Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Ben er dus ook echt zó blij mee dit pakket!! En moest echt even (leuk) puzzelen op de hints, voelde als een speurtocht! De brief ontcijferen was toch nog wel wat werk, en toen ik die helemaal omgezet naar leesbare taal had.... bleven de letters van mijn Secret Santa haar naam en de namen van haar dieren nog gehusseld staan
dus ik kwam er niet helemaal uit. Toen ben ik met de andere twee hints aan de slag gegaan:
kwam ik dankzij de bokt zoekfunctie uit op het Gouden hengstveulen van 2018, Nacho. Toevallig van een heel creatieve fotografe. En daarmee was het ook makkelijker de namen van de hele paardenfamilie te vinden, die overeen kwamen met de namen uit de brief. Toen wist ik het eigenlijk al zeker... Dus het laatste pakje maar geopend:
Volgens mij kan het niet meer missen. Pradadaan, ben jij mijn superlieve Secret Santa?

)
Ik kon echt geen geschikte doos vinden.

die zijn zo leuk! PrinceAmos schreef:LadyMadonna schreef:Mijn man komt thuis.... “waarom heb jij een kaart van prince?”![]()
Dus princeamos, ben jij mijn SSS?
Hahahaha hoe komt hij bij prince? ik ben inderdaad jouw SSS! Blij dat je het pakket leuk vond. Nee je stinkt niet hoor maar ik gebruik al deze spullen ook zelf, van voet tot hoofd en toen ik las: verras me.. was ik blij
. Ik was er zelf nog niet aan toegekomen
, heb jou santa gevonden gok ik Fenna
Tanya schreef:Ja, het is ook niet leuk voor degene die het pakket verstuurd heeft. Ik heb dat vorig jaar gehad, diegene heeft volgens mij geen foto's gepost en deed niet eens moeite om mij te raden. Dan baal je toch wel, want je stelt het met veel plezier samen!
Devil_ina schreef:Tanya schreef:Ja, het is ook niet leuk voor degene die het pakket verstuurd heeft. Ik heb dat vorig jaar gehad, diegene heeft volgens mij geen foto's gepost en deed niet eens moeite om mij te raden. Dan baal je toch wel, want je stelt het met veel plezier samen!
Denk dat mij dat dit jaar ook gebeurd. Pakket is allang binnen bij mijn lootje![]()

Ben ik toch blij dat ik het andere corgi kaartje erbij heb gedaan 

De doos waarin het werd geleverd was van de ANWB, waar mijn vader werkt en waar ik ook heb gewerkt. De beker was omwikkeld met een artikel uit het dorpskrantje over mijn dorp, en als je er niet achter zou komen, zou de tip zijn om van je gedicht de eerste letter te lezen van de eerste 9 zinnen 
de pantoffels zijn gelijk in gebruik genomen voor thuis, de mok ook en de chocola is al op hahaha en de konijntjes zijn blij met hun wortels