Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

irisskib

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:08

Echt zoveeeel leuke pakketten!!
Zijn er misschien mensen die mij willen helpen met mijn hint want ik kom er echt niet uit %)
Dit is de hint en ik kwam erachter dat ze een vriend heeft
Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:25

Adamootje schreef:
Ik heb de afgelopen tijd eigenlijk niet gereageerd in dit topic door slecht nieuws uit de familie. Het pakketje dat ik vandaag binnenkreeg kwam op een goed moment! <3

De hint uitgepakt en opgelost. Heel origineel gedaan, SSS! Uiteraard werd ik wel vertraagd in het proces, want de bekers werden de hele tijd verplaatst. De hint is: "Je vindt me op vijf()tien". Ja, en toen liep ik vast. 5 en 10 uur = E en J. Moet half 5 en half 10 erbij (O en I)? Of moet het toch 15 uur zijn (=C/X)? En toen bedacht ik me dat het ook de vijftiende persoon op de SSS-lijst kan zijn en dat is Zorro (hopelijk heb ik dit goed)!

Lieve Secret Santa, bedankt voor alle mooie, leuke en lekkere cadeautjes! :*

Graag gedaan! Ik was het inderdaad :D

Wat vervelend, dat bericht uit je familie! Gelukkig kwam het pakket dan op het juiste moment, ik hoop dat het even een lichtpuntje is geweest!

De hint, haha ik ben zo blij dat de zin klopt! Ik had dit idee met rekensommen, dus vertel dit enthousiast aan mijn vriend, die me er even aan herinnerd dat ik reken dyslexie heb :') oh ja! :') hij heeft alles nagerekend, dus in principe moest het ook wel kloppen nu.

Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vind en vooral dat het spel goed is! Het leek mij een leuk spel, sterker nog, ik heb een paar keer op het punt gestaan om hem zelf te houden, maar ik kon niet echt vinden of jij lord of the rings leuk vond. Gelukkig wel dus!

Heel graag gedaan, veel plezier ermee!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:26

irisskib schreef:
Echt zoveeeel leuke pakketten!!
Zijn er misschien mensen die mij willen helpen met mijn hint want ik kom er echt niet uit %)
Dit is de hint en ik kwam erachter dat ze een vriend heeft
[ [url=m/fbz6HJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je de puzzel al gemaakt? Wellicht valt er dan wat op _O- sterkte :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:32

hier is het wegstrepen begonnen. Tot nu toe kan ik elke bokker wegstrepen als mijn secret santa waar ik het profiel van bekeken heb.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:45

Oké nieuwe gok rambogirl ben jij mijn secret santa?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:02

Oké! Komt ‘ie:

De doos! Super leuk met paarden dus!
Afbeelding

De brief:
Afbeelding

Doos van binnen:
Afbeelding

Cadeaus!
Een superleuke kersthanger van Bonaire. Heb ook nog een Bonaire sleutelhanger!
Afbeelding

SNOEPJESSSS
Afbeelding
Afbeelding

ETEN VOOR MIJ <3 Ik hou zo veel van Milka ook haha
Afbeelding
Afbeelding

Superleuke kaarsjes, die gaan binnenkort aan!
Afbeelding

Vissenspeeltjes voor de katten, er was maar 1 kat binnen maar die was fan (en de honden vonden het ook leuk!)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En het totaal!
Afbeelding
Het prullenbakje op tafel hoort er ook bij en er zit een superleuke Bonaire sleutelhanger bij.

Mijn SS zei dus dat het heel makkelijk zou worden maar ik twijfel nog een beetje :') Ik ga nog even verder nadenken maar ik ben er wel echt superblij mee. Ik zal ook een filmpje wat ik gemaakt heb proberen te uploaden, Midas vond de vissen echt geweldig!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:03

ryukapple schreef:
Ik vond een bokker met een paard genaamd klaas en een paard genaamd omerci. MaNdiii ben jij mijn ss?

