Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:46

zo , weer een halsterhoofdstel , menbit en peesbeschermeringsset gekocht :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:48

Romy krijg jij nooit commentaar van vorige eigenaren als je spul weer verder verkoopt?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:18

nee , nog nooit gehad :D
gelukkig ook maar...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:24

Hier gaat het ineens ook weer goed :)
Truckstar kaartjes verkocht ( ook de vraag gehad als ik ze gratis weg wou geven maar het heeft een waarde van 120 euro en vind dat machtig veel geld om weg te geven aan een onbekende hoe erg het verhaal ook is)
Vanavond komen ze voor de tuinset kijken en heb er ook genoeg op reserve maar deze bood 100 euro en daarna een bod van 80 euro en maandag een afspraak voor mn vuurkorf dus ben weer benieuwd als het allemaal doorgaat.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:04

Alia, past dat roze bloesje door de brievenbus?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:12

Jup

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:18

Ik heb gister ook weer wat verkocht :) ff wachten op de betaling en dan op de post :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:02

Tyrcanol schreef:
Romy krijg jij nooit commentaar van vorige eigenaren als je spul weer verder verkoopt?

Nah :P Moet ze toch zelf weten.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik dus absoluut niet meer in verhalen trap als ik heb maar zoveel en zoveel besteden en ik vind 'm zo leuk. Ik heb mijn spul ook al eens in de herverkoop gezien. Dat dat naar een jaar ofzo gebeurd prima. Maar niet een week of maand na mijn verkoop. Dan heb je het dus niet gekocht uit 'noodzaak', maar puur om 'goedkoop' aan te kopen en om dan door te verkopen. Prima als iemand dat wil, maar ik ga dus niet meer in zielige verhaaltjes trappen.
n.b. weet niet meer wie het was, dus hierboven gaat niet perse om romy :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:54

Nou. Ik doe het dus ook.
En krijg wel regelmatig "klachten". :p

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:09

Sammie schreef:
Tyrcanol schreef:

Nah :P Moet ze toch zelf weten.

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik dus absoluut niet meer in verhalen trap als ik heb maar zoveel en zoveel besteden en ik vind 'm zo leuk. Ik heb mijn spul ook al eens in de herverkoop gezien. Dat dat naar een jaar ofzo gebeurd prima. Maar niet een week of maand na mijn verkoop. Dan heb je het dus niet gekocht uit 'noodzaak', maar puur om 'goedkoop' aan te kopen en om dan door te verkopen. Prima als iemand dat wil, maar ik ga dus niet meer in zielige verhaaltjes trappen.
n.b. weet niet meer wie het was, dus hierboven gaat niet perse om romy :)

ja, ik vind ook dat je dan niet met zielige verhaaltjes moet komen !
( heb ik zelf nog nooit gedaan , want ik vind het sowieso al niets om te gaan bedelen , laat staan om het daarna weer door te verkopen := )

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:01

Nieuwe eigenaar moet toch zelf weten wat ie er dan mee doet?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:49

Als ik iets weg geef of voor een zeer lage prijs verkoop omdat diegene mij verteld niet veel geld te besteden heeft en er super blij mee zijn, het zo nodig heeft blabla, zou ik laaiend zijn als diegene het gewoon voor de handel gebruikt. Dat is gewoon voor de gek houden. Is er iemand, behalve de oplichters zelf, die dit niet erg vind? Lijkt mij sterk..

Koop je het gewoon van me, dan moet de eigenaar gewoon zelf weten wat ie ermee doet natuurlijk.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:02

Ik koop uiteraard alleen.
Ga niet zielig lopen doen.

Ik vind als je het er niet mee eens bent. Je zelf meer moeite moet doen om het voor meer te verkopen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:03

Tyrcanol schreef:
Ik koop uiteraard alleen.
Ga niet zielig lopen doen.

Ik vind als je het er niet mee eens bent. Je zelf meer moeite moet doen om het voor meer te verkopen.

