mooi zo! Heel origineel, en mooie lay out ook. Ben benieuwd naar je ervaringen!

Tot slot EllisL, ik ben nu heel benieuwd of je de rijtest positief hebt afgerond! Hoe was de uitslag? Of moet je die nog binnen krijgen?

Zooo, ben weer bij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 08:56

xIrlijn: tja... om nou te zeggen dat het een goedkope hobby is... nee, niet echt.
Maar aangezien ik al een behoorlijke stash heb, valt het mee.

Ik schaf elke maand wel een aantal nieuwe lakjes aan, maar dat zou ik zonder blog ook doen (en deed ik zonder blog ook).
Ik plaats niet alleen swatches van nieuwe lak, maar ook regelmatig een leuke nail art, tags en heel af en toe een ander beauty product.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:03

xIrlijn: leuke post! Je schrijft erg fijn vind ik :j

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:03

Leuke post irlijn! Ik weet wat het is haha
Rijtest is zeker positief afgerond (gelukkig haha). Theorie examen staat nu gepland :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:11

Soms verwacht je dat een bepaalde kleur total niet bij je huidskleur staat, maar als je hem dan lakt is hij toch stiekem heel gaaf!
Vandaag alleen maar unexpected loves op mijn blog :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:24

Hee allemaal! Tijdje geen blog meer geschreven :o Maar vandaag wel weer één geplaatst: Ik Voel Vlinders - Say yes (to the dress). Wat vinden jullie?

@xIrlijn: ik vind ook dat je fijn schrijft :j

@ DnT: Wat is de nagellak van die eerste foto gaaf zeg! Die wil ik ook :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:26

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:32

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:32

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:47

Wat leuk om te horen, dankjewel allemaal :D Ook voor reacties!

Super Ellis dat hij positief was! (Heb ik daar dan zo overheen gelezen?) Alvast succes met leren voor je theorie!

En snap het DnT, alleen maar leuk om van je hobby ook een blog te maken :) En ik zou die Expecto Patronum nagellak wel willen hebben, al is het alleen al voor de naam!

Sibini, ik ga vanavond je blog eens goed doorlezen. Je laatste blogbericht heeft mijn interesse gewekt! Fijn geschreven, het klinkt heel open :)

lrtj_, ik zou eerder kijken welke specifieke thema's jij interessant vindt. Als je grotendeels vaste onderwerpen hebt, trek je vanzelf mensen die die interesses delen. Dit lijkt me voor jezelf in ieder geval leuker dan naar de smaak van je lezers te bloggen. Ik weet niet hoe de rest dit aanpakt?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:49

Tja ik weet niet echt een specifiek iets om over te bloggen wat ik nu vooral heb zijn gedachte wisselingen die blijkbaar lezers trekken.
Vaak helpt een richting mij al iets want ik vind bloggen heel leuk maar heb niet echt een vast onderwerp.
Vooral ook omdat iedereen echt hele mooie blogs heeft die erg leuk zijn om te lezen.
Heb ik al snel zoiets van oh daar kan ik toch niet aan tippen.
Als iemand een mode blog heeft vind ik dit altijd leuk om te lezen, maar dan zie ik een setje en denk ik ah nee dat staat bij mijn postuur niet.
Dus weet ik eigenlijk niet zo goed welke richting ik op wil, ik wil namelijk echt serieus gaan bloggen en ook echte serieuze lezers trekken.
Met een vast blog schema.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:04

bedankt xIrlijn!
Ik koop ook nooit speciaal iets voor mijn blog. Alles wat ik erop zet wilde ik zelf ook echt graag hebben :)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:11

lrtj_ schreef:
Tja ik weet niet echt een specifiek iets om over te bloggen wat ik nu vooral heb zijn gedachte wisselingen die blijkbaar lezers trekken.
Vaak helpt een richting mij al iets want ik vind bloggen heel leuk maar heb niet echt een vast onderwerp.
Vooral ook omdat iedereen echt hele mooie blogs heeft die erg leuk zijn om te lezen.
Heb ik al snel zoiets van oh daar kan ik toch niet aan tippen.
Als iemand een mode blog heeft vind ik dit altijd leuk om te lezen, maar dan zie ik een setje en denk ik ah nee dat staat bij mijn postuur niet.
Dus weet ik eigenlijk niet zo goed welke richting ik op wil, ik wil namelijk echt serieus gaan bloggen en ook echte serieuze lezers trekken.
Met een vast blog schema.

