Zijn er misschien mensen die mij willen helpen met mijn hint want ik kom er echt niet uit

Dit is de hint en ik kwam erachter dat ze een vriend heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Ik heb de afgelopen tijd eigenlijk niet gereageerd in dit topic door slecht nieuws uit de familie. Het pakketje dat ik vandaag binnenkreeg kwam op een goed moment!![]()
De hint uitgepakt en opgelost. Heel origineel gedaan, SSS! Uiteraard werd ik wel vertraagd in het proces, want de bekers werden de hele tijd verplaatst. De hint is: "Je vindt me op vijf()tien". Ja, en toen liep ik vast. 5 en 10 uur = E en J. Moet half 5 en half 10 erbij (O en I)? Of moet het toch 15 uur zijn (=C/X)? En toen bedacht ik me dat het ook de vijftiende persoon op de SSS-lijst kan zijn en dat is Zorro (hopelijk heb ik dit goed)!
Lieve Secret Santa, bedankt voor alle mooie, leuke en lekkere cadeautjes!
irisskib schreef:Echt zoveeeel leuke pakketten!!
Zijn er misschien mensen die mij willen helpen met mijn hint want ik kom er echt niet uit![]()
Dit is de hint en ik kwam erachter dat ze een vriend heeft
[ [url=m/fbz6HJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.
germie schreef:Bellatrix schreef:Op zondag komen er geen pakketten hier en morgen ook niet....al heb ik begrepen dat de post 2 maandagen deze maand wel post gaat bezorgen maar geen idee of pakjes daar ook onder vallen...
Klopt, maar ik zat 8000 km van huis en ben nu weer thuis. Dus had gehoopt dat er wat afgegeven was.
germie schreef:Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.
germie schreef:Paardrijsokken vind ik niet fijn zitten. Die draag ik dus niet. kniekousen of paardrijsokken zijn bij mij synoniem.
Sokjes tot onder de enkels? Dat lijkt me niet fijn, die zakken dan toch juist af? Ik heb het liefst sokken net boven de knokkels van de enkel zeg maar.
Gowlan schreef:Hihi daar ben ik dan!
Gister kwam het pakket blijkbaar al binnen, maar de deurbel ging niet af waardoor we de bezorger gemist hadden.. BALEN!!!
Vandaag heeft mijn vriend het pakket op kunnen halen bij een pick up point en vanavond was ik eindelijk thuis voor een uitgebreid onderzoek van het pakket!![]()
Het pakket!Wat een giga doos!
![]()
[ [url=m/NB5po5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eenmaal open, een bomvol pakket met bovenop een super lief blond amsterdam kaartje!
[ [url=m/gcZC59.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mHtpYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F7duWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry lieve Santa, als ik voor het inschrijven wist hoe turbulent mijn leven zou zijn op dit moment in de afgelopen weken, dan had ik mij waarschijnlijk niet zo last minute nog ingeschreven.![]()
![]()
Al met al werd ik steeds meer verrast!![]()
Heel veel foldertjes tussen alle cadeaus..
[ [url=m/W4rRHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jeetje, zo veel cadeaus!!!![]()
[ [url=m/C4sq8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitpakken maar!![]()
[ [url=m/ZyJILs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gVVZS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles bij elkaar!![]()
[ [url=m/2AU5rV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inhoud pakket (hopelijk niks vergeten op te schrijven):
- Lief toilettasje
- FA douchegel
- Relaxing showergel
- Heerlijk wintersetje van Douglas
- Testertje Coco Mademoisselle Chanel
- Theelichten
- Testertjes rituals, super schattige kleine bodycream tube van rituals, cleansing wipes van rituals
- Meeneemflesje Shampoo
- Bubblesheet mask met Charcoal
- Superschattig maskertje
- Schattige handzeepjes
- Zeepbloesem in de vorm van een bloesem
- Badzout
- 2x handbalsem
- Oogverzorgingscrème
- Voetencrème
- Nachtcrème
- Geweldige kerstsokken
- Super schattige theezeef met houder
- Theeeeee!![]()
- Chocomelk zakjes![]()
- Prosecco pong drankspel
- Cookie mix, poep zakjes, dentastix en floss voor de aankomende pupperd![]()
- Milka repen die ik nog niet eens ken haha (is bijzonder hoor!!!), Milka oreo eitjes, maoam pinballs en redband snoep mix![]()
- Superleuke kaarten met Quotes en een leuke houten houdertje
- Een geweldig lief kaartje van mijn SS
Lieve secret santa, wat een verwennerij!![]()
Sorry dat ik een ietsje-pietsie-lastig lootje ben geweest.![]()
Ik vind ik het echt een geweldig pakket geworden! Zoveel leuke, ontspannende, lekkere en lieve dingen gekregen, echt geweldig!Onwijs bedankt, ik ben er super super super blij mee!
