Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:25

Beterschap met je kat hoor, het is zo rot als je dier wat mankeert :knuffel:

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:29

Dat ik net ontharingscreme op mijn tandenborstel deed ipv tandpasta :+ #zwangerschapsdementie

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:37

Sanniejtjuh schreef:
Amper geslapen om zorgen om kat. Gister bij dierenarts geweest, gewoon voor jaarlijkse enting en vlooieninjectie. Einde van de middag vond ik hem wat mat, maar ik dacht enting dus misschien daarvan.

Wij savonds naar boven normaal volgt ie dan, deed ie niet. Dus ik hem meegenomen en met neerzetten gaat ie blazen. Nog nooit gedaan. Hij lijkt pijnelijk op zn buik. Ga straks gelijk bellen, zit me niet lekker ;(

Sterkte :(:)

Escada schreef:
Dat ik net ontharingscreme op mijn tandenborstel deed ipv tandpasta :+ #zwangerschapsdementie

:') *grinnik*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:55

Aan het kamperen van de buikpijn en ook al wat slijm opgegeven. Rotzooi heeft nu wel goede afslag genomen, maar geïrriteerd maagslijmvlies is ook niet leuk.

Anders was het longontsteking geweest. Nu twijfel of ik niet extra moet puffen vanmiddag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:13

De stress om tickets te krijgen voor Guns N' Roses :')

Ik wil ze gewoon hebben , helemaal nu ze dichtbij komen optreden volgend jaar en ik niet een keer helemaal naar Amsterdam of iets anders moet...

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:19

Overleg gehad, het meest waarschijnelijke is toch reactie op de enting. Hij is ook al wat ouder, misschien had ie al iets onder de leden. Kan paar dagen duren. Hij had namelijk gister ochtend nog dikke 10 gehad voor zn conditie/gezondheid :j

Blazen is voor nu over en kan hem weer voorzichtig overal aanraken. Was wel blij om te zien dat ie wel wat gegeten had vannacht, en een plas. Is al goed teken natuurlijk. Verder is hij wel erg mat, gewoon niet in zijn hum. Dus hou het nog even in de gaten. Ze zijn op zaterdag ochtend ook altijd nog open dus dat durf ik wel aan.

Maar ben toch altijd wel snel bezorgd. Heb nogal vaak pech met beestjes en wil dat verdriet niet

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:29

Captain schreef:
Rambogirl schreef:
@ Captain: Nee. 1 heb ik geen agenda, en 2 de agenda in mn telefoon werkt veel te onhandig.
Tot nu toe kom ik dan ook aardig door t leven door alleen dingen te onthouden.

Tsja, maar dan moet je niet boos zijn op de huisarts. Het is jouw verantwoordelijkheid. Dat je geen agenda hebt of hem te onhandig vindt (???) betekent niet dat zij jouw probleem op moeten lossen. ;)

Nouja jawel! Afspraak is afspraak. En als er word afgesproken dat er melding vooraf gemaakt wordt... Die afspraak staat er niet voor niets. Dan moeten ze dat niet aanbieden.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:32

Ik heb ook geen agenda en vrijwel elke instantie of organisatie waar je een afspraak mee maakt stuurt tegenwoordig een paar dagen van tevoren een herinnering. Dus zo gek vind ik die ergernis niet.

Ik heb vannacht voor het eerst onder een verzwaringsdeken geslapen en mijn ergernis is dat ik jaren eerder zo'n ding had moeten kopen. En dat ik nu niet meer uit bed wil :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:43

Foaly schreef:
Ik heb ook geen agenda en vrijwel elke instantie of organisatie waar je een afspraak mee maakt stuurt tegenwoordig een paar dagen van tevoren een herinnering. Dus zo gek vind ik die ergernis niet.

Ik heb vannacht voor het eerst onder een verzwaringsdeken geslapen en mijn ergernis is dat ik jaren eerder zo'n ding had moeten kopen. En dat ik nu niet meer uit bed wil :')

Hahaha, heerlijk slaapt dat he? :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:46

Nu twijfel of ik moet testen. Dit voor mij niet raar, maar voor andere zou het verdenking corona kunnen zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:52

Bouwwerkzaamheden in de straat. Ze houden zich al niet aan de informatie die ze zelf gegeven hebben aan de buurtbewoners, ze verzwijgen dat bouw wekenlang stil gelegen heeft omdat er asbest was. Was al gesloopt dus wekenlang gewoon open en bloot gelegen, maar de brief die wij kregen vermelde alleen vertraging :+ Parkeerplaatsen weggehaald, eenrichtingsverkeer gemaakt van de straat, maar dan telkens zo staan dat je er niet door kan en soms gewoon dagen niet aanwezig en dat inhalen in het weekend.

En nu zijn ze aan het heien... Tussen 6 en half 7 komen ze aan, met hoop geschreeuw, dan stil en half 8 gaan ze heien. Jammer genoeg stoppen ze om 8 uur en gaan dan pas 10 uur oid verder. :+ Echr, jaren samen geweest met bouwvakker, dus ik ken de tijden en alles, maar dit is vreselijk frustrerend.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 09:59

Marcella schreef:
Nu twijfel of ik moet testen. Dit voor mij niet raar, maar voor andere zou het verdenking corona kunnen zijn.

