Sintara schreef:Niks te doen op kantoor en het is mooi weer
Hier precies hetzelfde...maar ik ben deze week al 1.5 dag vrij geweest dus eigenlijk vind ik niet dat ik vrij kan nemen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Sapph die nog steeds niet de bestelde bh’s (in oktober!!) levert. Maar nu eindelijk wel contact en kan de bestelling annuleren. Geld zou met 5-10 werkdagen op m’n rekening moeten staan. Heb er niet veel hoop op
Net op kantoor aangekomen omdat mediator hier een gesprek heeft straks. Ligt het internet er uit
Polarize schreef:Heb alleen een dunne jas aan over mijn t-shirt, hoezo heb ik het nu al warm genoeg om te zweten
Sintara schreef:Niks te doen op kantoor en het is mooi weer
Ghostattack schreef:Oooh please tell me hoe je contact hebt gekregen! Ik wil mijn bestelling ook annuleren, gun dat bedrijf helemaal niks meerGelukkig via Riverty dus niks betaald en die datum wordt door Riverty netjes uitgesteld elke keer
denisesilver schreef:Krijgen jullie op het werk weleens een vraag dat je denkt “fiets if I know”, om er daarna achter te komen dat dit inderdaad bij jou werk hoort en dat je er nu over na moet gaan denken?
Sintara schreef:denisesilver schreef:Krijgen jullie op het werk weleens een vraag dat je denkt “fiets if I know”, om er daarna achter te komen dat dit inderdaad bij jou werk hoort en dat je er nu over na moet gaan denken?
Ik trek er telkens perongeluk zelf teveel dingen bij. Omdat ik me verveel. Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik zelf een api kan opzettenhet is niet mijn baan maar het zou toch moeten kunnen zonder €1000/maand te moeten betalen en we het daarom niet hebben. Hmmmlll
JudithGigi schreef:Onze kantmaaier, die ze ons via marktplaats al als half defect gekocht hadden, heeft me zo geïrriteerd vandaag dat ik hem tegen de muur in tweeën heb geslagen... Oeps...
DuoPenotti schreef:Erger me aan mijn nek.
Vannacht draaide ik mij om in bed en voelde het er in schieten.
Ik had gehoopt dat het door de dag heen minder zou worden.
Maar helaas. Word alleen maar erger.