Ik zie dat je veel fotografeert, is dat niet iets om over te bloggen? :) Het lijkt mij bijvoorbeeld heel leuk om te lezen hoe het achter de schermen er aan toe gaat. Hoe kies je modellen en een locatie, welke voorbereidingen moeten getroffen worden, wat was bijzonder aan de fotoshoot van vandaag, etc.

En over die mode: júist dat realistische is leuk in een blog! We hebben niet allemaal een prachtig hoofd en een zandloperfiguur, dus een blog over hoe je ook met doorsnee imperfectie tevreden kunt zijn over je uiterlijk en leuke kleding kunt combineren lijkt mij heel leuk. Maar uiteraard moet je er zelf achter staan. Als het niet fijn voelt moet je het niet doen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:17

Er gaat eig bij mijn fotografie niet veel voorbereiding dan ben ik uit geblogd :')
Mode vind ik wel heel leuk maar heb verre van een mooi postuur dus vind ik het ongemakkelijk om over te bloggen.
Fotografie is wel een leuke optie maar mode ook :)

Wat ik bijv wel mis is een blog met tips en leuke mode tips voor de beter gevulde dame.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:38

xIrlijn schreef:
Sibini, ik ga vanavond je blog eens goed doorlezen. Je laatste blogbericht heeft mijn interesse gewekt! Fijn geschreven, het klinkt heel open :)
Wat lief! Echt leuk om te horen :) Dankjewel!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:07

Leuk nieuwe posts, ik ga zo even bijlezen als ik mijn sollicitatie van maandag heb voorbereid :Y)

Uit de reeks agri&food heb ik een nieuwe blog over Kromkommer geschreven: Kromkommer weet raad met weggooi groenten

Ik interviewde oprichtster Chantal Engelen, super mooi voorbeeld van dromen volgen en ondernemerschap!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:26

Ik heb gezocht, en ben eruit ik ga een blog beginnen met fashion tips voor de beter gevulde vrouw.
Waarom?
veel fashion blogs zijn leuk en leuke combinaties maar niet gericht op maat 42+, en dit is nou juist mijn kledingmaat.
Veel kleding vind ik heel leuk maar niet bij iemand met mijn figuur!
Dus dit wordt mijn nieuwe uitdaging! Ik ga proberen 3x in de week een post te plaatsen en met dan op vrijdag een party look!

Nu alleen nog een pakkende titel -O-

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:51

Wat een tof idee! Ik ga je nu al volgen Irtj_ ! Hmmz een titel.. Ik ga ff voor je meedenken :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:54

Haha leuk heb ik al 1 volger!

Titel is echt niet mijn ding
Fashion voor een maatje meer de do's en don'ts, mm klinkt niet echt pakkend

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:58

'More body more fashion'
'Plus Fashion'
'Trends en rondingen'
'Fat fanciful'
'Curves to kill'
'Curvy Chic'
'Classy Curvy'
'Maatje plus'
'Stijl met een plus'

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:00

(ja ik moet eigenlijk schrijven voor mijn verslagen, maar de inspiratie komt er nu even op een heel andere manier uit :Y) )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:00

Sabini schreef:
'More body more fashion'
'Plus Fashion'
'Trends en rondingen'
'Fat fanciful'
'Curves to kill'
'Curvy Chic'
'Classy Curvy'
'Maatje plus'
'Stijl met een plus'

Curves to kill of trends en rondingen, beide echt heel leuk nu kiezen!

Sabini schreef:
(ja ik moet eigenlijk schrijven voor mijn verslagen, maar de inspiratie komt er nu even op een heel andere manier uit :Y) )

Ik moet eigenlijk werken :')

De titel wordt: Curves to Kill
en de link word: trendsenrondingen.blogspot.com

Gewoon omdat kiezen lastig is :')
Laatst bijgewerkt door Lau op 20-06-14 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:03

Super leuk idee Irtj_! Ik ga zeker kijken als je een blog hebt gemaakt :D

ik begonnen met het werken aan mijn fotografie gids die in de zomer uit gaat komen! Flink grote artikelen en ben TOTAAL niet productief bezig :') Maar goed :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:03

Ligt eraan hoe de rest van je blog is/wordt natuurlijk. De mijne is heel 'Hollands' dus ik heb gekozen voor een Nederlandse titel.

Was even aan het googelen of er nog meer mensen bloggen over plus size fashion, en kwam terecht op deze. Wat een gave blog zeg! En super leuke kleding. Misschien wel extra inspiratie voor jou ;)