Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:20

Colien schreef:
(of moet ik zeggen kennissen >;)

Het zit je hoog eh? :(:) _O-

Geryon

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:20

Piece of oliebol _O-

Maar echt, de eerste keer dat iemand poepje tegen mij zegt mag ie meteen vertrekken :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:50

Exitium schreef:
Colien schreef:
(of moet ik zeggen kennissen >;)

Het zit je hoog eh? :(:) _O-

Ja, ik blijf me dit voor eeuwig herinneren

Geryon schreef:
Piece of oliebol _O-

Maar echt, de eerste keer dat iemand poepje tegen mij zegt mag ie meteen vertrekken :+

Voor de rest is het een leukerd hoor! Maar het komt door die drol-emoticon op whatsapp :') ach, elke gek zijn gebrek zullen we dan maar zeggen!

Hij is in ieder geval wel super lief! Te lief!
Hij is een weekendje weg, en ik heb feest in stad waar hij woont, heb ik zijn huissleutel gekregen zodat ik gewoon in zijn huisje kan slapen terwijl hij weg is. Stuur ik 'm net een berichtje met hoe goede inbreker ik ben, krijg ik terug dat hij speciaal voor mij broodjes heeft gehaald en waar hij ze voor me neergelegd heeft :oo super lief! Maar hij is helemaal gek joh dat hij dat heeft gedaan!
Ik ben nu dus de vaatwasser aan het uit en inruimen omdat ik vind dat ik iets terug moet doen :') voor de rest kan ik niks bedenken gezien de was is gedaan en het voorde rest brandschoon is

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:42

Nu even taarten aan het bakken en dan straks Tinder maar weer ff aanslingeren na een paar dagen negeren. Had zelfs nieuwe match geloof ik :wow:

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:42

Ik heb vandaag mijn derde paard gekocht. Ben benieuwd wat vriendje daar van vindt :') En anders installeer ik Tinder wel weer :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:35

Hoo, ik wist niet eens dat hier een topic van was, ik meld me! :')

Hilarische dingen hier. Moet ook wel zeggen dat "poepie" niet meteen de meest gewenste nickname is hier, maar zoals je zegt colien, iedere gek z'n gebrek! :D

Nu een dikke vier weken met tinder bezig, dan eens verwijderd, terug opgezet. Het is wel leuk als je je verveelt om terug te gaan kijken op de "vleesmarkt". Al ben ik echt een sukkel in daten en ben ik imo zoveel bezig met mijn paarden dat ze dat niet echt beseffen en ze het proberen te negeren. :P

Ondertussen nog maar een date gehad, voor de rest vielen er al veel door de mand in de chat puur vanwege gebrek aan hersenen. Maar misschien heb ik gewoon te hoge standaarden. :z

Wie chat er hier eerst eigenlijk? Wacht je tot je match je chat, of stuur je toch iets willekeurigs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 08:44

Ik heb door een vriendin een match, op uiterlijk echt puur kwijl materiaal zeg maar, dus ik met m'n bijdehandte gedrag heb z'n nr gevraagd, blijkt ie qua inhoud ook nog leuk :oo

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:48

Ik hoor super vaak dat vrouwen geen gesprek beginnen. Bij mijn vriend was ik wel het gesprek begonnen onder het mom van "gezellige contacten op doen".
Maar ik heb bij genoeg mannen ook niks gezegd. Soms begonnen ze dan zelf, soms ook niet.

Leuk Robijntjah! Maar hoe is het met je hardloop-heledag date?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:40

Colien schreef:
Ik hoor super vaak dat vrouwen geen gesprek beginnen. Bij mijn vriend was ik wel het gesprek begonnen onder het mom van "gezellige contacten op doen".
Maar ik heb bij genoeg mannen ook niks gezegd. Soms begonnen ze dan zelf, soms ook niet.

Leuk Robijntjah! Maar hoe is het met je hardloop-heledag date?

Mijn gok is dan vaak dat de vrouwen te druk zijn met andere matches :P
Reageren ze niet binnen een paar dagen tot een week, verwijder ik ze weer. Dan ga ik er van uit dat hun account gewoon inactief is

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:01

Mijn vriend noemt me meisje. Nu ben ik een "vrouw" van 37 maar ik vind het toch wel vertederend..mijn meisje.
Ik noem hem daarentegen ventje...hij is bijna 2 mtr haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:03

Joon noemt me diertje, vind ik ook zo lief. En hij zegt nog steeds 'zorg goed voor je lijfje' ook al ben ik een paasei met pootjes.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:05

Flessuh schreef:
Mijn gok is dan vaak dat de vrouwen te druk zijn met andere matches :P
Reageren ze niet binnen een paar dagen tot een week, verwijder ik ze weer. Dan ga ik er van uit dat hun account gewoon inactief is

Oh, amai! Ik ben heel nieuw in het tinder-gebeuren, dus ik weet nog niet helemaal wat de correcte "etiquette" is zeg maar. Voor zover die er is _O-

Ik doe niet eens de moeite om de gasten te verwijderen die niks sturen, tenzij ze onbeleefd zijn of duidelijk iets anders zoeken dan wat ik zoek. Geen nut om ze te dan laten staan. :P

Karev, hahaha, da's wel schattig, zelfs mijn ouders doen dat :') Poepie is wel een heel grappig koosnaampje.

Robijntjah, da's wel een naald in een hooiberg gevonden dan! Benieuwd hoe dat verder gaat :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 14:21

olaa!!! :wave:

Ik zwaai ook weer eens even langs, beetje druk gehad hier, ben nog aan het bijlezen maar jullie zijn lekker aan het doorkachelen geweest.