Ik ben inderdaad jouw ss :o

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:26

Hihi daar ben ik dan!
Gister kwam het pakket blijkbaar al binnen, maar de deurbel ging niet af waardoor we de bezorger gemist hadden.. BALEN!!! |o
Vandaag heeft mijn vriend het pakket op kunnen halen bij een pick up point en vanavond was ik eindelijk thuis voor een uitgebreid onderzoek van het pakket! <<)

Het pakket! [&] Wat een giga doos! :):)
Afbeelding

Eenmaal open, een bomvol pakket met bovenop een super lief blond amsterdam kaartje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sorry lieve Santa, als ik voor het inschrijven wist hoe turbulent mijn leven zou zijn op dit moment in de afgelopen weken, dan had ik mij waarschijnlijk niet zo last minute nog ingeschreven. :o :')

Al met al werd ik steeds meer verrast! *\%/*

Heel veel foldertjes tussen alle cadeaus..
Afbeelding

En jeetje, zo veel cadeaus!!! <3
Afbeelding

Uitpakken maar! *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Alles bij elkaar! <3
Afbeelding

Inhoud pakket (hopelijk niks vergeten op te schrijven):
- Lief toilettasje
- FA douchegel
- Relaxing showergel
- Heerlijk wintersetje van Douglas
- Testertje Coco Mademoisselle Chanel
- Theelichten
- Testertjes rituals, super schattige kleine bodycream tube van rituals, cleansing wipes van rituals
- Meeneemflesje Shampoo
- Bubblesheet mask met Charcoal
- Superschattig maskertje
- Schattige handzeepjes
- Zeepbloesem in de vorm van een bloesem
- Badzout
- 2x handbalsem
- Oogverzorgingscrème
- Voetencrème
- Nachtcrème
- Geweldige kerstsokken
- Super schattige theezeef met houder
- Theeeeee! <3
- Chocomelk zakjes <3
- Prosecco pong drankspel
- Cookie mix, poep zakjes, dentastix en floss voor de aankomende pupperd <3
- Milka repen die ik nog niet eens ken haha (is bijzonder hoor!!!), Milka oreo eitjes, maoam pinballs en redband snoep mix :~
- Superleuke kaarten met Quotes en een leuke houten houdertje
- Een geweldig lief kaartje van mijn SS

Lieve secret santa, wat een verwennerij! <3
Sorry dat ik een ietsje-pietsie-lastig lootje ben geweest. :o
Ik vind ik het echt een geweldig pakket geworden! Zoveel leuke, ontspannende, lekkere en lieve dingen gekregen, echt geweldig! <3 Onwijs bedankt, ik ben er super super super blij mee! :D

En dan nu, uitzoeken wie mijn secret santa is {:) :o?
N.a.v. het kaartje bedacht ik mij dat rituals mogelijk een favoriet merk is, en hier loopt ook een topic over op bokt.
Het kaartje is van blond Amsterdam dus ik dacht dat ik moest zoeken naar het favorieten lijstje van de mensen die meedoen in dit topic.
Naar voren kwam tot nu toe 1 iemand die specifiek gek is op producten van rituals, actief meekletst in het rituals topic en ook van blond Amsterdam houdt.

Banyu, ben jij mijn secret santa?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:41

Nou jongens, ik heb even gestalkt. Ik had een klein vermoeden, berichten terug gaan lezen en nu weet ik het bijna zeker

germie schreef:
Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.

germie schreef:
Bellatrix schreef:
Op zondag komen er geen pakketten hier en morgen ook niet....al heb ik begrepen dat de post 2 maandagen deze maand wel post gaat bezorgen maar geen idee of pakjes daar ook onder vallen...

Klopt, maar ik zat 8000 km van huis en ben nu weer thuis. Dus had gehoopt dat er wat afgegeven was. :Y)

germie schreef:
Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.

germie schreef:
Paardrijsokken vind ik niet fijn zitten. Die draag ik dus niet. kniekousen of paardrijsokken zijn bij mij synoniem.

Sokjes tot onder de enkels? Dat lijkt me niet fijn, die zakken dan toch juist af? Ik heb het liefst sokken net boven de knokkels van de enkel zeg maar.

Germie, ben jij mijn SS? Je biedt me een springles aan in de brief, geeft me sokken die je zelf niet gebruikt en er zitten dingen bij uit Bonaire!

De kerstboomhanger hangt er al in, als allereerste want de rest moet ik nog van zolder halen!

