Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Natuurlijk is dat niet werkbaar, je ziet nu ook vermeerderd weer groepvorming die eerst een poging doen tot afstand houden maar binnen een paar minuten naast elkaar staan. Je programeert niet even miljoenen jaren evolutie om in 8 weken, als dat überhaupt al langdurig gewenst is.
pien_2010 schreef:Kan iemand mij het begrip aerosol uitleggen. Google word ik niet veel wijzer van.
Sizzle schreef:pien_2010 schreef:Kan iemand mij het begrip aerosol uitleggen. Google word ik niet veel wijzer van.
Hele ienimieni drupjes in het nanometer bereik die in de lucht blijven zweven als een fijne nevel.
Met praten maak je daar bijvoorbeeld vrij veel van en daarom is bijvoorbeeld niet praten veiliger dan afstand houden.
SusanH schreef:Mooi duidelijk artikel over die verspreiding. Zat Maurice de Hond er toch ook niet zo ver naast.
Ik las gisteravond dit: https://nos.nl/artikel/2334114-hongerpa ... ffers.html. Dat is ook vreselijk. Hier is een mega overschot aan sommige etenswaren. Op andere plekken gaan mensen dood van de honger omdat de distributie stokt.
corine1981 schreef:Sizzle schreef:Nee, zo eenvoudig is dat niet. Dat kan alleen in een proef opzet.
Het is bij andere virussen wel onderzocht, waarom zou dit virus daarin heel uniek zijn?
Sizzle schreef:Ik zeg dit al vanaf het begin.
We zijn wereldwijd slechts bezig het rijke westen te ‚redden‘, dit zal altijd ten koste gaan van de minder bedeelden en daar geeft het rijke westen geen drol om.
Suzanne F. schreef:Volgens mij mag de horeca ook alleen nog buiten open? De terrassen? Of mag het ook binnen?
LadyMadonna schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij mag de horeca ook alleen nog buiten open? De terrassen? Of mag het ook binnen?
Binnen ook.
Klant van me heeft een restaurant.
Hun migeb 30 mensen op het terras, 30 mensen binnen. Zit je op het terras zou je niet naar het toilet mogen, want dan zijn er 31 mensen binnen.
Hoe ze dit nu in gaat vullen was ze nog niet uit, ze vond het vrij apart
SusanH schreef:Mooi duidelijk artikel over die verspreiding. Zat Maurice de Hond er toch ook niet zo ver naast.
Ik las gisteravond dit: https://nos.nl/artikel/2334114-hongerpa ... ffers.html. Dat is ook vreselijk. Hier is een mega overschot aan sommige etenswaren. Op andere plekken gaan mensen dood van de honger omdat de distributie stokt.
LadyMadonna schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij mag de horeca ook alleen nog buiten open? De terrassen? Of mag het ook binnen?
Binnen ook.
Hun migeb 30 mensen op het terras, 30 mensen binnen. Zit je op het terras zou je niet naar het toilet mogen, want dan zijn er 31 mensen binnen.
eilleen333 schreef:LadyMadonna schreef:Binnen ook.
Maar dan laat je bv 25 mensen binnen, dan kunnen er 5 naar de wc gaan en zit je nog goed toch?