Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:fleurtjeuh schreef:Goedemiddag,
Het trappenhuis (bla bla noem je straat en de nummers welke daar door die deur binnenkomen) wordt vervuild. Er ligt afval en momenteel een vervuilde luier. Graag zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgeruimd en maatregelen instellen om dit in de toekomst te voorkomen. Indien dit vaker blijft gebeuren zal ik een klacht indienen en de huurderscomissie inschakelen.
Vriendelijke groet,
(Je naam)
Niet te vriendelijk zijn. Recht door zee, eisen dat ze het opruimen en dreigen met klachten kan helpen
Dit inderdaad!
Je hoeft geen emotie te tonen om wat gedaan te krijgen van mensen.
Maar je mag mensen wel heel direct vertellen waar het op staat en je mag zeker wel eisen dat mensen hun werk naar behoren doen.
De reactie van Fleurtjeuh is daar inderdaad een mooi voorbeeld van.
In het geval van het CJIB zou ik het invullen van een formulier al lang voorbij zijn. Je wordt door die lui in gevaar gebracht, jou leefbaarheid wordt aangetast, flikker op met dat formulier.
Ik zou de officier van Justitie die jou zaak bij de rechter in behandeling heeft gehad een bericht sturen en als dat niet kan of werkt, zou ik die lui gaan bellen.
Of ik zou aangifte doen tegen het CJIB en als dat alles niet werkt...
Dan zijn er nog andere mogelijkheden, instanties die je hierbij kunnen helpen.
Anyway, ik ben blij dat je het niet persoonlijk opvat! Ik wilde dit namelijk toch wel echt een keer uitgesproken hebben omdat ik hoop dat je er wat mee kan
LiannePuthzy schreef:fotolijstje schreef:Geen idee wat ik moet vragen voor mijn verjaardag
Geld, lekkere douche producten, maskertjes, cadeaubon voor Etos of douglas, parfum (wel samen met mijn moeder uitgezocht) dat waren dingen die ik erg kon waarderen toen ik 17 werd
Femke_Tweety schreef:Dat beest was niet vals maar in extreeeeeme paniek.
Dat gedrag is extreme angst.
Niet aardig om hem met een bezem weg te jagen. Niet slim ook.
Arm dier.
Femke_Tweety schreef:Dat beest was niet vals maar in extreeeeeme paniek.
Dat gedrag is extreme angst.
Niet aardig om hem met een bezem weg te jagen. Niet slim ook.
Arm dier.
xPareltje schreef:Mijn vriend en ik komen net thuis van een dagje winkelen en vervolgens zit er best wel een grote spin op onze voordeur.. gelukkig was mijn vriend er om hem weg te halen want gatver
Jessica_1998 schreef:Echt oprecht aan mezelf.. mijn vriend is een paar dagen weg met vrienden en ik slaap echt vreselijk. Vind het echt een soort stomme afsluiting na onze vakantie samen.. mis hem gewoon :’)
Gelukkig komt ie morgen weer thuis
hagelslag schreef:xPareltje schreef:Mijn vriend en ik komen net thuis van een dagje winkelen en vervolgens zit er best wel een grote spin op onze voordeur.. gelukkig was mijn vriend er om hem weg te halen want gatver
Ik wil ook een man in het huis speciaal om spinnen te doden.. .
Ik zat net op de wc en hoorde daadwerkelijk wat lopen...
Ik dacht eerst dat het een muis was.
Maar het was een joekel van een spin.
En ik was niet snel genoeg om hem te pakken te krijgen
hagelslag schreef:xPareltje schreef:Mijn vriend en ik komen net thuis van een dagje winkelen en vervolgens zit er best wel een grote spin op onze voordeur.. gelukkig was mijn vriend er om hem weg te halen want gatver
Ik wil ook een man in het huis speciaal om spinnen te doden.. .
Ik zat net op de wc en hoorde daadwerkelijk wat lopen...
Ik dacht eerst dat het een muis was.
Maar het was een joekel van een spin.
En ik was niet snel genoeg om hem te pakken te krijgen