Afbeelding

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 03:25

Nadat ik alle profielen bij langs ben gegaan kom ik er nog niet uit. Doordat de bergen of heuvels die op de foto's staan moeten leiden naar de woonplaats, mijn Santa in de buurt moet wonen van Arnhem ivm het inpakken in een Arnhemse krant en omdat mijn Santa fotografie als hobby heeft, denk ik aan Vealosz of Bellatrix?
Ik heb werkelijk geen idee wat ik met 89604 moet. Heb gekeken wie er op die plek staat in de ledenlijst, hoeveel berichten iemand op bokt heeft, het getal gegoogeld, geprobeerd om er een geboortedatum of de datum wanneer een bokker zich heeft geregistreerd uit te halen, maar ik kom op niets. :?
Het roze vinkje begrijp ik ook nog niet. Niets met dieren dus, maar met wat dan wel is voor mij nog een raadsel.
Volgens mij kan ik mijn haren beter blond gaan verven... :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 03:54

Gowlan schreef:
Hihi daar ben ik dan!
Gister kwam het pakket blijkbaar al binnen, maar de deurbel ging niet af waardoor we de bezorger gemist hadden.. BALEN!!! |o
Vandaag heeft mijn vriend het pakket op kunnen halen bij een pick up point en vanavond was ik eindelijk thuis voor een uitgebreid onderzoek van het pakket! <<)

Het pakket! [&] Wat een giga doos! :):)
[ [url=m/NB5po5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eenmaal open, een bomvol pakket met bovenop een super lief blond amsterdam kaartje!
[ [url=m/gcZC59.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mHtpYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F7duWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry lieve Santa, als ik voor het inschrijven wist hoe turbulent mijn leven zou zijn op dit moment in de afgelopen weken, dan had ik mij waarschijnlijk niet zo last minute nog ingeschreven. :o :')

Al met al werd ik steeds meer verrast! *\%/*

Heel veel foldertjes tussen alle cadeaus..
[ [url=m/W4rRHa.jpg]Afbeelding[/url] ]

En jeetje, zo veel cadeaus!!! <3
[ [url=m/C4sq8j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uitpakken maar! *\o/*
[ [url=m/ZyJILs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gVVZS6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles bij elkaar! <3
[ [url=m/2AU5rV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inhoud pakket (hopelijk niks vergeten op te schrijven):
- Lief toilettasje
- FA douchegel
- Relaxing showergel
- Heerlijk wintersetje van Douglas
- Testertje Coco Mademoisselle Chanel
- Theelichten
- Testertjes rituals, super schattige kleine bodycream tube van rituals, cleansing wipes van rituals
- Meeneemflesje Shampoo
- Bubblesheet mask met Charcoal
- Superschattig maskertje
- Schattige handzeepjes
- Zeepbloesem in de vorm van een bloesem
- Badzout
- 2x handbalsem
- Oogverzorgingscrème
- Voetencrème
- Nachtcrème
- Geweldige kerstsokken
- Super schattige theezeef met houder
- Theeeeee! <3
- Chocomelk zakjes <3
- Prosecco pong drankspel
- Cookie mix, poep zakjes, dentastix en floss voor de aankomende pupperd <3
- Milka repen die ik nog niet eens ken haha (is bijzonder hoor!!!), Milka oreo eitjes, maoam pinballs en redband snoep mix :~
- Superleuke kaarten met Quotes en een leuke houten houdertje
- Een geweldig lief kaartje van mijn SS

Lieve secret santa, wat een verwennerij! <3
Sorry dat ik een ietsje-pietsie-lastig lootje ben geweest. :o
Ik vind ik het echt een geweldig pakket geworden! Zoveel leuke, ontspannende, lekkere en lieve dingen gekregen, echt geweldig! <3 Onwijs bedankt, ik ben er super super super blij mee! :D

En dan nu, uitzoeken wie mijn secret santa is {:) :o?
N.a.v. het kaartje bedacht ik mij dat rituals mogelijk een favoriet merk is, en hier loopt ook een topic over op bokt.
Het kaartje is van blond Amsterdam dus ik dacht dat ik moest zoeken naar het favorieten lijstje van de mensen die meedoen in dit topic.
Naar voren kwam tot nu toe 1 iemand die specifiek gek is op producten van rituals, actief meekletst in het rituals topic en ook van blond Amsterdam houdt.

