Hahahaha; blij dat ik alweer een tijdje thuis slaap ipv op een afdeling. Mijn rolstoel is na een paar daagjes erop uit ook wel aan een wasbeurt toe . Maar geen tijd, eerst ff zelf door de wasstraat en dan komt de ergo en daarna de manueel; lekker aan huis
Ben net thuis maar moet eigenlijk gaan slapen. Laat ik nu net zin hebben in een enorm stuk vlees en dat heb ik niet. Heel vreemd. Heb ik normaal nooit.
Peuten zijn aardig; ze hebben alleen zo'n vreselijk beroep. Kost me weer een zware nacht, hoop wel wat te slapen; morgen 2 belangrijke afspraken.
Zo een nieuwe poging wagen.
Goede nacht, allemaal.
Snoraly
Geplaatst: 01-09-16 00:29
Oh man.. Flink over de zeik. Al 2 dagen aan het klooien met de wifi in huis. Huisbaas was langsgekomen (studentenhuis) wifi verbinding goed, alleen deed de helft van de websites het niet bij mij. Ik allemaal met de instellingen van de modem en router kloten. Zit er gewoon een kabel in de verkeerde poort. Top
Gelukkig eindelijk van dat gefriemel af, en ik heb ook eindelijk een wasmachine aangeschaft pfff duurde lang..
Snoraly heel slim haha , maar gelukkig opgelost nu!
Ik ben druk met voorbereidingen voor weekje weg , heerlijk vooruitzicht 188 luchtballonnen voor een week lang . En dan geregeld 2x per dag , kom waarschijnlijk heel moe thuis maar het is het waard.
Dus ja dan zit je met de beesten , overal stickers op met de namen voor op de verblijven en dan apart voer voor de ene met slechte tanden en de andere word snel te dik dus die apart een bakje met een lepel. Dan de andere 2 hamsters die mogen alles , katten instructies nog even doen dan is dat klaar . Afwas klaar en de tafel netjes , morgen zuigen en dweilen . De rest van de rommeltjes weg, dan boven de bende zuigen en opruimen . Kan niet wachten tot zaterdag dan ga ik lekker weg , en ben niet moe te krijgen van het hyperheid maar ik dwing mijzelf tot bed zo
Heb de hele dag als een versuft vogeltje rond gelopen. Misschien iets met wat veel wijn..ehh druivensap.. gisteren. En nu kan ik niet slapen en ben klaarwakker.