Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Aan de andere kant, als hier iemand een berichtje van een koper krijgt die zegt "ik kan het nieuw veel goedkoper krijgen" dan zijn de reacties hier ook altijd "dan gaan ze het toch lekker daar halen![]()
![]()
". Dus ik snap ook wel dat deze verkoper dat vervelend vindt.
Vjestagirl schreef:Aan de andere kant, als hier iemand een berichtje van een koper krijgt die zegt "ik kan het nieuw veel goedkoper krijgen" dan zijn de reacties hier ook altijd "dan gaan ze het toch lekker daar halen![]()
![]()
maralyn schreef:Vjestagirl schreef:Aan de andere kant, als hier iemand een berichtje van een koper krijgt die zegt "ik kan het nieuw veel goedkoper krijgen" dan zijn de reacties hier ook altijd "dan gaan ze het toch lekker daar halen![]()
![]()
Je kan als persoon ook altijd de eer aan jezelf houden en zeggen. "sorry, niet langer geïnteresseerd" en als verkoper "succes met de verkoop!"
Valt me wel vaker op hoe mensen kunnen reageren.
Gini schreef:Maar was haar antwoord dan minder netjes? Zij zei dan toch ook maar gewoon dat dat niet de nieuwprijs was en dat zij er meer voor betaald had. Dat is op zich toch ook geen aanval, maar enkel maar een antwoord op jouw opmerking?
Daphara schreef:Gini schreef:Maar was haar antwoord dan minder netjes? Zij zei dan toch ook maar gewoon dat dat niet de nieuwprijs was en dat zij er meer voor betaald had. Dat is op zich toch ook geen aanval, maar enkel maar een antwoord op jouw opmerking?
Dit is letterlijk haar antwoord:
De nieuwprijs is rond de 90 euro....
Maatje kleiner zijn ze al 71 euro..
Zoek maar op
Tja, challenge accepted, dan kan ik dus niet op mijn handen gaan zitten.
Waarop ik haar dus deze link stuurde:
[ [url=m/AhELG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarop ze dus boos ofwel nog intenser beledigd werd en linkjes terug ging sturen van hele dure webshops en er over door bleef gaan.
[ [url=m/KrKOUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan krijg je een welles-nietus en daar had ik al snel geen zin meer in. Ik heb haar als afsluiter een lijstje gestuurd van de webshops waar ik shop in de hoop dat ze er wat aan heeft voor haar eigen verzameling en nogmaals succes gewenst.
_Lorette_ schreef:Ik moet de pagina soms 3x vernieuwen voordat ik op een gewone link kan klikken. Daarvoor pakt hij op alles reclame, ook als ik gewoon ergens in het menu klik. Ik vind dat zo ontzettend vervelend! Ligt dat nou aan mijn computer/telefoon of is het een truc van MP?
x_ankieee schreef:Hebben jullie ook laatste tijd dat wanneer je door advertentiee scrollt van een bepaalde zoekterm, bijvoorbeeld “Anky” of “Eskadron” dat hij tijdens het scrollen opeens op ‘geen resultaten (0)’ springt? Echt heel raar. En de ads zijn ook weer lekker gevoelig, heb 100 tabbladen open staan in safari van die stomme dingen
Muze schreef:Ik zag vandaag ook iets op mp te koop boven de nieuwprijs
Toen ik er wat van zei kreeg ik een grote bek en verzon ze nog even een totaal onzin bedrag waar zij het product nieuw voor gekocht had.( mooi niet, dame..)
Terwijl even googlen al direct andere prijzen laat zien...
x_ankieee schreef:Hebben jullie ook laatste tijd dat wanneer je door advertentiee scrollt van een bepaalde zoekterm, bijvoorbeeld “Anky” of “Eskadron” dat hij tijdens het scrollen opeens op ‘geen resultaten (0)’ springt? Echt heel raar. En de ads zijn ook weer lekker gevoelig, heb 100 tabbladen open staan in safari van die stomme dingen
upendo schreef:Ik snap niet waarom mensen er iets van zeggen.![]()
Als je interesse hebt en er staat geen prijs bij, je vraagt naar de prijs en vervolgens zeg je oh dat wordt me te duur, dan koop ik het in de winkel...
Tuurlijk, maar ik snap niet waarom het vermeld moet worden. Zo zonde van je tijd en frustratie.