Bij twijfel zou ik altijd testen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:03

Wederom de pil. Zit nu in mn stopweek en heb al 2 dagen non stop hoofdpijn. Nu ook migraine erbij door de dip van de hormonen en door de migraine kotsmisselijk. En ik moet straks naar school -.-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:07

Dat mijn vriend bij alles waar ik naar uit kijk, er zo'n negatieve draai aan geeft of zelfs ruzie maakt.
Kijk al de hele week er naar uit om vandaag met mijn paard te lessen, en nu lokt hij weer een ruzie uit. En ik voel mij dan zo ontzettend klein dat ik eigenlijk wil afzeggen en denk "laat maar". Maar nu heb ik zoiets dat ik mij niet wil laten beïnvloeden door zijn negativiteit.. Hoe moeilijk hij het ook heeft.
Ik mag ook eens aan mezelf denken, vind ik. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:15

Benthhh schreef:
Marcella schreef:

Bij twijfel zou ik altijd testen.

Hhhmm heb 35,9 dus geen koorts, maar vanwege achtergrond en risicogroep kan ik altijd terecht. Ga even kijken waar.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:18

Tele2, mijn god wat blijkt het moeilijk.

Begin vorige maand geprobeerd een verhuizing door te geven, lukte niet want lopend abonnement op nieuwe adres. Naar oude bewoner gegaan, zij geeft aan dat ze opgezegd heeft. Tele2 weer gebeld, die zeggen nog steeds lopend abonnement. Toen heeft de oude bewoner alles geregeld (inclusief mijn verhuizing) en heb ik een paar dagen later gebeld of het nu inderdaad was geregeld. Ja, was geregeld, maar hoe het dan precies geregeld was konden ze me niet vertellen. :roll:
Eind vorige maand nog niks gehoord over het abonnement dus nog eens gebeld. Nee, het zou begin april in gaan. Afgelopen weekend nog steeds niks gehoord of gezien dus weer gebeld. Bleek er NOG STEEDS een lopend abonnement op dat adres te zijn! Maar meneer aan de telefoon ging contact op nemen met oude bewoner, belde mij tegen het einde van zijn dienst op dat het was gelukt en dat hij donderdag (8 april) mijn abonnement aanvragen en dat zou dan op 18 april ingaan.
Gister avond had ik nog steeds niks gehoord, dus vanochtend om 9 uur als eerste aan de telefoon om Tele2 nog maar eens te vragen. Nee, er werdt alleen een opzegging op dat adres gezien en ze konden mijn nieuwe abonnement dan pas op 22 april (!) in laten gaan! |o
Sorry meneer aan de telefoon, maar ik ben he-le-maal klaar met Tele2. Ik heb eerlijk gezegd dat ik een nieuwe provider ga zoeken want dit is niet mijn schuld. _-:(
Ohja, en nu moet ik dus tot en met eind april zonder wifi leven. Ik ga op m'n werk wonen denk ik. :evaw:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:19

Fybromalgie die vandaag lekker dwars zit.
Ik wist dat ik moest boeten voor mijn drukte en dat ik momenteel even niet heb gereden. Maar dat het nu zo moet.
#)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:22

Mijn hartslag net voor die kaartjes en dat ik in een wachtrij kwam :') maar het is gelukt *\o/*

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:24

Dat mijn moeder de dierenarts onzin vind voor een kreupelheids onderzoek. En zij beheerd mijn spaargeld dus geen idee wat ik nu moet doen

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:39

michelle___ schreef:
Dat mijn vriend bij alles waar ik naar uit kijk, er zo'n negatieve draai aan geeft of zelfs ruzie maakt.
Kijk al de hele week er naar uit om vandaag met mijn paard te lessen, en nu lokt hij weer een ruzie uit. En ik voel mij dan zo ontzettend klein dat ik eigenlijk wil afzeggen en denk "laat maar". Maar nu heb ik zoiets dat ik mij niet wil laten beïnvloeden door zijn negativiteit.. Hoe moeilijk hij het ook heeft.
Ik mag ook eens aan mezelf denken, vind ik. :=

>;)

Hier misschien ook eens een goed gesprek over voeren?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:00

Escada schreef:

Afbeelding
Zoiets,ik kwam er net op tijd achter.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 09-04-21 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:06

Britta31 schreef:
Escada schreef:

[ [url=m/MVVIpE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets,ik kwam er net op tijd achter.

Ik ben echt trots op jullie :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:07

Oeps. _O- _O- _O-

Zou ook kunnen dat ik mij gewoon te druk aan het maken ben over wat eruit ga komen betreffende UWV. Eens een stresskip altijd een stresskip. Dus ben mijn nu aan het ergeren aan mezelf. Wilde eigenlijk chips eten. :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:21

Dat ik via Vinted deze sportbroek heb gekocht;
Afbeelding

Er vanuit gaande dat het deze was;
Afbeelding

Maar het uiteindelijk de was;
Afbeelding

In de tekst stond niks over een kleur, en snap best dat een foto kan vertekenen, maar zo erg :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 11:30

Ik zit dus al 2 weken voor nop op mijn printer te wachten. De externe verkoper had hem nog niet eens verzonden, terwijl hij uiterlijk vandaag bezorgd moest worden. Bol heeft gelukkig de bestelling geannuleerd en ik krijg mijn geld terug. Maar ik ben wel heel boos op dat bedrijf. Hoe moeilijk is het om je klant even een berichtje te sturen als er iets vertraagd is, als ze hem überhaupt al wilden gaan opsturen.