geeft iig herkenning, begrip en steun.Hier al vanaf zaterdag radiostilte en ik hou het vol
Dit weekend klussen en morgenavond met vriendin uit eten en stappen in Den Bosch, daar is dit weekend Jazz in Duketown.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Klopt, even territorium afbakenen
Precies, rennen en blokken is gewoon kansloos. Als het nou terecht zou zijn, prima. Maar dit slaat nergens op. Voor de rest enkele rode vlaggen:
- 30+ en nog nooit een relatie gehad/max. 1 jaar: Rennen.
- Geen sociaal leven/vrienden: Wegwezen.
- 30+ en woont nog thuis, of ouders wonen bij diegene in: Geen succes.
- Zeggen erg dominant te zijn, staat gelijk aan geen zelfreflectie: Nooit aan beginnen.
Ook ivm je andere puntjes
Wat is dat toch met die mannen?
) op reis samen en erna trekt hij bij mij in. En van daaruit gaan we op zoek naar een huis samen
Dus er is hoop mensen! Iedereen van mijn omgeving dacht dat het een verloren zaak was dat liefdesleven van me
Farjen schreef:Ailill schreef:Klopt, even territorium afbakenen
Precies, rennen en blokken is gewoon kansloos. Als het nou terecht zou zijn, prima. Maar dit slaat nergens op. Voor de rest enkele rode vlaggen:
- Zeggen erg dominant te zijn, staat gelijk aan geen zelfreflectie: Nooit aan beginnen.
ik ben ook 30+ en had eerder ook geen serieuze relatie die langer dan een jaar duurde...
Maar ik heb wel jaren een af-aan relatie gehad met iemand dat nooit wat zou worden en door gezondheidsproblemen had ik ook geen behoefte aan gedate. Dus niet altijd zo snel oordelenOok ivm je andere puntjes

Ailill schreef:Precies, rennen en blokken is gewoon kansloos. Als het nou terecht zou zijn, prima. Maar dit slaat nergens op. Voor de rest enkele rode vlaggen:
Farjen schreef:Eerlijk gezegd weet ik niet of ik zo snel oordeel. 6 jaar een relatie gehad met iemand die aan die punten voldeed en dit waren wel echt de 'struikelblokken' binnen de relatie (met uiteraard ook wat punten vanuit mij, it takes two to tango). Het was gewoon niet bevorderlijk voor de relatie dat hij nog thuis woonde, ondanks dat zijn ouders schatten van mensen zijn hoor. Maar alles moest samen met hen, vaak inclusief de vakanties. Net zo met vrienden/sociaal leven, dat was er (ik denk deels vanwege zijn werk) gewoon niet. Daarnaast was/is ie echt ontzettend dominant, wat ik an sich prima vind hoor, ben het zelf ook wel redelijk. Echter beschik ik wel over zelfreflectie en durf mijn hand in eigen boezem te steken, dat miste ik ontzettend.Ailill schreef:Klopt, even territorium afbakenen
ik ben ook 30+ en had eerder ook geen serieuze relatie die langer dan een jaar duurde...
Maar ik heb wel jaren een af-aan relatie gehad met iemand dat nooit wat zou worden en door gezondheidsproblemen had ik ook geen behoefte aan gedate. Dus niet altijd zo snel oordelenOok ivm je andere puntjes
Cer schreef:Ik heb weer wat geroepen hoorAilill schreef:Precies, rennen en blokken is gewoon kansloos. Als het nou terecht zou zijn, prima. Maar dit slaat nergens op. Voor de rest enkele rode vlaggen:
30+ en meerdere relaties gehad langer dan 1 jaar (2 namelijk) : check
Redelijk okee sociaal leven voor zover mogelijk met werk/sport/paarden, en vrienden : check
30+ en al een poosje op mezelf : check
Zelfreflectie en open: check
Bovenstaande is geen garantie op een goede relatie.. T is dat ik geen katten heb

Niet geheel mijn type zo op het uiterlijk maar agh wie niet waagt wie niet wint. 

geen idee voor hoe lang maar eej, wie niet waagt die niet wint..
. Maar nee een (parttime) hond is voor nu genoeg haha. Zelfs eraan gedacht mijn huis weer te gaan delen met een goede vriendin. Maar misschien is dit ook niet echt het moment dat ik rationele beslissingen kan maken
. Probleem is dat mijn huis gewoon te groot is.. 

