_Lorette_ schreef:Ik doe dat niet standaard. Genoeg transacties gaan volledig zonder communicatie met de koper.
Ik vind dat juist ook het fijne van vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorsePassion schreef:Wat vinden jullie ervan dat de kleding die je koopt niet gewassen is?
De reactie van de verkoper is dat ze het niet wast omdat dat iets is wat voor de koper is.
Ik zorg dat mijn kleding schoon weg gaat. Maar blijkbaar denkt niet iedereen er zo over.
Saaams schreef:Iemand ervaring mee
Ik heb betaald en er is geld afgeschreven en vinted zegt in de app dat de transactie mislukt is.
Nu heb in ze een bericht gedaan. Maar hoe gauw reageren ze erop of storten ze terug?
Ik gebruik voor de 2e keer vinted nudus stress.
Inmiddels artikel voor een tweede keer betaald en nu zegt hij wel dat het gekocht is. Verkoper krijgt die melding ook
MerleSimone schreef:Sinds deze week ook aan het verkopen geslagen, nadat ik al regelmatig wat gekocht heb via Vinted. Wel al geleerd niks aan te trekken van de voorgestelde bedragen
Nu heb ik alleen het volgende probleem: ik heb 2 broeken besteld bij 2 verschillende verkopers. In de advertentie staat bij beide maat 38 en ik heb bij beide maat 36 ontvangen. Heel bijzonder, in beide broeken zit duidelijk een maat 36 label. Ik heb beide verkopers aangegeven dat het de verkeerde maat is en nog niet op 'alles in orde' of 'ik heb een probleem' geklikt.
Waar ik alleen nu een beetje verbaasd over ben is dat ik dus straks bij beide artikelen zelf de retourkosten moet betalen volgens Vinted.. Lekker danHoe lossen jullie dit soort dingen meestal op?
Ik heb nog tot woensdag om een probleem te melden en dus nog geen reactie van beide verkopers.
Wildgirl schreef:Ik was het niet extra als het schoon uit de kast of opslag komt.
Hier communiceer ik wel altijd na een verkoop, ik bedank voor de aankoop en geef aan wanneer ik het denk te kunnen verzenden. Meestal is dit binnen een dag, bij aankoop bedank ik ook altijd omdat ik uit principe niets koop zonder te bieden.
Zo had ik verleden week nieuwe Panama Jack sandalen voor 17.50 en een gave trenchcoat voor 8 euro. Ik ga er niet heel ver onder zitten overigens maar probeer altijd wel een paar euro te besparen.