Jaaaa, ik kwam thuis en daar was mijn pakket! Heb mezelf nog even kunnen bedwingen, want moest nog een paar klusjes doen, maar toen mocht ik 'm van mezelf eindelijk openmaken.
Dat was bijna zonde, want wauw, het zag er echt prachtig uit! (Babyfoto van yours truly als adresbedekker)
[ [url=m/7of34c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ik 'm openmaakte zag ik tot mijn grote schrik een flinke berg hooi (precies wat ik niet wilde, I see what you did there

) Het rook wel heerlijk, overigens!
[ [url=m/SyXFc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een kaartje (met voorspellende krachten

)
[ [url=m/dwRvBp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar gelukkig ook een hele berg cadeautjes
[ [url=m/BZw8on.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wauw, wat was het allemaal prachtig ingepakt!

Daar kan ik nog wel wat van leren...
[ [url=m/PVNBJW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel ik het eigenlijk niet wilde uitpakken, zo mooi, ben ik toch overstag gegaan. En daar heb ik geen spijt van! Mijn vriend kan bevestigen dat ik bij ieder cadeautje 'oooh, kijk nou hoe leuk!' zei. Deze santa heeft echt duidelijk enorm haar best gedaan om te ontdekken wat ik leuk vind en dat is supergoed gelukt!
[ [url=m/Z9kWS7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UwYzQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar, ze weet ook heel goed wat ik niet leuk vind: glitter. Dus de hints mocht ik lekker uit ballonnetjes met glitter vissen

Een groot succes, want waar het met het eerste ballonnetje nog wel goed ging, ontplofte het tweede in vol mijn gezicht... Dus nu zie ik er ongeveer zo uit (en mijn keuken ook, helemaal top

)
[
Afbeelding ]
Met heel veel moeite kon ik vervolgens drie rebussen in elkaar puzzelen
[ [url=m/1Lr11n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is niet te lezen, maar neem van mij aan dat de uitkomsten waren
- Google is je vriend
- Een foto zegt meer dan 1000 woorden
- Je vindt het antwoord in een film van James Cameron
In één van de cadeautjes zat ook nog de volgende hint (waar ik overigens heel erg om heb gelachen, die niet-verbrande ananas riep mooie herinneringen op

) :
[ [url=m/Jvclyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die mij echt enorm heeft geholpen, want anders was ik er nooit uit gekomen

Met de eerste drie hints bleef ik hangen op Titanic of Avatar, maar ik kon niemand vinden met een avatar die daarbij paste.
Pas na het (uitgebreid) googlen op Shortman kwam er een bekend karakter naar voren, namelijk
[
Afbeelding ]
En ja, die kennen we natuurlijk wel! Toen ik me ook nog bedacht dat Arnold Schwarzenegger in James Camerons Terminator-films speelt, kon het natuurlijk niet meer missen:
8nnemiek, heel erg bedankt voor dit fantastische pakket! Ik ga echt enorm happy mijn weekend in nu