Wat de drugs betreft, dat is van alle leeftijden en klassen, alleen de drug of choice is inderdaad vaak anders. Ik heb zelf mavo, havo en vwo gedaan (ben een beetje heen en weer gehopt) maar op elk niveau had je wel wat.

Hier gaat het met vriendlief tot nu toe eigenlijk heel relaxed, voel me fijn bij hem en we hebben met zijn verjaardag lekker in walibi rondgehangen met de kinderen erbij. Was echt heel leuk, lekker watergevecht gehouden, in achtbanen gesjeesd en gewoon een hoop lol gehad. Oudste ook ontmoet, best een aardig joch, was lekker relaxed. Verder dit weekend lekker naar het strand geweest, de jongste 2 zijn blijven slapen. Dus gaat lekker hier :j.

@lieveli, ben je al zover onderweg dan?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 15:09

oh ik zie het net, 25 weken is nog niet zo gek lang, maar dat opgeblazen gevoel is niet fijn nee. Wij zagen in walibi een grietje wat op 36 weken liep, die klom zelfs nog even over een hekje heen. Was haar laatste dag voor haar verlof :'). Dan ben je wel een bikkel :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:11

Colien: Wat stiller dan voorheen, gisteren even kort gesproken op de app maar had nogal een drukke (leuke) hectische dag!

Heb de date die ik best heel leuk vond ook nog even gesproken, prima afgesloten.

Verder dus nog iemand uit de buurt die ik wel een keer ga zien maar heb echt even geen haast hahahaha, vermaak me prima op het moment :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 18:32

Goed bezig hyppolyte, klinkt al aardig serieus!

Ik heb gister spontaan afgesproken met een match omdat ie dichtbij was (zag dat aan de afstand en dat klopte dus ook) en dat was echt best wel leuk!
Hij is alleen echt heeeeel anders dan ik en ik vraag me dan ook ernstig af of de verschillen niet te groot zijn. Ach wie weet wat er gebeurd.. hij is schrijver en woont gewoon waar hij wil wonen op dat moment. Nu is dat dus Nederland maar dat was in het verleden ook al zuid Korea, dominicaanse republiek en new york city. We spreken Engels en hij is veganist.

Ja jullie snappen dat dat voor mij best wel ver van m'n bed is _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 18:34

Dat zijn vaak wel de leukste dates, zo spontaan.
Zulke types heb ik ook vaak in de omgeving maar die gaan toch echt mooi naar links want dat past echt niet in mijn leven. Ook niet voor even :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:14

Overal wonen lijkt me fantastisch. Veganisme is voor mij een de al breker.. Ik houd van mijn steaks, medium rare.

Lieveli ik deel je pijn.. 33w morgen en voel me een aangespoelde walrus. Lichaam vindt het niet tof meer en dit weer trek ik ook ineens slecht (normaal geen bezwaar tegen lekker weertje).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:19

Even offtopic: Elize: alles past! Hoe tof!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:45

ElizeVdS schreef:
Overal wonen lijkt me fantastisch. Veganisme is voor mij een de al breker.. Ik houd van mijn steaks, medium rare.

Lieveli ik deel je pijn.. 33w morgen en voel me een aangespoelde walrus. Lichaam vindt het niet tof meer en dit weer trek ik ook ineens slecht (normaal geen bezwaar tegen lekker weertje).

Als vegetarier ga ik niemand opdringen hoor. Mag gewoon genieten van je medium rare steak :+ Zou het als ik een vriend heb dat vlees eet ook gewoon voor hem klaarmaken. Het is iets waar ik voor sta, en als hij daar niet voor staat heb ik er net zo vrede mee als hij (als het goed is) :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:16

Goed bezig Robijntjah

Mirthe vind veganisme of vegetarisch nog wel een verschil. Vegetarisch kan ik ook voor koken, iets minder vlees eten kan geen kwaad. Veganisme is voor mij te die hard..

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:22

ElizeVdS schreef:
Goed bezig Robijntjah

Mirthe vind veganisme of vegetarisch nog wel een verschil. Vegetarisch kan ik ook voor koken, iets minder vlees eten kan geen kwaad. Veganisme is voor mij te die hard..

Nouja, je noemde zo specifiek de steak. Veganistisch koken zal wennen zijn, maar het schijnt steeds makkelijker te kunnen hoor. Als het echt een leuk iemand is zou ik em er niet voor laten lopen. (Maar dan moet hij het ook echt waard zijn :+ )

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:32

Zal wel aan liggen dat de veganist die ik ken echt ging zeuren dat ik dat echt niet kon maken.. alsof een steak zieliger is dat een kipfilet of varkenslapje..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:43

Ik vind een vegetariër of veganist geen probleem, maar dan kookt hij! Sowieso eigenlijk wel fijn als hij kookt :')

Met dit weer flink zwanger zijn is niet tof, sterkte!
Ik was begin juli uitgerekend, half juli bevallen en toen was er een fijne hittegolf := de kraamsuite wilde ik niet meer uit, erg fijn die airco :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:49

Met mijn zoon gelukkig pas eind oktober 'de klos' geweest. Tijdens de warmste periode dus nog niet zo zwanger dat het zwaar werd.

Nu 17 juli uitgerekend.. zoon geboren met 40+5 dus vrees dit keer ook niet echt eerder te gaan.

Ik gebruik momenteel elk excuus naar plekken met airco te gaan. Gisteren uitgebreid rondje bouwmarkten etc gedaan, huis moet nog gebouwd worden maar kan maar vast weten wat voor kleur er op de muur komt :')