Helemaal mee eens :j

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:10

Ik maak toch weer wat mee.. Ik had een aantal pads te koop staan omdat ik veel dubbel heb of veel niet meer gebruikte. Alles was binnen 2 dagen verkocht.. Klanten geld overgemaakt en ik de pads opgestuurd.
Krijg ik dreig berichten dat ze de pads niet hebben en een grote oplichter ben en ze mijn naam en rekeningnr op internet gaan gooien.
Ik heb nog nooit mensen opgelicht en heb het geld niet eens nodig want heb mijn eigen geld.
Nu ben ik terug gegaan naar het postkantoor om te vragen of ze daar nog in het systeem konden zien wat de track en tracé codes waren want ik heb die bonnetjes niet mee genomen in de haast die ik had en het gezeur van mijn dochtertje op dat moment, maar dat konden ze dus niet meer, ik kon alleen post nl bellen om te vragen of er ergens spook pakketten zijn achter gebleven, maar op het postkantoor zeggen ze dat eigenlijk altijd de pakketten gewoon aankomen.
Ik ga echt geen geld terug sturen want het ware dure pads maar ben er niet van gediend dat ze gaan dreigen dat ik mensen oplicht.. Iemand hier ervaringen mee?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:14

En wat konden ze zien adv de track en trace? En er is natuurlijk ook vertraging door stakingen bij postnl he.. Zou het niet kunnen dat ze nog moeten komen?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:17

Bij het postkantoor konden ze niks zien want ik heb die track en tracé niet meer en hun ook niet.. Dat van stakingen wist ik niet.
Maar wat een gezeik en toevallig sturen alle mensen die gekocht hebben bij mij de zelfde mails met dat ze niks hebben ontvangen.. Natuurlijk ook dom dat ik die track code niet heb mee genomen maar zelfs zonder die code kwamen mijn pakketten altijd aan.
Ik heb hier op bokt en op mp al zoveel verkocht!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:22

Ik krijg echt steeds dreig mailtjes met: nu sturen nu sturen of ik gooi je naam en rekening nr op internet. Als ze zo doorgaan doe ik echt melding bij de politie.. Je hebt rare mensen op marktplaats maar je hebt 1x geen track code door gegeven en ze denken daar gelijk gebruik van te maken.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:43

Wanneer heb je de pakketjes verzonden?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:45

Afgelopen donderdag is alles verzonden.

Maar kan het nu ook zelf niet meer terug zien natuurlijk..
Ik heb altijd als ik pakketten verstuur dat ze 1 of 2 dgn later aankomen.
Tenzij het op zaterdag verstuurd wordt dan krijgen die personen het dinsdags..
Kan toch niet dat die spullen bij 5 verschillende mensen niet aangekomen zijn?
Begin echt te denken dat het onderweg gejat is of zo of gewoon kwijt is geraakt door de post.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:49

Ik heb ook nog niet iets gekregen dat eergister is verzonden (via brievenbuspost) dus zou kunnen dat het later aankomt?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:51

Is toch raar, wordt het wel zat met post nl, niet alleen pakketten die niet aankomen maar ook vaak post wat we niet ontvangen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:00

Wat een ontzettend raar verhaal!! Kijk als het nu al meer als een week duurt, kan ik me voorstellen dat iemand boos wordt, maar binnen 2 dagen?!?!? Ik zou echt twijfelen of het echt niet is aangekomen... Maar wat nog raarder is, dat het meerdere adressen betreft en ze toevallig allemaal zo achterlijk doen?!?
(ik meende troudens dat de stakingen alweer voorbij waren?!)
Het kan ook zijn dat een pakketje bij de buren bezorgd is en er geen briefje door de bus gedaan is?!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:38

Ik heb nu bericht van allemaal gekregen dat ze tot dinsdag afwachten.. Het viel mij wel op dat alle adressen in Friesland zijn maar wel allemaal onbekende plaatsjes voor mij en aan de andere kant van het land voor mij.. Vind het ook maar een raar verhaal. Heb ook echt het gevoel alsof ik erin geluisd wordt.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:40

En ze waren ook nog eens allemaal boos dat ik niet binnen 1 dag reageerde op mailtjes.. Terwijl wij afgelopen dagen ontzettend druk met wedstrijden waren.. Met de subli's en jumping de Weel en zo.. Rare mensen hoor..