Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 09:10

Zou vandaag mijn nieuwe schoenen weer naar utrecht brengen vanwege dat ze te groot zijn, heeft mijn zus mijn OV (met toestemming) echt stom dat ik het vergeten was. _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 10:34

LuckyLuna schreef:
Loeky01 schreef:
Geen reactie krijgen van iemand terwijl dat wel best handig is.

Hierbij een reactie, niet de gene die je wilt natuurlijk.. Maar toch!

:') Dankjewel lief van je lol. Inmiddels is het opgelost en heeft iemand anders de paarden buiten gezet.

Dikke knuffel Pablo, sommige moeders veranderen helaas niet :knuffel:

Ik had rekening gehouden met de spits deze keer, was er geen spits :roll:. Uur en een kwartier te vroeg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 10:35

Dat ik absoluut geen zin heb om naar college te gaan. Voel me niet fit. Maar heb wel zin in het college zelf maar niet in de mensen in de trein enzo.

Neem wel mijn oordopjes + koptelefoon mee dan hoor ik tenminste niemand. :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:03

fotolijstje schreef:
heeft mijn zus mijn OV (met toestemming) echt stom dat ik het vergeten was. _-:(

Zijn die kaarten niet op naam?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:26

oomens schreef:
fotolijstje schreef:
heeft mijn zus mijn OV (met toestemming) echt stom dat ik het vergeten was. _-:(

Ja, de kaarten zijn persoonlijk.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:27

Je hebt ook anonieme OV kaarten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:29

oomens schreef:
fotolijstje schreef:

Jawel, alleen ze gaat met de bus daar checken ze amper of niet. En we zijn tweeling ahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:36

koppijn

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:52

Dat ik mijn kleine hondje zo mis.Ik denk steeds dat ik haar hoor.Vanmorgen zelfs stukjes appel opzij gelegd voor haar.Even vergeten,ze is ook 17 jaar bij ons geweest.Ik weet het het is een dier geen mens.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:58

Sterkte Merlen! :knuffel:

En wat een verdrietige situatie Pablo, je hebt alles gedaan wat je kan. Bewaak je eigen grenzen ook, het is niet waard om er aan onderdoor te gaan!

Aww Britta, ik weet hoe je je voelt. Die stilte went maar niet

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 14:23

Afbeelding

-O- Gat in mijn vloer -O-

Ze gaan het maken maar het wordt nooit zoals het was natuurlijk.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 14:45

Aan mezelf een beetje, nergens zin in, verveeld, bah beetje baaldag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 14:48

Iemand zit in mijn nek te snotteren en hoesten in de trein :?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:05

Dat dpd predict niet werkt en dat ik dus constant stress heb van bestelde pakketten. Soms vind ik het zo vervelend dat je soms zo gebonden bent aan online winkelen en maar moet hopen dat alles goed wordt bezorgd -O-

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:14

Dat het trailerladen gisteren ontzettend K** met peren ging en we weer helemaal van vooraf aan kunnen beginnen terwijl we over 5 dagen verhuizen. -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:36

Toetsen nakijken en ik heb zo vaak tegen mijn leerlingen gezegd hoe ze een bepaald soort opdracht moeten doen en ik denk dat 90% het fout heeft. Gelukkig telt deze toets nog niet mee maar ik zal ze morgen eens even vragen hoe het ook alweer zat :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:59

Merlen sterkte.

Longfunctie gehad, maar toch weer 3% van alles eraf terwijl het in maart zo ging. Ondanks dat ik aardig wat zout eet bloeddruk aan de lage kant (60/100). Gelukkig nu wel weer 58 kg in plaats van de 56 kg, maar nog steeds weinig. Knie die ongezellig doet.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 16:13

Mijn pinpas die zichzelf heeft geblokkeerd.. Sta je dan midden in Belgie met de tank leeg en geen pinpas of cash geld bij ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 16:49

Feedback over een situatie waar ik nu niks meer aan kan veranderen... Voor de volgende keer is het handig maar nu heb ik zoiets van het is gebeurd en zo gelopen. Als ik het kon zou ik de tijd ook terugdraaien maar daar wil ik niet de hele tijd aan denken. Ik heb nu zoiets van vooruit kijken en meer voorbereiden op een volgende keer.

