Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 19:19

Dat röntgenfoto's bij een hond voortaan 85 euro zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 19:20

M_D_H schreef:
fleurtjeuh schreef:
Goedemiddag,
Het trappenhuis (bla bla noem je straat en de nummers welke daar door die deur binnenkomen) wordt vervuild. Er ligt afval en momenteel een vervuilde luier. Graag zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgeruimd en maatregelen instellen om dit in de toekomst te voorkomen. Indien dit vaker blijft gebeuren zal ik een klacht indienen en de huurderscomissie inschakelen.
Vriendelijke groet,
(Je naam)

Niet te vriendelijk zijn. Recht door zee, eisen dat ze het opruimen en dreigen met klachten kan helpen

Dit inderdaad!

Je hoeft geen emotie te tonen om wat gedaan te krijgen van mensen.
Maar je mag mensen wel heel direct vertellen waar het op staat en je mag zeker wel eisen dat mensen hun werk naar behoren doen.

De reactie van Fleurtjeuh is daar inderdaad een mooi voorbeeld van.

In het geval van het CJIB zou ik het invullen van een formulier al lang voorbij zijn. Je wordt door die lui in gevaar gebracht, jou leefbaarheid wordt aangetast, flikker op met dat formulier.
Ik zou de officier van Justitie die jou zaak bij de rechter in behandeling heeft gehad een bericht sturen en als dat niet kan of werkt, zou ik die lui gaan bellen.
Of ik zou aangifte doen tegen het CJIB en als dat alles niet werkt...
Dan zijn er nog andere mogelijkheden, instanties die je hierbij kunnen helpen :j.

Anyway, ik ben blij dat je het niet persoonlijk opvat! Ik wilde dit namelijk toch wel echt een keer uitgesproken hebben omdat ik hoop dat je er wat mee kan :o

Ik ga het als voorbeeld opslaan.

CJIB heeft me gelukkig niet in gevaar gebracht, ze hebben wel heel veel onrust gegeven. Ik heb een brief ontvangen dat de dader in de TBS zit dus dat ze de schadevergoeding nog niet konden innen, maar volgens het informatiepunt dat me op de hoogte moet houden over verplaatsingen van de dader zat hij nog in de PI. Beiden bleven volhouden dat ze gelijk hadden.
Daardoor kwam er hier twijfel of ze hem niet gewoon kwijt waren. Niet heel waarschijnlijk, maar de rest van het verloop van de rechtszaak was ook niet waarschijnlijk.
Hij blijkt nog gewoon in de PI te zitten. Gelukkig maar, want dat lijkt momenteel de veiligste plek.

Het is ook geen fout die rechtgezet kan worden, maar ik wil gewoon eens een keer excuses in plaats van smoesjes.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 19:29

fotolijstje schreef:
Geen idee wat ik moet vragen voor mijn verjaardag -O-

Geld, lekkere douche producten, maskertjes, cadeaubon voor Etos of douglas, parfum (wel samen met mijn moeder uitgezocht) dat waren dingen die ik erg kon waarderen toen ik 17 werd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 19:40

Benauwd hebben door het weer.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 20:26

LiannePuthzy schreef:
fotolijstje schreef:
Geen idee wat ik moet vragen voor mijn verjaardag -O-

Geld, lekkere douche producten, maskertjes, cadeaubon voor Etos of douglas, parfum (wel samen met mijn moeder uitgezocht) dat waren dingen die ik erg kon waarderen toen ik 17 werd

Parfum is een goeie inderdaad.
Ik ga denk ik ook dc. Martens of een koptelefoon vragen. Misschien dat ik zelf ook wat geld bijleg voor dat maar ligt eraan hoe duur het wordt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 20:46

Niobe schreef:
Urbanus schreef:
Jongen, maar het is safari geworden. Er komen reptielen, ik houd m'n hart vast.

Ik kom als Tarzan

Liever als een satisfyer :=

Shenavallie schreef:
Mijn hemel, 15(!) kinderen? Heb je de hele klas uitgenodigd? :D

Neefjes, nichtje en wat kinderen uit de buurt :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 20:53

Whahaah urbanus. Neeeee Hahaha

Ik wil als jane!!! :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 21:23

De hoofdpijn van de COVID besmetting. Blugh duurt nu al sinds dinsdag

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 21:39

Mijn vriend en ik komen net thuis van een dagje winkelen en vervolgens zit er best wel een grote spin op onze voordeur.. gelukkig was mijn vriend er om hem weg te halen want gatver :r

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 21:41

Ik ben zo dom geweest om 2 niet goed gare kip drumsticks te eten. Nu maar hopen dat ik niet ziek wordt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 21:43

De Slimste Mens, het TV programma, had zojuist wat mij betreft de 2 domste kandidaten sinds het bestaan van het programma…….Ik snap dat je als (wannabe) BN-er met je kop op TV wil, maar als het je ontbreekt aan kennis, kunde en vaardigheden moet je wellicht niet aan zo’n quiz deelnemen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:15

Sorry voor de katten liefhebbers maar ik had er vanmiddag toch echt even een grafhekel aan.

Was een kat naar binnen gerend. Beest was hartstikke vals en kroop tegen de ramen omhoog. Hij kon gewoon naar beneden waar ik hem ook heen wou begeleiden. Nee hoor meneer ging onder het dikke boxspring bed van mijn moeder en scheet vervolgens de hele bende eronder.

