Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanniejtjuh schreef:Amper geslapen om zorgen om kat. Gister bij dierenarts geweest, gewoon voor jaarlijkse enting en vlooieninjectie. Einde van de middag vond ik hem wat mat, maar ik dacht enting dus misschien daarvan.
Wij savonds naar boven normaal volgt ie dan, deed ie niet. Dus ik hem meegenomen en met neerzetten gaat ie blazen. Nog nooit gedaan. Hij lijkt pijnelijk op zn buik. Ga straks gelijk bellen, zit me niet lekker
Escada schreef:Dat ik net ontharingscreme op mijn tandenborstel deed ipv tandpasta#zwangerschapsdementie
Captain schreef:Rambogirl schreef:@ Captain: Nee. 1 heb ik geen agenda, en 2 de agenda in mn telefoon werkt veel te onhandig.
Tot nu toe kom ik dan ook aardig door t leven door alleen dingen te onthouden.
Tsja, maar dan moet je niet boos zijn op de huisarts. Het is jouw verantwoordelijkheid. Dat je geen agenda hebt of hem te onhandig vindt (???) betekent niet dat zij jouw probleem op moeten lossen.
Foaly schreef:Ik heb ook geen agenda en vrijwel elke instantie of organisatie waar je een afspraak mee maakt stuurt tegenwoordig een paar dagen van tevoren een herinnering. Dus zo gek vind ik die ergernis niet.
Ik heb vannacht voor het eerst onder een verzwaringsdeken geslapen en mijn ergernis is dat ik jaren eerder zo'n ding had moeten kopen. En dat ik nu niet meer uit bed wil
michelle___ schreef:Dat mijn vriend bij alles waar ik naar uit kijk, er zo'n negatieve draai aan geeft of zelfs ruzie maakt.
Kijk al de hele week er naar uit om vandaag met mijn paard te lessen, en nu lokt hij weer een ruzie uit. En ik voel mij dan zo ontzettend klein dat ik eigenlijk wil afzeggen en denk "laat maar". Maar nu heb ik zoiets dat ik mij niet wil laten beïnvloeden door zijn negativiteit.. Hoe moeilijk hij het ook heeft.
Ik mag ook eens aan mezelf denken, vind ik.