Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 18:53

Dat ik telkens 's avonds een beetje verhoging/lage koorts heb, die vervolgens met paracetamol wel weer afzakt, de hele dag weer nergens te bekennen is en de volgende avond weer gewoon terug is. Verder niet verkouden oid, heel irritant.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 19:00

MyWishMax schreef:
Kramer is ook geld besparen. Zelfs de huismerken hier in Nl van ruitersportzaken zijn flink duurder geworden en dat heel vaak niet waard qua kwaliteit. Ik zou willen dat ik dichtbij een kramer zou wonen. :') Veel betere prijzen en kwalitatief ook goed.

Ja vind ik ook.
Fijne winkel.
Hier nog wel 60 km. Maar dichtbijzijnde epplejeck ook 40.

Hij mag wel hier om de hoek komen zitten. Wat tegengewicht geven tegen ej.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 19:25

MyWishMax schreef:
Kramer is ook geld besparen. Zelfs de huismerken hier in Nl van ruitersportzaken zijn flink duurder geworden en dat heel vaak niet waard qua kwaliteit. Ik zou willen dat ik dichtbij een kramer zou wonen. :') Veel betere prijzen en kwalitatief ook goed.
Ik zou een Kramer in de buurt willen puur om het feit dat die een best leuke collectie broeken zonder siliconen hebben. In de hele Epplejeck hier enkel 2 of 3 huismerkbroeken zonder en that's it (mijn ergenis, hoewel ik er gister was en niet vandaag. En niet voor broeken kwam gelukkig)...

Voor nu na de vakantie maar ff flink sparen zodat we een hele haul kunnen doen en dan m'n vriend lief aankijken of hij naar Duitsland wil rijden O:) .

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 19:27

Dat mijn sushi weer te laat is. Deze tent is altijd te laat met bezorgden, maar het is wel de beste sushi. #hangry

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 19:35

SpikkelFire schreef:
Dat mijn sushi weer te laat is. Deze tent is altijd te laat met bezorgden, maar het is wel de beste sushi. #hangry

Herkenbaar, maar ook 2 x gehad dat ze bij het verkeerde adres stonden.
De meeste mensen zien de straatnaam en kijken niet verder. Dus beide keren stonden ze ergens in Amsterdam.. 8)7

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 19:48

Over Kramer gesproken.

Na een maand dragen van de 199 euro deken, ligt ie echt niet fijn. Pasvorm is gewoon niet voor mijn paard.

Bucas is ruk, dus ook maar te koop. Ej knelt op de nek, ook maar te koop.
Haar amigo is helemaal af, mag ook, tweedehands gekocht voor 35? Euro? Na drie jaar sloopt ze de buiksingel. Dus die gaat onder de naaimachine door en als extra deken.

Dan maar de bundel van de disc kopen.

Beetje balen. Maar is niet anders.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 20:00

MyWishMax schreef:

Ik wil hier ook een Kramer :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 20:28

Haha krijg nu weer een mail dat ze op voorraad zijn. Ben benieuwd hoe vaak nog :P

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 20:52

Mijn familie is nu leuk naar het theater, als cadeau voor mijn moeders verjaardag. Heb ik notabene bedacht. Ik kan niet mee, want ik hoor nog steeds amper wat en ben binnen een paar minuten overprikkeld als ik ergens naartoe ga. Rothoofd ;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 20:55

black_kelpie schreef:
Mijn familie is nu leuk naar het theater, als cadeau voor mijn moeders verjaardag. Heb ik notabene bedacht. Ik kan niet mee, want ik hoor nog steeds amper wat en ben binnen een paar minuten overprikkeld als ik ergens naartoe ga. Rothoofd ;(

Niet leuk :(:)

Hoe gaat het nu verder? Blij dat je weer thuis bent?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 20:56

DuoPenotti schreef:
Haha krijg nu weer een mail dat ze op voorraad zijn. Ben benieuwd hoe vaak nog :P

Je hebt een stalker haha.
Ik bestel best veel bij agradi. Ik bestel alleen wat op voorraad is.
Ik vind het fijn dat het altijd goed verpakt is. Soms te goed.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 21:01

Op voorraad zegt daar ook niks.
Heb je besteld krijg je te lezen dat het een week of langer duurt. Maar dan nog steeds op voorraad op de site.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 21:56

Dat de voorpagina van bokt stampvol staat met nieuws over Friese paarden. Legt een Fries paard een flinke bult, hop, op de voorpagina van bokt.

