Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Dat we net onze kat hebben laten inslapen. Niet ergerlijk maar heel verdrietig.
Marije_1997 schreef:karuna schreef:Werk is noodzaak en aan te tonen. Vrienden bezoeken kan ook overdag. Geen groepen feestende mensen onder viaducten dan. Ben je op straat dus strafbaar zonder werk bewijs of andere aantoonbare noodzaak. Makkelijker handhaven
Mijn vrienden werken overdag en ik slaap straks door de weeks overdag. Het avondje loods met een biertje er bij met m'n vrienden (max 4 mensen bij elkaar) is het enige moment in de week dat ik even tot rust kan komen. We hebben geen oorlog, vind een avondklok bullshit een mens mag gaan en staan waar hij of zij wil. Rekening houden met elkaar en afstand bewaren en geen fysiek contact lijkt mij meer dan genoeg.
Cayenne schreef:Hier hadden de ramen al open gestaan vandaag, dus frisse lucht hadden we al genoeg.Mkango schreef:Inmiddels erger ik me aan mijn moeder die aan het grasmaaien is (één van haar vele obsessies, rotgeluid), de schuifpui daarom open heeft laten staan () en de deur naar de overloop die daardoor nu klappert (en die ik nu dicht ga doen).
Oh, maar ik had vandaag ook even de pui open staan. Frisse lucht!*sorry MarlindeRooz
*
Cayenne schreef:luuntje schreef:Ergernis een kat en hond die aan de knoppen van mijn relaxstoel zitten.
Schiet je ineens achterover.
Wees blij dat het geen schietstoel is![]()
Lestrange01 schreef:Mensen van de LGBT community die mij "queer" noemen. Ik erger me er dood aan. Ik ben niet queer, ik ben lesbisch. En als ik dan zeg dat ik het niet netjes vind om zo aangesproken te worden, dat ik mij niet schaam om gewoon te zeggen dat ik homoseksueel ben dan ben ik een homo en trans foob
Even voor de duidelijkheid, queer is een scheldwoord wat al jarenlang naar homoseksuele gebruikt wordt en "gek" betekent. Maar nu vinden mensen het opeens raar als je dat woord niet leuk vind omdat een paar pipo's op Twitter hebben gezegd dat het niet erg is
Niobe schreef:Lestrange01 schreef:Mensen van de LGBT community die mij "queer" noemen. Ik erger me er dood aan. Ik ben niet queer, ik ben lesbisch. En als ik dan zeg dat ik het niet netjes vind om zo aangesproken te worden, dat ik mij niet schaam om gewoon te zeggen dat ik homoseksueel ben dan ben ik een homo en trans foob
Even voor de duidelijkheid, queer is een scheldwoord wat al jarenlang naar homoseksuele gebruikt wordt en "gek" betekent. Maar nu vinden mensen het opeens raar als je dat woord niet leuk vind omdat een paar pipo's op Twitter hebben gezegd dat het niet erg is
Maar LGBTQ?
Ik bedoel wat is Queer dan als het wel in dat rijtje voorkomt?