Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:40

En dan vind je die hond arm.. Arme hamster :=

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:47

Moet je je voorstellen dat ze hem begraven had :\

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:15

Om nog even over hamsters door te gaan heb ik ook wel een erg verhaal gehoord maar denk niet dat dat waar is. Dit vertelde een vriendin:

Een vriendin van die vriendin had ook een hamster. Die vriendin moest opeens de deur open doen voor de postbode, maar die hamster liep nogal snel weg dus had ze hem in het laatje van het kastje gedaan. Nou goed, post bode geweest enz. Maat toen wou ze dus die hamster er uit halen, maar op het moment dat die hamster er half uit was sprong de hond tegen die la aan... Boem hamster door midden.. (Ik denk niet dat het waar is hoor, want dan tilt ze haar hamster wel heel raar op. Maar alsnog :'))

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:33

Hamsters gaan niet zo snel 'door midden'. Daarop volgend kan ik wel een confession plaatsen en oh wat heb ik me rot gevoeld hier om.
Ik had de hamsterkooi verschoont en ik zet de hamster in de schone onderbak. Daarna zet ik de tralies er op en ik hoor dat mijn hamster een zonnebloempitje open kraakt, er lag eten in haar nachthuisje. De tralie kant wilde niet helemaal goed op de onderbak, gebeurde wel vaker als er zaagsel oid. Tussen zat dus ik drukte door totdat de klemmetjes dicht gingen.
Afijn, de volgende dag vond ik het vreemd dat ik hamster heel de nacht niet had gehoord. Ik kijken door de tralies, roepen, niks. Dus op een gegeven moment zit ik met mijn hoofd op 10cm aan de zijkant van de kooi en ik zag iets maar ik kon het niet definiëren. Totdat ik mijn ogen scherp stelde op de tralies en ik ineens de open bek van mijn hamster zag... |(
Wat blijkt, ik heb haar met haar rug tussen de onderbak en tralies geklemd en dat zonnebloempitje was dus blijkbaar haar rug die brak. Oh oh oh wat heb ik me verschrikkelijk gevoeld en ik voel me er nog schuldig om :(
Ik heb daarna nog een hamster gehad die is bijna 3 geworden en is overleden aan ouderdom.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 01:21

Haha idd ook arme hamster.
Was toen een jaar of 10.

@ xSCWx

:(:)
Vermoed dat beestje wel accuut dood was en dus geen pijn geleden heeft.
Kan me voorstellen dat je je er poedersuiker over voelde/voelt

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 01:54

Oh dat met hamsters van de trap slingeren heb ik ook per ongeluk eens gedaan. Was ook nog eens de hamster van een vriendin :') := Maar hij leefde nog!

xSCWx :(:) Kan me goed voorstellen dat je je daar nog schuldig om kan voelen, brr het idee alleen al :(

Over dode dieren gesproken. Niet helemaaaal een confession maar voelde me er wel een beetje naar om. M'n cavia is een paar weken geleden overleden. Ik woon op kamers dus kon hem moeilijk hier begraven want ik blijf hier ook niet eeuwig wonen maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem gewoon 'weg te gooien'. Dus ik heb hem in een handdoek gewikkeld, in een plastic tas in m'n handtas gedaan en heb hem meegenomen naar m'n ouders' huis zodat ie bij de andere overleden huisdieren kon worden begraven. Maar was zo bang dat iemand in de trein zou ruiken dat ik er met een dood beest in m'n tas zat :=

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 04:21

Mijn vriend heeft de gewoonte om spullen overal rond te laten slingeren. Zo had hij mijn iPad in de auto laten liggen en onder de stoel gelegd zodat hij niet gestolen kon worden. Ik had al een paar keer gevraagd of hij de iPad uit de auto kon halen. Uiteindelijk heb ik hem eruit gehaald, bij mij thuis in een laatje verstopt en niks tegen hem gezegd. Hij wilde net de iPad gebruiken en kan hem dus niet vinden. Hij is nu al een half uur met zweet op zijn voorhoofd op zoek naar de iPad :+ moet je het maar direct opruimen en niet 3 dagen in de auto laten liggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 09:10

Vind het zo vervelend als mensen hun paarden vermenselijken. Een keer is niet erg maar in een hele tekst alleen maar dingen als 'Hij keek me aan of ik gek was', 'Ze stond me daar uit te lachen' of 'Ze voelt zich de koningin van het weiland en is nu wat beduusd' en dat dan de hele tekst door... Zo'n iemand die dat schrijft kan ik dan niet meer serieus nemen.

Oja en als iemand z'n paard veel lastiger en gecompliceerder en weet ik het wat voordoet dan hij eigenlijk is. Kan ik zo geïrriteerd door worden. :=

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:20

Sheehan schreef:
Confession: 9/10 kijk ik alleen naar mezelf als ik met iemand Skype.. :')

Dit is ook zo herkenbaar... :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:41

Confession:
Ik heb ernstig last van H.O.G. (Huishoudelijk Ontwijkend Gedrag)
Confession 2: eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers op iedereen die zijn huis altijd netjes op orde (lijkt) te hebben :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:45

Ik ben altijd jaloers op mensen die hun huis zo heerlijk knus en leuk hebben ingericht, als ik dat probeer denk je dat een kleuter bezig is geweest :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:50

