Zertab schreef:Ik heb eindelijk leuk contact met een jongenIn zijn bio staat alleen dat hij zich verveelt en dus niet op zoek is naar iets serieus. Jammer weer.
Als het echt een leuke jongen blijkt te zijn hoeft dat toch niet jammer te zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Escamilla schreef:Ik heb mijn afstand afgesteld op 40km maar toch krijg ik steeds jongens langskomen die veel verder van mij af zitten. Weten jullie hoe dit komt?
Relaxed schreef:Op verdere afstand dan ik heb staan is bij mij altijd een match. Dus ja, die hebben jou wel geliked.
Paspoort was idd een tijdje gratis.. Kom er nu ook meer tegen met hele verre afstand.
Silly1972 schreef:Relaxed schreef:Op verdere afstand dan ik heb staan is bij mij altijd een match. Dus ja, die hebben jou wel geliked.
Paspoort was idd een tijdje gratis.. Kom er nu ook meer tegen met hele verre afstand.
Nou sorry, maar dat is dan bij nou misschien toevallig zo geweest, maar kan je verzekeren dat dat toch echt niet altijd zo is.
Ik zie het toch?
Of zal dat dan net niet gelden voor mensen met een abonnement?
Maar ia toch raar dat je die tegenkomt van heel ver terwijl je zelf je km's op bv maar 50 heb staan