Colien schreef:(of moet ik zeggen kennissen
Het zit je hoog eh?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exitium schreef:Colien schreef:(of moet ik zeggen kennissen
Het zit je hoog eh?![]()
Geryon schreef:Piece of oliebol![]()
Maar echt, de eerste keer dat iemand poepje tegen mij zegt mag ie meteen vertrekken
Colien schreef:Ik hoor super vaak dat vrouwen geen gesprek beginnen. Bij mijn vriend was ik wel het gesprek begonnen onder het mom van "gezellige contacten op doen".
Maar ik heb bij genoeg mannen ook niks gezegd. Soms begonnen ze dan zelf, soms ook niet.
Leuk Robijntjah! Maar hoe is het met je hardloop-heledag date?
Flessuh schreef:Mijn gok is dan vaak dat de vrouwen te druk zijn met andere matches![]()
Reageren ze niet binnen een paar dagen tot een week, verwijder ik ze weer. Dan ga ik er van uit dat hun account gewoon inactief is
ElizeVdS schreef:Overal wonen lijkt me fantastisch. Veganisme is voor mij een de al breker.. Ik houd van mijn steaks, medium rare.
Lieveli ik deel je pijn.. 33w morgen en voel me een aangespoelde walrus. Lichaam vindt het niet tof meer en dit weer trek ik ook ineens slecht (normaal geen bezwaar tegen lekker weertje).
ElizeVdS schreef:Goed bezig Robijntjah
Mirthe vind veganisme of vegetarisch nog wel een verschil. Vegetarisch kan ik ook voor koken, iets minder vlees eten kan geen kwaad. Veganisme is voor mij te die hard..