Of moet dit in het uo topic? :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 21:59

De Friese hengstenkeuring is dit weekeind

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:05

Blijkbaar was er ook shorttrack schaatsen op hetzelfde moment als de keuring, naast de hal waar de hengstenkeuring was, lekker druk dagje voor de verkeerswachters :')

De eerste (of tweede?) Nacht deze week dat het niet vriest, en ik lig met een kruikje in bed omdat ik ondanks een thermoshirt, trui, en oodie het nog steeds koud had. Toch maar temperatuur meten om zeker te zijn dat ik geen koorts heb, 36,5. Kan ik dus helemaal niks mee.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:20

Oh dat zou best kunnen ja, maar de schaatshal zit er niet direct tegenaan gelukkig. Was wel druk bij de Mac zag ik, koetsen enzo door de McDrive :+

Mijn ergernis voor vandaag.. dat m'n vriend constant zeurt wat ik voor m'n verjaardag wil.. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:20

Ik erger er aan dat wanneer ik het hier op zolder voel trekken/koud worden
dat ik dan weer naar beneden moet gaan om de verwarming aan te zetten, het liefst op 21,5 dan word het hier ook warm.
(Dit is niet 1 x per dag, maar meerdere keren, en hij slaat zeker 3-4 x per dag uit en staat dan op 18 graden)

Maar heb de strijd met mijn vader dat hij vind dat het 20,5 moet zijn
want dan heeft hij het normaal warm, en ik mag dan als nog kou lijden boven op zolder. :brr:

En hij vind dan dat ik mijn Dyson Hot&Cold niet te veel/vaak aan mag zetten want het vreet stroom.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:44

maessie schreef:
Oh dat zou best kunnen ja, maar de schaatshal zit er niet direct tegenaan gelukkig. Was wel druk bij de Mac zag ik, koetsen enzo door de McDrive :+

Mijn ergernis voor vandaag.. dat m'n vriend constant zeurt wat ik voor m'n verjaardag wil.. -O-

Ja mn broer was medische dienst bij het schaatsen dus hij zat net heel mooi te vertellen hoe de verkeerswachters hem richting de keuring zouden sturen :')

Nog steeds koud zelfs met mn kruikje en onder de dekens, ben er klaar mee nu

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 23:25

Nog steeds flipping veel vuurwerk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 00:57

Dat mijn moeder iets heeft doorverteld wat totaal niet handig is. Ik haar er voor waarschuw omdat ik zelf vroeger ook wel eens gedaan heb wat echt heel dom was

Maar mijn moeder vond het haar recht om dit aan iemand te vertellen die er dichtbij staat.

Nee gewoon nooit vertel je dit soort gevoelige informatie door.

En die persoon die er naar vroeg net zo goed , stap dan op de persoon af waar het zelf om gaat.

Mijn moeder snapt nog steeds niet hoe er met psychisch aandoeningen om moet worden gegaan. Ze zal ongetwijfeld mijn ding ook met wildvreemden hebben gedeeld. Die zijn daar niks mee nodig en ik vindt het ook niet netjes.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 01:22

Mijn ex die dochter zonder kinderzitje in zijn auto vervoerd. En ook niet van plan is een zitje te gebruiken. (Dochter is krap 116cm hoog dus mag nog lang niet zonder zitje vervoerd worden)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 01:24

Ik snap niet zo goed waarom je dan nog toestaat dat ex je dochter meeneemt. Je vergeeft het jezelf toch nooit?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 01:38

14 januari en nog zo'n kneus die het een goed idee vindt om vlak achter ons huis een pot voorwerk met behoorlijke knallen af te steken.

Weet wel wie het zijn , neiging om daar op zondag als ik een vroeg dienst heb eens toeterend langs te rijden wordt steeds groter.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 02:14

Ineke2 schreef:
Ik snap niet zo goed waarom je dan nog toestaat dat ex je dochter meeneemt. Je vergeeft het jezelf toch nooit?

Ik geef haar niet mee zonder zitje, ze vertelde het. (Bij papa hoef ik niet in een zitje, terwijl ik haar in het zitje zette in mijn auto. Waarop ik zei: vast wel toch?) Zoon bevestigde het. (Nee hoor, ze zit bij papa zonder zitje) En bij navraag bij ex meldde hij: de gordels zijn toch laag genoeg in de auto, dus het is niet nodig. Dan kan ik wel een heel welles nietes verhaal met hem gaan houden maar daar doet hij toch niks mee.
Ik zit er echt wel over na te denken wat ik er mee kan. Het mooiste zou natuurlijk zijn als hij er eens een bekeuring voor kreeg maar ja dan moet hij maar net een controle hebben. (En hij is nou net het type dat het geluk heeft nooit controle te krijgen)
En we wisselen op school, daar komt van zijn kant geen auto bij aan te pas want de school ligt achter zijn huis. (Die van dochter dan, zoon komt met de taxi) Ik weet dus ook niet wanneer de kinderen in de auto zitten.
En verder kan je kinderen niet gewoon maar bij de andere ouder weg houden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 04:17

Visite die te lang blijft zitten.
Het gaat al 1,5 uur nergens meer over, ga gewoon naar huis :z