Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Kramer is ook geld besparen. Zelfs de huismerken hier in Nl van ruitersportzaken zijn flink duurder geworden en dat heel vaak niet waard qua kwaliteit. Ik zou willen dat ik dichtbij een kramer zou wonen.Veel betere prijzen en kwalitatief ook goed.
MyWishMax schreef:Ik zou een Kramer in de buurt willen puur om het feit dat die een best leuke collectie broeken zonder siliconen hebben. In de hele Epplejeck hier enkel 2 of 3 huismerkbroeken zonder en that's it (mijn ergenis, hoewel ik er gister was en niet vandaag. En niet voor broeken kwam gelukkig)...Kramer is ook geld besparen. Zelfs de huismerken hier in Nl van ruitersportzaken zijn flink duurder geworden en dat heel vaak niet waard qua kwaliteit. Ik zou willen dat ik dichtbij een kramer zou wonen.Veel betere prijzen en kwalitatief ook goed.
SpikkelFire schreef:Dat mijn sushi weer te laat is. Deze tent is altijd te laat met bezorgden, maar het is wel de beste sushi. #hangry
black_kelpie schreef:Mijn familie is nu leuk naar het theater, als cadeau voor mijn moeders verjaardag. Heb ik notabene bedacht. Ik kan niet mee, want ik hoor nog steeds amper wat en ben binnen een paar minuten overprikkeld als ik ergens naartoe ga. Rothoofd
maessie schreef:Oh dat zou best kunnen ja, maar de schaatshal zit er niet direct tegenaan gelukkig. Was wel druk bij de Mac zag ik, koetsen enzo door de McDrive![]()
Mijn ergernis voor vandaag.. dat m'n vriend constant zeurt wat ik voor m'n verjaardag wil..
Ineke2 schreef:Ik snap niet zo goed waarom je dan nog toestaat dat ex je dochter meeneemt. Je vergeeft het jezelf toch nooit?