Gaat werkelijk waar nergens over weer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:fotolijstje schreef:Nagellakken lukt nooit mooi
O dat herken ik wel deze ergernis
fotolijstje schreef:Dan is het mooi en gedroogd dat stoot ik weer tegen wat aan dat het weer verpest is![]()
Nog een ergenis:
Ik krijg deze maand niks uitbetaald omdat ik in januari niet heb kunnen werken ivm lockdown
(krijg een maand later uitbetaald dus in sep krijg ik nog van aug uitbetaald etc etc)
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Dan is het mooi en gedroogd dat stoot ik weer tegen wat aan dat het weer verpest is![]()
Nog een ergenis:
Ik krijg deze maand niks uitbetaald omdat ik in januari niet heb kunnen werken ivm lockdown
(krijg een maand later uitbetaald dus in sep krijg ik nog van aug uitbetaald etc etc)
Dat mag niet!
Lockdown is, hoe zuur ook in dit geval, risicosfeer van de werkgever. Hij is verplicht jou te betalen. Jij als werknemer mag niet financieel belast worden met situaties waar jij geen invloed op hebt.
Zebrastreep schreef:0 uren contracten... praat mij er niet over voor mij nooit weer! Helemaal niet in combinatie met bezuinigen.
Daarmee wil ik even vertellen dat ik een nieuwe baan heb![]()
Nog 1,5 maand doorwerken en dan ga ik over. Vindt het spannend maar heb er zeker ook veel zin in en ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn. Ondanks dat ik flexwerker wordt krijg ik direct een mooi aantal uren op papier dit kan nog uitgebreid worden. Wel blijf ik het PGB werk doen omdat ik een leuke klik heb met die cliënt en het gezin.
Dus geen gestress meer om weinig uren en inkomsten ik ben zo blij dat ik dat lekker los kan laten straks.
fotolijstje schreef:@marcella ik snap eventjes niet wat je bedoeld met gesloten werken
Niobe schreef:Ik heb chronisch dat abcdefu liedje in mijn hoofd en ik vraag me inmiddels af of daar een hulpgroep voor bestaat
Niobe schreef:Ik heb chronisch dat abcdefu liedje in mijn hoofd en ik vraag me inmiddels af of daar een hulpgroep voor bestaat
Appeltje_1 schreef:Iemand heeft haar schildpad mee naar school genomen.
We moeten een presentatie in het Duits over je huisdier houden, en iemand heeft ook gewoon een dier mee genomen!
Ook nog is een schildpad die speciale dingen nodig heeft. Dat water wordt koud aan het einde van de dag, maar daar denkt ze natuurlijk niet aan.
Het is gewoon zo'n plastic eet bakje met alleen wat nu nog warm water.