Pandora2 schreef:Een mens geraakt toch het noorden kwijt met al die G's en die + tekens zo
Een beetje zoals LGBTQIAPK+. Weet ook al lang niet meer waar dat allemaal voor staat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigBen schreef:Citaat:La quasi-totalité des gens, plus de 90%, ont adhéré à la vaccination... C'est une toute petite minorité qui est réfractaire. Celle-là, comment on la réduit ? On la réduit, pardon de le dire, comme ça, en l'emmerdant encore davantage. Moi, je ne suis pas pour emmerder les Français. Je peste toute la journée contre l'administration quand elle les bloque. Eh bien là, les non-vaccinés, j'ai très envie de les emmerder. Je ne vais pas les mettre en prison, je ne vais pas les vacciner de force. Et donc, il faut leur dire : à partir du 15 janvier, vous ne pourrez plus aller au restau, vous ne pourrez plus prendre un canon, vous ne pourrez plus aller boire un café, vous ne pourrez plus aller au théâtre, vous ne pourrez plus aller au ciné...
Storm in een glas water. Hij excuseert zich eerst voor de uitdrukking.
Getup schreef:Pandora: des te beter, blijft dat ook zo in België?
Luxemburg heeft trouwens wel n probleem als er mensen niet kunnen werken als gevolg van 3G regel voor werknemers
LGBTQ...wat ?
Roodvos schreef:OleJon schreef:Volgens de Telegraaf was vorige maand, 2 van de 3 besmettingen. Volledig gevaccineerden.
In oktober, waren er van de positief ongevacineerden 58.755 bijgesteld naar 42.469.
En november 184.061 naar 109.398, bijgesteld, zijn nogal een verschil
Dat klopt precies met wat hier ook al steeds gezegd wordt. Ongevaccineerden worden 2x zoveel besmet als gevaccineerden.
Fijn dat je dat nu zelf ook inziet
Lughnassadh schreef:Vanmorgen in de krant dat het effect van de boostervaccinatie na meer dan 10 weken met 40-50% afneemt aldus het OMT. Dit is toch een eindeloze exercitie dan?
besita schreef:Lughnassadh schreef:Vanmorgen in de krant dat het effect van de boostervaccinatie na meer dan 10 weken met 40-50% afneemt aldus het OMT. Dit is toch een eindeloze exercitie dan?
Ik heb gisteren de booster gehad - na 2 Pfizer nu moderna
Ik heb een dikke warme pijnlijke bult op mijn arm , hoofdpijn en koorts ..joy
#geenzininandersnooitziek#
Ik ga geen booster meer halen na deze , heb er stilaan genoeg van
Winged schreef:Klimaatlockdowns? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen dan?
Mooi kritisch draadje van Pieter Omzigt: https://twitter.com/PieterOmtzigt/statu ... 9420407810
Winged schreef:Klimaatlockdowns? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen dan?
Mooi kritisch draadje van Pieter Omzigt: https://twitter.com/PieterOmtzigt/statu ... 9420407810
OleJon schreef:besita schreef:
Ik heb gisteren de booster gehad - na 2 Pfizer nu moderna
Ik heb een dikke warme pijnlijke bult op mijn arm , hoofdpijn en koorts ..joy
#geenzininandersnooitziek#
Ik ga geen booster meer halen na deze , heb er stilaan genoeg van
Als je nooit ziek bent? Waarom haal je dan een vaccinatie? Is dan toch wel duidelijk dat jou lichaam het niet nodig heeft.
Daarom laat ik mij ook niet vaccineren. Ik ben ook nooit ziek. Waarom zou ik mij dan in laten spuiten met een experimenteel goedje
OleJon schreef:Als je nooit ziek bent? Waarom haal je dan een vaccinatie? Is dan toch wel duidelijk dat jou lichaam het niet nodig heeft.
Daarom laat ik mij ook niet vaccineren. Ik ben ook nooit ziek. Waarom zou ik mij dan in laten spuiten met een experimenteel goedje
OleJon schreef:Winged schreef:Klimaatlockdowns? Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen dan?
Klimaatlockdowns, net zoals ze in China doen met de smog. Stond in het AD
https://www.ad.nl/werk/hoe-ziet-de-arbe ... ~a78b7462/
Wel toevallig, wat deze man beschrijft staan precies in de plannen van het WEF 2030.
Lughnassadh schreef:Vanmorgen in de krant dat het effect van de boostervaccinatie na meer dan 10 weken met 40-50% afneemt aldus het OMT. Dit is toch een eindeloze exercitie dan?