![]()
En dan nu, uitzoeken wie mijn secret santa is![]()
![]()
N.a.v. het kaartje bedacht ik mij dat rituals mogelijk een favoriet merk is, en hier loopt ook een topic over op bokt.
Het kaartje is van blond Amsterdam dus ik dacht dat ik moest zoeken naar het favorieten lijstje van de mensen die meedoen in dit topic.
Naar voren kwam tot nu toe 1 iemand die specifiek gek is op producten van rituals, actief meekletst in het rituals topic en ook van blond Amsterdam houdt.
Banyu, ben jij mijn secret santa?
Shiawase schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat ik met 89604 moet. Heb gekeken wie er op die plek staat in de ledenlijst, hoeveel berichten iemand op bokt heeft, het getal gegoogeld, geprobeerd om er een geboortedatum of de datum wanneer een bokker zich heeft geregistreerd uit te halen, maar ik kom op niets.
theadora99 schreef:Nou jongens, ik heb even gestalkt. Ik had een klein vermoeden, berichten terug gaan lezen en nu weet ik het bijna zekergermie schreef:Wat ik overigens mijn lootje kan aanbieden is een buitenrit. Als iemand daar zin in heeft, dan mag die dat vermelden. Het is wel in het noorden. Een springles kan ik ook aanbieden.germie schreef:Klopt, maar ik zat 8000 km van huis en ben nu weer thuis. Dus had gehoopt dat er wat afgegeven was.germie schreef:Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.germie schreef:Paardrijsokken vind ik niet fijn zitten. Die draag ik dus niet. kniekousen of paardrijsokken zijn bij mij synoniem.
Sokjes tot onder de enkels? Dat lijkt me niet fijn, die zakken dan toch juist af? Ik heb het liefst sokken net boven de knokkels van de enkel zeg maar.
Germie, ben jij mijn SS? Je biedt me een springles aan in de brief, geeft me sokken die je zelf niet gebruikt en er zitten dingen bij uit Bonaire!
De kerstboomhanger hangt er al in, als allereerste want de rest moet ik nog van zolder halen!
[ [url=m/HcBPsb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Gowlan schreef:Banyu, ben jij mijn secret santa?
Yessss, Ik ben jou SSS!
Ik vind hints steeds elk jaar weer lastig, dus dacht, goh, ik kan er een jaartal bij doen, als in Banyu is dé zomer LE van 2018 van Rituals. Maar dacht, dat is wellicht te moeilijk, dus pak ik gewoon maar paar testers van het merk. Zelf heb ik er toch zat! Ondanks mijn cocoapromydil betaine (als ik het nog steeds goed schrijf), allergie, is Rituals écht het ENIGE waar ik wél goed op reageer!!!
Ik hoop oprecht dat je het leuk vind, aangezien het toch best lastig van, en inderdaad, het lijstje die ik eerder in het topic maakte, hoopte ik dat je erop zou reageren! En tadaaaaa, it works!!!![]()
![]()
![]()
Heeeeel veel plezier ermee, en ik hoop dat jou/jullie aankomende pup het ook leuk gaan vinden!
Nayomie schreef:De hint is gevallen.. Gowlan, ben jij mijn SS?![]()
germie schreef:Germie, ben jij mijn SS? Je biedt me een springles aan in de brief, geeft me sokken die je zelf niet gebruikt en er zitten dingen bij uit Bonaire!
De kerstboomhanger hangt er al in, als allereerste want de rest moet ik nog van zolder halen!
[ [url=m/HcBPsb.jpg]Afbeelding[/url] ]