Yessss, Ik ben jou SSS!
Ik vind hints steeds elk jaar weer lastig, dus dacht, goh, ik kan er een jaartal bij doen, als in Banyu is dé zomer LE van 2018 van Rituals. Maar dacht, dat is wellicht te moeilijk, dus pak ik gewoon maar paar testers van het merk. Zelf heb ik er toch zat! Ondanks mijn cocoapromydil betaine (als ik het nog steeds goed schrijf), allergie, is Rituals écht het ENIGE waar ik wél goed op reageer!!!

Ik hoop oprecht dat je het leuk vind, aangezien het toch best lastig van, en inderdaad, het lijstje die ik eerder in het topic maakte, hoopte ik dat je erop zou reageren! En tadaaaaa, it works!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Heeeeel veel plezier ermee, en ik hoop dat jou/jullie aankomende pup het ook leuk gaan vinden! <3

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 06:15

irisskib schreef:
Oké nieuwe gok rambogirl ben jij mijn secret santa?

Sorry irisskib, ik ben niet je SS.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 08:31

De hint is gevallen.. Gowlan, ben jij mijn SS? *\o/* *\o/*

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 09:16

@Shiawase: gebruikelijk betekent een vinkje zoveel als goed, ok. Zoiets.
Zou het roze vinkje niet gewoon simpelweg betekenen dat jouw santa gek is op de kleur roze?

En als ik Google op "oudste paard ter wereld" krijg ik een ander jaartal. 1822 is oudste paard ooit. Ik twijfel in dit geval ook over het goede antwoord.

Ja, geen idee hoor. Ik verzin ook maar wat.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 09:38

Ik heb al weer een paar bokkers weggestreept, maar ja, uit een lijst van 100 gaat het niet zo hard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:07

Shiawase schreef:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik met 89604 moet. Heb gekeken wie er op die plek staat in de ledenlijst, hoeveel berichten iemand op bokt heeft, het getal gegoogeld, geprobeerd om er een geboortedatum of de datum wanneer een bokker zich heeft geregistreerd uit te halen, maar ik kom op niets. :?

Je bent al op de goede weg met 89604 met je eerste acties die met bokt te maken hebben. :) Met dit getal ben ik erachter gekomen wie jouw SS is. :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:21

theadora99 schreef:
Nou jongens, ik heb even gestalkt. Ik had een klein vermoeden, berichten terug gaan lezen en nu weet ik het bijna zeker

germie schreef:
Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.

germie schreef:
Klopt, maar ik zat 8000 km van huis en ben nu weer thuis. Dus had gehoopt dat er wat afgegeven was. :Y)

germie schreef:
Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.

germie schreef:
Paardrijsokken vind ik niet fijn zitten. Die draag ik dus niet. kniekousen of paardrijsokken zijn bij mij synoniem.

Sokjes tot onder de enkels? Dat lijkt me niet fijn, die zakken dan toch juist af? Ik heb het liefst sokken net boven de knokkels van de enkel zeg maar.

Germie, ben jij mijn SS? Je biedt me een springles aan in de brief, geeft me sokken die je zelf niet gebruikt en er zitten dingen bij uit Bonaire!

De kerstboomhanger hangt er al in, als allereerste want de rest moet ik nog van zolder halen!

[ [url=m/HcBPsb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klopt. Ik had eerder in dit topic een springles of buitenrit aangeboden. Dus dat staat gewoon. Het is wel wat ver rijden voor je, maar je mag dus langskomen. Geef maar een gil dus.

Verder had ik gemeld dat ik een tijdje minder zou reageren door omstandigheden. Ik had zo'n behoefte om er nog even tussenuit te gaan dat het maar een lastminute Bonaire werd. Dat Bonaire had ik niet genoemd, maar wel dat er een kadootje uit mijn koffer gejat is (is dus echt zo, heb ik vervangen door wat extra chocolade). Omdat ik duik dacht ik dat Bonaire wel een duidelijke hint zou zijn. :D En die 8000 km verderop :D

Ik hoop verder dat honden en katten het ook kunnen waarderen. En dat je nog wat met de sokken kunt.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:27

Banyu schreef:
Gowlan schreef:

Yessss, Ik ben jou SSS!
Ik vind hints steeds elk jaar weer lastig, dus dacht, goh, ik kan er een jaartal bij doen, als in Banyu is dé zomer LE van 2018 van Rituals. Maar dacht, dat is wellicht te moeilijk, dus pak ik gewoon maar paar testers van het merk. Zelf heb ik er toch zat! Ondanks mijn cocoapromydil betaine (als ik het nog steeds goed schrijf), allergie, is Rituals écht het ENIGE waar ik wél goed op reageer!!!

