Mars schreef:Billie Eilish mag best wat anders gaan doen dan zingen. Krijg chronische trommelvliesbloedingen van dat kind.
Voor mij klinken al haar nummers hetzelfde...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Ik weet niet goed of het een uo is, maar:
Ik las van de week dat mensen die een maag operatie hebben gehad vragen of ze in een restaurant minder mogen betalen omdat ze minder eten
Ja Hey, ik heb geen operatie gehad maar ben gewoon een kleine eter, kan het dus meestal niet op, maar betaal ook het volle pond...
Anthea schreef:Net iets anders maar in dezelfde buurt: Afvallen dmv een operatie is niet knap. Vind het altijd zo raar dat mensen zeggen "Joh wat knap dat je X kg bent afgevallen!!!" Wanneer diegene een operatie heeft gehad waardoor je ziek word wanneer je met een zak m&ms op de bank zit. Wauw, knap.
Mars schreef:Anthea schreef:Net iets anders maar in dezelfde buurt: Afvallen dmv een operatie is niet knap. Vind het altijd zo raar dat mensen zeggen "Joh wat knap dat je X kg bent afgevallen!!!" Wanneer diegene een operatie heeft gehad waardoor je ziek word wanneer je met een zak m&ms op de bank zit. Wauw, knap.
Ja dat.
Vind t veel knapper als mensen mentaal met zichzelf aan de slag gaan en een gezondere leefstijl aanleren die ze vol kunnen houden. Want die operatie is een quick fix waarmee geen onderliggende problemen aangepakt worden. Misschien leuk voor snel resultaat maar heeft op de lange termijn weinig nut.