Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:En vervolgens hoor ik op de radio meerdere malen dat er Brabant voor meerder concerten en theaters vrijstellingen is gegeven om tot 250 mensen te mogen ontvangen.
Hoe is dit mogelijk in de brand hard der brandhaarden terwijl vervolgens de buiten gebieden waar bijna niet heerst bijna niks meer mag door de maatregelen.
Blussem schreef:En vervolgens hoor ik op de radio meerdere malen dat er Brabant voor meerder concerten en theaters vrijstellingen is gegeven om tot 250 mensen te mogen ontvangen.
Hoe is dit mogelijk in de brand hard der brandhaarden terwijl vervolgens de buiten gebieden waar bijna niet heerst bijna niks meer mag door de maatregelen.
Janinevv schreef:Maar dat is toch voor “God” spelen. Wij mensen hebben niks in de hand ook dit virus niet. Waarom ontnemen we onszelf of ouderen zoveel mooie dingen? Wie weet leef je helemaal niet lang meer. Dat is ook een ding om rekening mee te houden.
imaudy schreef:Wel mooi gezegd veulen84
Ik had een discussie met iemand. Ik zeg op rustige tijden heb je minder kans om in de supermarkt besmet te raken. De andere menining is, mensen met corona /klachten gaan juist op hele rustige tijden eventueel nog boordschappen doen. Dus is het niet minder gevaarlijk om op rustige tijden boodschappen te doen.
Jullie mening?
Zebrastreep schreef:imaudy schreef:Wel mooi gezegd veulen84
Ik had een discussie met iemand. Ik zeg op rustige tijden heb je minder kans om in de supermarkt besmet te raken. De andere menining is, mensen met corona /klachten gaan juist op hele rustige tijden eventueel nog boordschappen doen. Dus is het niet minder gevaarlijk om op rustige tijden boodschappen te doen.
Jullie mening?
Mensen met corona zitten binnen en niet in de supermarkt
bigone schreef:Zebrastreep , met zo’n houding zo ik er echt gewoon voor knallen dat ze blijkbaar graag van haar man af wil! Oef, kan hier slecht tegen, beetje gezond verstand is het enigste en een beetje geluk. Maar je kunt het onheil ook over je afroepen
lenaa_tje schreef:Blussem schreef:En vervolgens hoor ik op de radio meerdere malen dat er Brabant voor meerder concerten en theaters vrijstellingen is gegeven om tot 250 mensen te mogen ontvangen.
https://www.podiuminfo.nl/news/48814/En ... -theaters/ En als je een lijstje zoekt.