Yonker schreef:Klopt, bij de een past het wel en bij de ander niet, primaGelukkig is iedereen anders en kan de 1 er juist goed mee omgaan en de ander niet!! Is het toch fijn dat smaken verschillen![]()
Wellicht heb ik vanavond alweer een date met een anderNiet geheel mijn type zo op het uiterlijk maar agh wie niet waagt wie niet wint.

Cer schreef:Lol, die was voor mij ook redelijk nieuw hoor. Ik ben juist heel erg van het grijs denken i.p.v. zwart-wit en oordeel normaal echt niet snel, laat de meeste mensen in hun waarde. Blijkbaar zien anderen dit andersAch ik lees net dat je nogal ongenuanceerd kan zijn, no prob, kan ik handelen hoor
Ik hou dr wel van, gewoon zeggen wat je vind.. nuances kan ik zelf ook wel bedenken![]()
Ach, een vriend van mij had bovenstaande ook als struikelblokken.
Nieuwe vlam moest kindloos zijn, een goede baan hebben, een eigen huis, voor zichzelf kunnen zorgen, geen issues hebben etc.
Hij gaat nu met een dame met een aantal kinderen, dakloos (woont bij moeder), geen baan en één groot drama .. gaat supergeen idee voor hoe lang maar eej, wie niet waagt die niet wint..
Jibbel schreef:Inderdaad, weinig/geen vrienden sociaal leven past gewoon echt niet bij mij. Hij was ook vrijwel nooit enthousiast om iets met anderen te gaan doen, buiten zijn eigen familie om. Uiteindelijk is hij nu best friends met een vriend van mij, dikke prima en ik juich het alleen maar toeHier ook wel wat herkenning in bepaalde punten die ailill noemt en dat zorgde in de relatie soms wel voor probleempjes. Een partner die geen sociaal leven/vrienden heeft omdat hij ze allemaal wegjoeg/buitensloot omdat ze niet aan zijn huizenhoge eisen voldeden, hadden na verloop van tijd ook invloed op mijn sociale leven.
Uiteraard zit er altijd wat nuance in zulke uitspraken en soms heeft iemand een goede reden voor singen natuurlijk.
Wat rot om te horen dat iedereen hier momenteel zoveel oliebol meemaakt met matches, dates en relaties. Hier gelukkig niet. Mijn scharrel was van de week juist extreem lief en aanhankelijk. Heel lief en fijn hoor, maar ben het niet gewend, waardoor ik me wel afvroeg wat er aan de hand was. Misschien komt het omdat hij voelt dat ik wat meer afstand neem en weer meer met mijn eigen dingen ben. Dan wordt t ineens weer interessanter ofzo?

Yonker schreef:Dat valt inderdaad mee. Ik bedoelde meer de laatste dagen, al zei je eerder al dat je liever snel afspreekt. Ik begin een beetje meer te begrijpen waarom dit toch wel handig uit kan pakkenNou ik heb dat nu in mei gedate maar daarvoor was het alweer januari dat de laatste date was. Deze jongen heb ik al ooit mee gebeld maar heb dat afgekapt omdat ik iemand anders op dat moment interessant vond, maar dat liep ook uit op niks.... Maar ik ben sowieso wel van het snel afspreken, dan weet ik ook gelijk of het iets is of niet![]()
En afgelopen date, wist ik al wel dat het wss op niks uit liep. Vond hem ook niet leuk ofzo wou hem alleen beter leren kennen maar hij mij niet ook dikke prima!
Gewoon wat vaart erachter zetten en lekker daten Ailill!

Berdien schreef:Goede vraag. Ik ontmoet dagelijks al nieuwe mensen vanwege mijn job, daarnaast gaat er veel tijd naar vrienden dus eigenlijk ook niet echt de behoefte om random nieuwe mensen te leren kennen. Zou ik het dan toch te serieus oppakken?Waarom zou je niet gewoon op dates gaan Patrick? Misschien niet met de intentie om de liefde van je leven te vinden, maar nieuwe mensen ontmoeten, een leuke tijd hebben en vooral niet te gecompliceerd maken kan best heel verfrissend zijn![]()
Fijn dat het goed gaat Jibbel! Ook wel heel prettig om een positieve noot tussen alle ellende te lezen![]()
Mannen en blootfoto's blijft toch wel een ding ja. Ik blijf me er ook verbazen wát ze op de foto zetten. Ik heb zelf ook echt geen modellenlijf, maar als ik zie wat voor uitgezakte, behaarde, niet aantrekkelijke lijven er soms voorbij komen.. Why![]()
Hutkofferman stuurde vanochtend 'Goodmorning, girlfriend material.' Down boy, down