Denk niet dat op andere plekken gaat werken gaat helpen. Ik voelde me juist zo goed en happy de afgelopen tijd op een grote andere plek ga ik mij heel unhappy voelen. Is leuk voor de ervaring maar mijn eigen gevoel en geestelijke gezondheid vindt ik belangrijker. Iets tegen mijn zin in doen begin ik niet weer aan. Moet ook grenzen aangeven en hier zeg ik even Ho. Snap dat uit de comfort zone gaan goed is maar ik ben nu happy op deze plek voel me hier goed en alles loopt fijn maar ik kan hier nog zoveel leren. Wereld verbreden is goed maar wat ik al zei als ik nu gelukkig ben met dit waarom moet ik dan op 20 ander locaties werken?

En helemaal als ik momenteel al met iets bezig ben voor erbij, ik wil dat zelf even uitzoeken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 16:53

Afwijzing nummer zoveel. En heb nu een mondeling toezegging van het UWV, maar nog steeds niks op papier. Zolang ik niks op papier heb geen zekerheid. En eigenlijk solliciteren weinig nut.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:24

Verrot veel pijn in mijn arm sinds gisteravond en het zakt maar niet _-:(

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:40

Britta31 schreef:
Dat ik mijn kleine hondje zo mis.Ik denk steeds dat ik haar hoor.Vanmorgen zelfs stukjes appel opzij gelegd voor haar.Even vergeten,ze is ook 17 jaar bij ons geweest.Ik weet het het is een dier geen mens.

dat gaat nog een tijd duren Britta31, maar de scherpe randjes gaan er af en de mooie herinneringen blijven :knuffel:
En geen onvoorwaardelijkere liefde dan van je dieren, daar kunnen de meeste mensen niet aan tippen, dus ik begrijp je helemaal.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:55

Britta31 schreef:

Zie dit nu pas, maar wij hebben hetzelfde. Hij was 4 en 'maar' 1,5 jaar bij mij, maar wij hebben ook nog vaste dingen die nu niet meer zo zijn wat voor mij al wennen is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 18:39

Nog geen loon binnen podverdorrie en aantal al wel... Al paar dagen later zorg er dan gewoon voor dat ik het vandaag ik krijg.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 18:59

LuckyLuna schreef:
Gini schreef:
Was het altijd een stal die redelijk laks was en is het nu gewoon erger geworden? Dan zou ik een andere stal zoeken. Een persoon die niet snapt dat mijn paard voedsel moet krijgen is niet de persoon die ik als verantwoordelijke aanduid om de zorg over mijn paard te dragen.
Was de stal altijd tiptop in orde en is de ommekeer naar de laksheid nu als een donderslag bij heldere hemel? Dan zou ik het gesprek aangaan en proberen nagaan wat er een halfjaar geleden gebeurd is.

Eigenlijk altijd wel wat kleine dingen waar je tegen aanloopt. Weide gang als luxe, omheining zelf repareren, altijd een troepje, kwaliteit hooi laat zich te wensen over, ineens alle weilanden uit gemaaid om te hooie dus paarden konden een kleine week niet naar buiten.. Maar het voeren nu slaat wel alles. En dat is sinds het laatse half jaar..

We zijn al een poosje aan het rond zoeken naar wat anders maar deze omgeving is een ramp!

Dat is niet leuk, want dan laat je je paard ook niet met een gerust hart achter. Ik hoop dat je snel een leukere plek vindt en dat in tussentijd de staleigenaar toch wel inziet dat dieren gevoerd horen te worden.