Uiteindelijk met een bezem hem onder het bed weg gekregen. Hij vloog mij daarna nog bijna aan heb hem toen even een tikje met de bezem gegeven en toen was hij weg.

Bah piep beest alles zat eronder de lakens , gordijn , vensterbank , kachel en vloer. Ook nog een stang verbogen waar een gordijntje aan vastzit. En de stank is niet uit te houden.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:17

Dat beest was niet vals maar in extreeeeeme paniek.

Dat gedrag is extreme angst.

Niet aardig om hem met een bezem weg te jagen. Niet slim ook.
Arm dier.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:23

Hoe moest ze m anders onder het bed weg krijgen nadat ie t daar ondergescheten had :=?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:24

Femke_Tweety schreef:

Arm dier.

Misschien niet aardig, maar wat moet je dan? Wachten tot ie het hele huis heeft vernield en vol gescheten?
Ik heb geen geduld meer met katten die hier binnen komen. Na een jaar niet zonder allergische reactie in mijn eigen bed te kunnen slapen vind ik het wel mooi geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:31

Muziek staat weer loeihard. Ze vinden dat ze dat mogen omdat ik afgelopen week ook harde muziek aan had.

Ik heb geen muziek aan gehad en ik heb ook geen apparatuur waarop dat hard zou kunnen...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:38

Tja. Ik heb zelf 2 katten, die buiten lopen. Maar al mijn buren weten van wie de katten zijn (we hebben er veel in de buurt) en de meeste zijn veel te lief en mogen vreemde katten naar binnen.

Een vreemde kat jaag ik dus ook echt weg, en zeg dit ook tegen iedereen. Liever te hard dat ze niet terug komen zelfs.

Dus ik snap de reactie heel goed. Zéker als ie ook nog de boel onder schijt! Ja, dit was pure angst, want ze doen dit niet zomaar. Sneu, maar die komt ws ook niet meer daar binnen..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:54

Femke_Tweety schreef:

Arm dier.

De schijterij zal hij normaal ook wel hebben want de buurvrouw heeft ook totaal niet in de gaten dat de kat nog geen jaar oud is en hartstikke mager is geworden sinds zij hem heeft. Het was eerst een aardig volle kater. Is bijna niks meer van over. Kat maakt overigens ruzie met elke kater en poes hier in de buurt en vecht regelmatig een duwtje met de bezem is er niks bij. Sterker nog ik hoor hem nu weer buiten ruzie maken.

Buurvrouw zet ook voer buiten en trekt vreemde katten aan maar dat moet ze mooi bij zichzelf houden.

En mensen verderop die steeds voor de fun nestjes fokken want dat is zo leuk.

Ik laat mijn hond ook niet in andermans tuinen poepen. Prima als mensen katten hebben maar dit geeft zoveel overlast dit is niet de eerste keer dat er een kat binnen komt. Je raam kan hier niet een open.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:10

Zie geen probleem gok dat ik bij zo'n kat hetzelfde gehandeld zou hebben. En ja heb zelf 3 katten, maar die komen echt niet los buiten als het aan mij ligt. Hoeven andere mensen ook geen last te hebben van mijn katten.

Al is mijn jongste kat wel avontuurlijk aangelegd.

En voor de rest heb het bloedheet en last van het broeierige weer. Het lijkt wel of iemand zijn handen om mijn keel houd.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:14

xPareltje schreef:
Mijn vriend en ik komen net thuis van een dagje winkelen en vervolgens zit er best wel een grote spin op onze voordeur.. gelukkig was mijn vriend er om hem weg te halen want gatver :r

Ik wil ook een man in het huis speciaal om spinnen te doden.. .

Ik zat net op de wc en hoorde daadwerkelijk wat lopen...
Ik dacht eerst dat het een muis was.
Maar het was een joekel van een spin.
En ik was niet snel genoeg om hem te pakken te krijgen -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:20

Echt oprecht aan mezelf.. mijn vriend is een paar dagen weg met vrienden en ik slaap echt vreselijk. Vind het echt een soort stomme afsluiting na onze vakantie samen.. mis hem gewoon :’)
Gelukkig komt ie morgen weer thuis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:25

Jessica_1998 schreef:
Echt oprecht aan mezelf.. mijn vriend is een paar dagen weg met vrienden en ik slaap echt vreselijk. Vind het echt een soort stomme afsluiting na onze vakantie samen.. mis hem gewoon :’)
Gelukkig komt ie morgen weer thuis

:(:) Hij komt terug! En er zit een schoonheid in, dat je zo erg van iemand houdt dat je niet zonder kan..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:32

hagelslag schreef:
xPareltje schreef:

Brrr hier ook weer veel spinnen in huis -O-

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:40

hagelslag schreef:
xPareltje schreef:

Ik was oprecht blij dat mijn vriend bij me was, want ik weet niet als ik alleen was of ik überhaupt naar binnen was durven te gegaan. Ik denk dat ik dan in de auto was gaan slapen :=

Ik ben blij als deze komende 2 maanden voorbij zijn want echt gadver ;(

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 00:20

Ze hebben dr pimple popper verpest _-:( ze blurren de pops nu... -O-