Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:54

Wauw wat fijn WME,dar is wel een flinke kaars dan!

Stamper, voor zover ik zie word er op jou berichten ook gewoon gereageerd. Ik negeer niemand bewust in ieder geval maar heb gewoon niet altijd tijd voor een uitgebreide samenvatting. En als ik ergens gewn antwoord op heb sla ik het bericht even over.
Maak het niet zo groot en blijf gewoon gezellig mee kletsen joh! ;)

Ik weet echt niet wat het is met mijn elektrische brander, had hem gisteren weer even naar beneden gehaald en een luchtje van kringle er in. Op de gewone brander ruik ik die sterk en lang maar nu alleen het eerste uur en daarna was ik de geur kwijt... Snap er niks van.
Op de slaapkamer ruik ik hem beter maar blijf last houden van een nare bijgeur.. Zo jammer.

Selka

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:01

Beste wensen!

Goed om te horen dat iedereen het oudjaar heeft overleefd :D

Mijn jongens hadden volle bak eten en stonden buiten gewoon te kijken naar het spektakel. Was een hele opluchting.

Mooie brander Raja!

Wat gek Kirja! Zou je lampje van je brander misschien te zwak zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:01

Kirja: Ik merk ook dat sommige geuren op de elektrische nauwelijks ruiken en ook snel niet meer geuren, maar al bij al valt het mee.

Wme: Zou je niet zeggen als je de grote ziet!

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:23

Happy 2016!!

Hier met alle katten redelijk door het vuurwerk gekomen.
Mama poes met baby's hebben tijdens het vuurwerk lekker op schoot liggen slapen. <3
Blij dat we het weer hebben gehad.

En nu eerst een lekker geurtje op de brander. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:26

Alwiene schreef:
Oh ja die thee, ik drink hem niet en had he naar Roos willen verwijzen maar dat is er bij ingeschoten.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Hey Roos ik had jou toch de vino caliente gestuurd? Hoe vind je hem ruiken? Ik vind die echt heel erg vies!!

Oooh volgens mij is die helemaal niet vies joh. :))
Zal hem van de week even testen in de brander. Nu de peer. <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:29

DeMolenhoek schreef:
Kirja: Ik merk ook dat sommige geuren op de elektrische nauwelijks ruiken en ook snel niet meer geuren, maar al bij al valt het mee.

Wme: Zou je niet zeggen als je de grote ziet!

Je bedoeld dat het lijkt of hij meer brand?

Het is een 500 ml pot. Er is in zo,n 10 uurtjes ongeveer 1/7 verbruikt, maar dat is van 1 keer. dus misschien gaat nu sneller, dis is even een schatting. Er zijn makers die verkopen kaarsen van 220 gram en dan staat erbij 65 branduren. Nou is dit ongeveer 500 gram maar 120 gaat het iig niet redden hoor ;)
Ik denk wel dat als je hem 2 uurtjes aan zet steeds in plaats van een hele avond dat het aantal uren wel meer wordt ook maar dat is een gok.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:57

Iedereen een gelukkig en gezond 2016!

Had gedacht dat ik mijn bestelling binnen had, maar helaas... Vandaag bezorgen ze volgens mij geen post? Hopen dat ie morgen komt, ben zo benieuwd! :D

Hier mijn pony die wat onrustig was, rond 12 uur. Ze is al 27, vorig jaar had ze het niet zo erg. Nu wel, ze beet me toen ik kwam en stond met de oren in de nek in de stal.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:05

amoj schreef:
Iedereen een gelukkig en gezond 2016!

Had gedacht dat ik mijn bestelling binnen had, maar helaas... Vandaag bezorgen ze volgens mij geen post? Hopen dat ie morgen komt, ben zo benieuwd! :D

Hier mijn pony die wat onrustig was, rond 12 uur. Ze is al 27, vorig jaar had ze het niet zo erg. Nu wel, ze beet me toen ik kwam en stond met de oren in de nek in de stal.

Nee vandaag bezorgen ze geen post.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:07

Dit is het resultaat van de kaars na gister avond, aangezet weer en dan zie je goed dat hij wel eerst tunnelt maar na plus minus een uur dus wel rondom gesmolten.
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil ze ook gaan testen met houten lont. Omdat 1 lont wel gebruiksvriendelijker is.En ik ook gewoon benieuwd ben naar het smelten dan. Maar de korrels op was bevalt mij iig bijzonder goed en de twee gewone lontjes zijn wel echt nodig in deze potten. Maar ven daar nog niet helemaal over uit.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:44

Lekker als die zoveel geur af geeft, dan bestel ik die binnenkort nog eens eventjes! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:28

Morgen inderdaad wel gewoon Amoj.

