Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Vanmiddag gebeld mijn oom was gevallen gat in zijn hoofd gelukkig geen ziekenhuis en kon bij de huisarts terecht kon. En maar blijven volhouden dat er niks aan de hand is en hij zich wel red.![]()
Avalanche schreef:Oh daar kan ik ook heel slecht tegen. Zelfs als je overduidelijk je gelijk aantoont houden ze gewoon volniet te volgen, werkelijk
Siggislief schreef:Vakantie misschien?
Ik heb mij gisteren aan iemand geërgerd ze denkt het allemaal beter te weten...
Je hoeft maar een woord te zeggen en het is allemaal niet goed..
Optimel zit volgens haar bomvol met suiker.. (Waarom word het dan door een Diëtiste aanbevolen?)
Gemeente / Indicatie moet ik niet aan beginnen want ze halen geld over je rug naar binnen..
Spa Rood is ongezond voor je want er zit zout in..
Ik word echt gek van zulke mensen..
M_D_H schreef:Siggislief schreef:Vakantie misschien?
Ik heb mij gisteren aan iemand geërgerd ze denkt het allemaal beter te weten...
Je hoeft maar een woord te zeggen en het is allemaal niet goed..
Optimel zit volgens haar bomvol met suiker.. (Waarom word het dan door een Diëtiste aanbevolen?)
Gemeente / Indicatie moet ik niet aan beginnen want ze halen geld over je rug naar binnen..
Spa Rood is ongezond voor je want er zit zout in..
Ik word echt gek van zulke mensen..
Niet banketstaaf bedoeld, maar optimel zit ook bombol suikers...
En dat het door de dietiste aanbevolen wordt, betekend niet dat het daardoor niet bomvol suikers zit
Ligt er maar net aan welke stroming je dietiste volgt. Volgt ze het tellen van calorieën, dan is optimel prima.
Volgt ze het systeem van zo min mogelijk vet eten, ook dan is optimel prima.
Volgt ze koolhydraat arm of beperkt, dan is optimel uit den boze, want die hoeveelheid suikers in 1 glas is bijna je dagelijkse hoeveelheid
Dus ja, sorry, maar hierin heeft die persoon wil een beetje gelijk