Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:
We hebben wel dezelfde regenjas.![]()
Wel nog in een andere kleur
Nou, toe maar dan.
Mijn vriend en ik vloeken met elkaar. Zijn jas is felrood, mijne knalroze.

Achteraf stond het op de site, ergens verstopt maar het stond er wel. Berdien schreef:In het kader van de laarzen-van-de-dropshipper-soap: laarzen passen dus niet dus moeten terug. Verzendadres bevindt zich alleen in China. Verzendkosten vanaf € 25, op laarzen van € 50. Aaarrgghhh. Voel me zo domAchteraf stond het op de site, ergens verstopt maar het stond er wel.
Berdien schreef:In het kader van de laarzen-van-de-dropshipper-soap: laarzen passen dus niet dus moeten terug. Verzendadres bevindt zich alleen in China. Verzendkosten vanaf € 25, op laarzen van € 50. Aaarrgghhh. Voel me zo domAchteraf stond het op de site, ergens verstopt maar het stond er wel.
Berdien schreef:In het kader van de laarzen-van-de-dropshipper-soap: laarzen passen dus niet dus moeten terug. Verzendadres bevindt zich alleen in China. Verzendkosten vanaf € 25, op laarzen van € 50. Aaarrgghhh. Voel me zo domAchteraf stond het op de site, ergens verstopt maar het stond er wel.
paddington schreef:Dat ik nu alle problemen van de buurvrouw buiten aan moet horen terwijl ik gewoon wil genieten van het zonnetje.
Ga lekker binnen zitten met je visite.
Herkenbaar, daar hebben we tegenwoordig koptelefoon voor als lekker in het zonnetje zit te chillen.