Ik ben nog steeds hondsberoerd :/. Had Winter Tea op van PS, maar rook er niks van. Denk doe even een sterke met mint en citrus maar helaas hetzelfde. Ach.. Laat ik het erop houden dat ik ruimte maak voor meer :+ :')

Hijs schattig Raaj! Doet-ie het ook goed qua geurverspreiding?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:40

Roosch schreef:
Alwiene schreef:
Oh ja die thee, ik drink hem niet en had he naar Roos willen verwijzen maar dat is er bij ingeschoten.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Hey Roos ik had jou toch de vino caliente gestuurd? Hoe vind je hem ruiken? Ik vind die echt heel erg vies!!

Oooh volgens mij is die helemaal niet vies joh. :))
Zal hem van de week even testen in de brander. Nu de peer. <3

Hou me op de hoogte haha, ik vond hem echt héél vies, is de eerste geur die ik uitgezet heb voordat het blokje helemaal gesmolten was zo vies. En nu was het niet zo dat ik jou persé met een vieze geur op wilde zadelen hoor, maar had nog een klein beetje ruimte in dat doosje over nadat ik alles wat ik erin wilde doen erin gedaan had dus dacht die vul ik dan op met een paar melts die ik toch niet meer brand zelf. Geen idee eigenlijk wat ik aan cupjes nog meer meegestuurd had :')
Ben ook super benieuwd wat je van alle food geurtjes vindt, met name de warm buttered bread (die vind ik soms heerlijk en soms kan ik hem echt niet ruiken) en de brownie delight, omdat dat best wel heftige food geuren zijn :j

@DeMolenhoek, problemen gehad met de paarden met oud en nieuw??

@WME Ik ben nog aan het nadenken wat ik van je nieuwe projectje vindt haha, het is uiteraard mijn geurtje, maar weet nog niet of ik hem echt mooi vind en 2 lonten is ook niet zo mijn ding. Zal allemaal ook een beetje van de prijs afhangen of het wat voor mij is. Maar sowieso mag ik nu even niet meer bestellen want geen centjes :)

Hebben jullie gezien dat Pure Soap 16% korting geeft? Te verleidelijk, maar goed, geen centjes over hier voor nu dus laat hem even aan mij voorbij gaan. Bovendien als ik weer ga bestellen wil ik denk ik graag nog wat Kringle en Village Candle erbij want die bevallen mij erg goed qua geursterkte en verspreiding.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:59

Beste wensen allemaaal!!!! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:00

Hier gaat babypowder aan nu Wme! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:54

Stamper schreef:
Hier gaat babypowder aan nu Wme! :)

Die heb ik nog nooit besteld omdat het vies klinkt :) maar iedereen Is er best enthousiast over.

Mijn yc black cocos room je niets van, heb er een groot waxinelicht onder gezet... Toen begin het goed te ruiken :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:04

Is tot nu toe de sterkte qua geur die ik ruik. En lekker dat ie is!!! <3

Wil eventueel wel stukje opsturen?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:23

O alwienie, ik heb hem in deze geur gemaakt en getest om het zelf te weten. Vind de pot zelf erg mooi. Maar ben nog niet content met de pitten zeg maar. In kaars ruikt hij ook echt lekker en sterk maar er hangt een ander prijs kaartje aan dan kleine waxmelts, ik kan hier verder niks aan veranderen was en geurolie is nou eenmaal niet goedkoop, en de pot moet maar net je smaak zijn. Ik vind ze mooi! Net als dat ik de geurbranders die komen gaan mooi vind en die zijn ook niet de goedkoopste.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:28

Pumpkinn souffle, waar ruikt ie eigenlihk precies na of vergelijkbaar?

Lees vaak dat Yv_(?) Als ik het goed zeg vaak positief over deze geur geloof ik.. :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:33

Ik vind hem lastig te omschrijven ik wilde hem eerst niet bestellen omdat ik pompoen geuren meestal niet lekker vind. Maar deze is echt zalig.Te lekker eigenlijk want ik krijg trek in eten hij is goedmsterk ook als melt.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:36

Ik vond hem niet zo, had hem gisteren bij iemand geroken in t bakje. ik vind hem kruidig en daar hou ik niet van, hou je daar wel van dan vind je hem vast lekker :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:41

Droog ruikt hij heel erg anders dan op de brander, droog ruikt hij als koek. In de brander echt heel erg lekker.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:48

Dan ga ik die gewoob eens keer proberen. Is het niks weet ik het voor de volgende bestelling haha... dankjewell

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:57

Het is wel een food geur als je daar bij voorbaat niet van houd zal deze ook niet bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:08

Nou ja, ik ben ook niet van foodgeuren terwijl ik bij pumpkin souffle enkel kan denken <3

Stamper: Die heb ik ook nog liggen om te proberen, maar vrees altijd dat die baby powder toch te licht is.

Alwiene: Ja, ze hebben op 50 meter van de weide de hele tijd zitten knallen. Ze hebben flink gelopen en gesteigerd... _-:(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:09

Baby poeder is idd heel licht.