Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biscuitje schreef:Sierra Tequila heeft zo’n dop in de vorm van een hoedje. Ik dacht altijd dat dat hoedje voor de leuk was, blijkt het een functie te hebben!Als je zout in de rand van de hoed doet, kun je je shot glas daarin dippen zodat je glas een zout randje heeft.
Varekaj schreef:Ergens eind jaren '80 of begin '90 was er steeds een Vlaams liedje op de radio met volgende tekst:
"In de Sahara tussen de kamelen
Zat Ali Baba met zijn djingeling te spelen".
Ik heb me gisteren dan ook kreupel gelachen met het besef hoe vaak ik dat als kind luidkeels meezong, niet beseffend waar dat eigenlijk echt over ging
c_alsemgeest schreef:Dat piraten geen lapje voor hun oog hebben omdat ze een oog missen...
Maar zodat wanneer ze opeens in een aanval het donkere ruim in moeten, ze altijd 1 oog paraat hebben welke gewend is aan het donker, waardoor ze dus meteen goed kunnen zien wanneer ze het lapje naar het andere oog schuiven.
c_alsemgeest schreef:Dat piraten geen lapje voor hun oog hebben omdat ze een oog missen...
Maar zodat wanneer ze opeens in een aanval het donkere ruim in moeten, ze altijd 1 oog paraat hebben welke gewend is aan het donker, waardoor ze dus meteen goed kunnen zien wanneer ze het lapje naar het andere oog schuiven.