Ik hoop oprecht dat je het leuk vind, aangezien het toch best lastig van, en inderdaad, het lijstje die ik eerder in het topic maakte, hoopte ik dat je erop zou reageren! En tadaaaaa, it works!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Heeeeel veel plezier ermee, en ik hoop dat jou/jullie aankomende pup het ook leuk gaan vinden! <3

Goh was het nog echt jouw lijstje ook :Y)
Het is zeker goed gelukt! Onwijs blij, dankjewel *\o/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:33

Wat zijn er veel al snel met raden zeg!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:34

Ik ga er dit weekend ff goed voor zitten. Heb dan vakantie dus alle tijd om uit te zoeken wie mijn SS is.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 10:39

Nayomie schreef:
De hint is gevallen.. Gowlan, ben jij mijn SS? *\o/* *\o/*

Yesss ik ben jouw secret santa '2020! *\o/* *\o/*
Ik woon in Hoogvliet Rotterdam en mijn onderschrift slaat op het plaatje. :))

Ik hoop dat je je pakketje leuk vond, we hadden best wat overeenkomsten. Ik bevind mij een beetje in een zelfde soort schuitje als waar jij je sinds februari in bevind.
Ook ik heb ik enorm gelachen om je reacties in dit topic en heb ik standaard wilhelmina pepermunt in de auto. Echter nu kreeg je rolletjes, want de zakjes die ik normaal haal waren ineens niet verkrijgbaar. :')
Sterkte overigens met het verlies van de cavia's, zoiets is altijd een minder fijn bericht.
En jouw hond, geweldig dier! <3
Ik wilde graag iets persoonlijks geven, iets wat je kan gebruiken om lief te zijn voor jezelf en even lekker te ontspannen. Vandaar de fotomok, thee en chocomelk. Al met al hoop ik dat je je pakket leuk vond. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:00

Net weer 4 weggestreept, nog een 70 te gaan ofzo.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:02

Leuke pakketten weer! Leuk ook om hints in het topic achter te laten Germie, toch weer origineel!

Voordeel van laat je pakket ontvangen is wel dat er al meer Santa's geraden zijn (ik probeer voordelen te bedenken om mijn ongeduld te stillen haha).

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:07

germie schreef:

[ [url=m/HcBPsb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klopt. Ik had eerder in dit topic een springles of buitenrit aangeboden. Dus dat staat gewoon. Het is wel wat ver rijden voor je, maar je mag dus langskomen. Geef maar een gil dus.

Verder had ik gemeld dat ik een tijdje minder zou reageren door omstandigheden. Ik had zo'n behoefte om er nog even tussenuit te gaan dat het maar een lastminute Bonaire werd. Dat Bonaire had ik niet genoemd, maar wel dat er een kadootje uit mijn koffer gejat is (is dus echt zo, heb ik vervangen door wat extra chocolade). Omdat ik duik dacht ik dat Bonaire wel een duidelijke hint zou zijn. :D En die 8000 km verderop :D

Ik hoop verder dat honden en katten het ook kunnen waarderen. En dat je nog wat met de sokken kunt.[/quote]
Ben echt superblij met het pakket! Sokken ga ik zeker gebruiken, als ik weer mag rijden (rijd op een manege). En ja, Bonaire, vooral toen ik er niets concreets over kon vinden, deed me aan jou denken maar ik wist net niet zeker. Met even teruglezen wel! Super bedankt, mijn kat heeft z’n vis nog niet losgelaten sinds gisteren geloof ik :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:16

Ik heb dit lijstje nog te gaan. Duurt nog wel even:
Ontvanger ------- SS

Detroit ------ Marjo
AfricanLady
Melisssx ------ Debbie
capopjekop
Roosch
IMAY1990
pimaude