Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Mijn ergernis is überhaupt die uitvinding van "dagrijverlichting".
Stomste uitvinding ever.
Het gewone dimlicht (rondom, dus óók achter) zou gewoon altijd aan moeten gaan bij het starten van de auto.
Dat zou de zichtbaarheid enorm vergroten.
Rennie89 schreef:Als jij niet inhaalt maar gewoon je baan aanhoudt en iemand een relatie heeft met linkerbaan en deze vast wilt houden dan kan je wat mij betreft gewoon rechts er langs
Rennie89 schreef:Siggislief schreef:Ik heb gisteravond iets gedaan wat eigenlijk ook niet mag, rechts er langs.
Als jij niet inhaalt maar gewoon je baan aanhoudt en iemand een relatie heeft met linkerbaan en deze vast wilt houden dan kan je wat mij betreft gewoon rechts er langs
Ineke2 schreef:Rennie89 schreef:Als jij niet inhaalt maar gewoon je baan aanhoudt en iemand een relatie heeft met linkerbaan en deze vast wilt houden dan kan je wat mij betreft gewoon rechts er langs
Hoe gaat niet inhalen, maar toch rechts er langs samen met elkaar?![]()
Ik snap het wel, alleen áls het misgaat is de rechtsinhaler wel de sjaak.
Siggislief schreef:Waar halen mensen tegenwoordig hun rijbewijs? In Legoland ofzo?
Vanmiddag ik rij terug naar huis en moeten omrijden om thuis te kunnen komen,
een weg waar we 70 mogen rij ik achter zo'n trien die 40 gaat rijden,
en remt nog even keihard bij het bordje 50 dus we reden 30.
Ze gaf ook ruim van te voren aan dat ze naar links wou,
maar zo ruim dat ik dacht dat ze het industrieterrein op zou gaan...Niet dus.
Soms het idee dat ik vaak achter de verkeerde zit.
pien_2010 schreef:Ben jij invalide Ineke?
Ineke2 schreef:pien_2010 schreef:Ben jij invalide Ineke?
Ik kan wel lopen, maar heb een neurologische aandoening waarbij heel duidelijk te zien is dat ik slecht loop. Ik hou lopen ook niet zo lang meer vol, het kost mij erg veel energie en mijn balans is niet zo heel erg goed. Als ik moe ben is mijn balans ook slechter.