Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:02

Lougino echt super leuk!! Hopelijk is dit echt wat.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:45

Wat een onverwachte wendingen allemaal... wat jammer dat er zulke bizarre figuren rondlopen die zo'n misbruik maken van je...

Hopelijk snel weer glitters!

Hoop dat je duidelijkheid hebt na je gesprek vanavond Nina!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 07:45

Hoe is het gegaan nijna?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:28

Ik hoop het ook Queelens, ik probeer het vooral rustig aan te doen.
Hij is al best heel lang vrijgezel (snap ik echt niks van) en ik ook best wel dus te snel gaan laat ons beiden denk ik hard wegrennen.

Ben ook benieuwd Nijna hoe het is verlopen!

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:31

Pff ja... even in een notendop :p
Lastig hoor, blijkbaar weet zij wel van mij, alleen ik wist niks van haar :p
Afspraak was 4 maanden terug, geen relatie, maar als er gym met anderen in het spel zou zijn dat we dat zouden laten weten. Hij zegt niet met haar gegymd te hebben en het een beetje aangedikt zou zijn voor de show. Dus daar zou hij de waarheid over spreken, had wel gekund zei hij... nodige opmerking ook... Verliefd was hij ook niet.
Maar ja, gevoelens zijn er van mijn kant wel gekomen in 4 maanden tijd. Wel ooit eens na 1.5 maand overgehad, hij vond t wel fijn bij mij, maar relatie was/is hij nog niet aan toe...

Dus ja nu weet ik/we het even niet zo goed meer.

Relaties zitten er zowiezo niet in, met mij niet en met haar niet, ergens vind ik het ook wel prima om geen relatie te hebben, maar aan de andere kant zou ik hem wel heel graag voor mezelf willen 'claimen' zeg maar :p toch meer vlinders als gedacht..
Gedoe allemaal...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:44

Wat was aangedikt en waar dan?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:54

Balen zeg Nijna! Gelukkig heb je het kunnen uitpraten en weet je nu waar je aan toe bent... :(:)

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:58

Jup, ik laat het allemaal wel even op zn beloop.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:23

Yunaa schreef:
Wat een rare mannen, Renee en Nijna! Lijkt wel of de mannen van tegenwoordig een relatie maar met een korrel zout nemen, zo wordt het nog een hele klus om de man van je dromen te vinden :') Vervelend hoor!

Nou volgens mij zien mannen het juist als een big issue deze benaming te krijgen. Wij gaan al maanden als stel met elkaar om, nu het ter sprake komt blijkt pas dat we geen relatie hebben.. Ik dacht niet eens, ik wil een relatie met hem, maar eigenlijk dat we dat gewoon al hadden.. -O-

En nu? Nu is alles kapot, omdat het stempeltje relatie niet kan voor hem, en voor mij het stempeltje friends with benefits totaal niet op zijn plek is en ik dit ook niet meer wil met hem. Misschien hadden we het gewoon op STATUS ONBEKEND moeten laten, dat voelde veel beter -O-.

Beetje vergelijkbaar als bij jou dus nijna, alleen is hier gelukkig geen ander in het spel (voor zover ik weet dan)

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:34

@ renee, ja klinkt erg hetzelfde... ja want dan kan je je afvragen waarom wil hij het stempeltje niet.. dan 'kunnen' ze niet meer doen wat ze willen.. denk ik dan.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 11:42

Wat balen voor jullie Renee en Nijna, weet helaas ook heel goed hoe dat voelt ;( gewoon alsof je al maanden lang in de zeik genomen wordt. Of nou ja dat 'alsnog' kun je wel weglaten. Hou oud zijn deze mannen in kwestie eigenlijk? En hebben ze eerder wel vaste relaties gehad?

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:00

32 langste relatie 7 jaar... dus hij kan t wel :p

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:41

Ja dat zou je denken idd. Maar jij bent er nu wel klaar mee of ben je nog erg in twijfel?

Supervaag hoor Renee, je zal je best k.l.o.t.e voelen..sterkte.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:49

Ik weet het even niet meer :p k ga nog er nog maar een paar nachtjes over slapen...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 15:33

Deze man ik kwestie is 49. Getrouwd geweest, 2 kids, geschieden en daarna veel vriendinnetjes van een paar maanden of een jaar gehad, ook vele niet of half benoemd, net zoals ik dus.

Heb zelf heel veel twijfels gehad, ook door het leeftijdverschil, dus zelf eerder niet de behoefte gehad om het te bestempelen. Eigenlijk had ik dat nu nog niet perse, het zat goed het was leuk, veel belangrijker dan een stempeltje.. Tot hij het 'friends with benefits' noemde, die 'stempel' struikel ik over.. Dit is/was geen friends with benefits, dan ga je niet zo met elkaar om.

Ik weet niet, ik mis hem, maar voel me verder niet heel rot eigenlijk, ben ook niet echt boos op hem. heb hem ook niet meer gesproken, hij heeft er wel begrip voor dat ik het heb afgekapt gelukkig. Heeft denk ik nog even tijd nodig, beetje traag van begrip...

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:01

wat en verhalen weer. Ik ga steeds meer en meer geloven dat de ontmoeting met mijn tinderman geen toeval was, maar "het lot". EN hopen dat het nooit misloopt tussen ons, want ik voel er na al deze verhalen weinig voor om terug op zoek te moeten en te daten :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:25

ik snap dan wel weer Renee als hij het friends with benefits noemt hij niet zoveel moeite had om het ook nog eens met je vriendin probeerde aan te leggen..

maar sorry wat een ASS zeg!!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:32

Alja schreef:
ik snap dan wel weer Renee als hij het friends with benefits noemt hij niet zoveel moeite had om het ook nog eens met je vriendin probeerde aan te leggen..

maar sorry wat een ASS zeg!!

Toen was het ook friends with benefits van beide kanten.. Nog niet erg netjes met een vriendin, voor mijn neus. Daarna is het goedgekomen en eigenlijk een serieuzere kant op gegaan.. Dacht ik (en iedereen om mij heen) tenminste.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:33

nou meid in mijn ogen verdien jij veel beter!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:37

Alja schreef:
nou meid in mijn ogen verdien jij veel beter!

Ja zoals we met elkaar omgingen kan ik ook niet meer terug naar friens with benefits, dus is het over -O- . zo jammer... VOOR HEM ~~}> !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:41

Wat waardeloos Renee -O- Goed dat je dit hebt afgekapt, én dat je op zoek bent gegaan naar duidelijkheid!

Ik zie morgen mijn date weer. Even na mijn werk een wijntje drinken in zijn vakantiehuisje :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:43

Logisch Renee! Mannen zijn traag van begrip, dus wie weet komt de klap pas over een tijdje... ~~}>

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 17:47

Afbeelding

:(:)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:22

xSannee schreef:
[ [url=m/Yyw3bK.jpg]Afbeelding[/url] ]

True :)) :))

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:42

xSannee schreef:
[ [url=m/Yyw3bK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou ik voldoe meer aan het mannendeel, het gaat nu best wel.. Maar dat veranderd nog wel als ik hem langer niet zie ben ik bang.