Ja...ik doe ook mijn best maar het is het altijd nét niet... -O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:10

Confession 3: ben nu toch braaf bezig, al 'swingend' op het album "Thriller" van Michale Jackson; so you think you van dance is er niks bij _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:16

Confession: ik had de wekker per ongeluk een uur te vroeg gezet en nu lig ik dat "extra" uur nog heerlijk in bed te niksen, terwijl ik het huishouden ook zou kunnen doen met Thriller op de achtergrond :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:24

:+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:44

Confession: ik voel mij een zeur maar ik vertrouw de vervangende dokter die ik had niet helemaal.. een 3e antibiotica kuur voorgeschreven, dezelfde kuur die ik de eerste keer had en ik kan me niet voorstellen dat het nu ineens wel gaat aanslaan. En ben bang dat ik resistent voor het spul wordt op deze manier.. -O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:01

Die hamster verhalen brengen allemaal herinneringen naar boven.
Ik had vroeger ook een hamster, uiteindelijk was hij overleden en hadden we heb achter het huis begraven in een bonbondoosje. Een paar weken later heb ik hem met een vriendin proberen op te graven. We konden hem (gelukkig) niet meer vinden. Was toen 8 jaar.

Heb ook wel eens een kat mishandeld, weet ook niet zo goed waarom, ik vond hem gewoon heel irritant.
Heb hem aan z'n staart weggeslingerd. Dat vond ik heel leuk om te doen. Nu voel ik me er super schuldig over. Toen was ik 10/11 of zo.

Ik snap echt niet dat ik dat leuk vond om te doen, arm beest.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:07

Hamsterconfession: ik besloot dat ik mijn hamster vast wel kon uitlaten met een touwtje om zijn middel := Gelukkig alleen binnen en het was nietstrak, maar echt goed zal het niet geweest zijn

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:11

Terwijl ik de bench van een nestje kittens van ons schoon aan het maken was speelden de kittens los in huis. Wij hebben een klein opstapje en ik lette daar zó goed op of er geen kitten onder me langs schoot... En precies op het moment dat ik er af stap, stap ik op een kitten. En daarbij brak deze zijn nek en overleed kort daarna. Ik was toen 11/12 en heb me nog nooit zo slecht gevoeld. Ik draag nog steeds een groot schuldgevoel bij me -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:15

Franciee schreef:
Moet je je voorstellen dat ze hem begraven had :\

Voordeel was wel dat je dan nooit hebt geweten dat de hamster levend is begraven := voor de hamster weinig voordeel overigens uiteraard.

Mijn zus heeft de hamster van haar vriendin vermoord door erboven te gaan staan. Hamster liep los, zij stapte uit bed *kraak* :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:23

Iemand op mijn fb (familielid) is chronisch ziek en arbeidsongeschikt daardoor maar hij doet niks anders dan plaatjes delen over "lotgenoten", "mensen geloven me niet" en "niemand begrijpt me". Nou heb ik nog nooit gedacht van hij stelt zich aan maar dit soort plaatjes roepen bij mij echt geen sympathie op. := Vind het zo sneu en ik ga ze ook niet liken oid. :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:24

Sheehan schreef:
Confession: 9/10 kijk ik alleen naar mezelf als ik met iemand Skype.. :')

Doet niet iedereen dat? :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:32

MarlindeRooz schreef:
Iemand op mijn fb (familielid) is chronisch ziek en arbeidsongeschikt daardoor maar hij doet niks anders dan plaatjes delen over "lotgenoten", "mensen geloven me niet" en "niemand begrijpt me". Nou heb ik nog nooit gedacht van hij stelt zich aan maar dit soort plaatjes roepen bij mij echt geen sympathie op. := Vind het zo sneu en ik ga ze ook niet liken oid. :')

O vreselijk! Mijn oud collega deed dat ook, continu de aandacht vestigen op die ziekte en zielig zijn en die noem ik niet chronisch ziek, maar chronisch zielig :=

En volgens haar had haar psychische staat totaal geen invloed op de ziekte, ze kon niet begrijpen dat als je ervan uit ging dat al iets niet lukte, het ook niet ging lukken en als je zoooo bezig bent met jezelf zielig vinden, je ook gewoon niet vooruit wil gaan want die negatieve aandacht is zo fijn. Al dat begrip van die 3 stumpers (van die zelfde types :') ) die wel over je bolletje aaien is veel prettiger natuurlijk dan een schop onder je hol waar je wel wat mee kan. Ze is niet voor niets een oud collega geworden, ze is eruit gezet :7 klagen, klagen, klagen en geen enkele actie ondernemen, niet meewerken bij de arbo arts dus :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:35

Oh vreselijk, gelukkig is bij die persoon de mentaliteit wel goed maar het wordt er niet beter op door dat soort dingen te delen.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:41

Ik lees al vanaf het begin mee hier.. Tijd om een confession te plaatsen :o
Een tijdje geleden hadden we een reken proefwerk. Er waren 2 onderdelen, met de rekenmachine en hoofdreken etc. Ik had 60 punten bij beide (100 is het hoogste) en mijn gemiddelde was dus ook 60. Een vriendin van mij had 30/60 met een gemiddelde van 45. Ze haalt altijd goede cijfers (ik wat minder) en kan dat er nog behoorlijk bij me inwrijven ook. :') En nu voelde ik me dus echt heel goed dat ik hoger had :o