Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuckyLuna schreef:Loeky01 schreef:Geen reactie krijgen van iemand terwijl dat wel best handig is.
Hierbij een reactie, niet de gene die je wilt natuurlijk.. Maar toch!
Britta31 schreef:Dat ik mijn kleine hondje zo mis.Ik denk steeds dat ik haar hoor.Vanmorgen zelfs stukjes appel opzij gelegd voor haar.Even vergeten,ze is ook 17 jaar bij ons geweest.Ik weet het het is een dier geen mens.
Britta31 schreef:Dat ik mijn kleine hondje zo mis.Ik denk steeds dat ik haar hoor.Vanmorgen zelfs stukjes appel opzij gelegd voor haar.Even vergeten,ze is ook 17 jaar bij ons geweest.Ik weet het het is een dier geen mens.
LuckyLuna schreef:Gini schreef:Was het altijd een stal die redelijk laks was en is het nu gewoon erger geworden? Dan zou ik een andere stal zoeken. Een persoon die niet snapt dat mijn paard voedsel moet krijgen is niet de persoon die ik als verantwoordelijke aanduid om de zorg over mijn paard te dragen.
Was de stal altijd tiptop in orde en is de ommekeer naar de laksheid nu als een donderslag bij heldere hemel? Dan zou ik het gesprek aangaan en proberen nagaan wat er een halfjaar geleden gebeurd is.
Eigenlijk altijd wel wat kleine dingen waar je tegen aanloopt. Weide gang als luxe, omheining zelf repareren, altijd een troepje, kwaliteit hooi laat zich te wensen over, ineens alle weilanden uit gemaaid om te hooie dus paarden konden een kleine week niet naar buiten.. Maar het voeren nu slaat wel alles. En dat is sinds het laatse half jaar..
We zijn al een poosje aan het rond zoeken naar wat anders maar deze omgeving is een ramp!