legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_xManadisx_

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 20:29

Ik heb de meest recente liggen, wij hebben ze allemaal. Zal van de week even kijken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:11

Pas eentje afgemaakt maar helemaal vergeten een foto te plaatsen:
Afbeelding

Merken jullie ook dat het verkopen van puzzels ineens heel stroef gaat?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:54

Verkoop van puzzels is hier nooit soepel gegaan. Terwijl ik toch vaak ook nieuwe puzzels verkocht, en niet meer dan 2.50 vroeg... Doe nu ook niet meer aan nieuwe dure puzzels kopen, want houden kan ik ze niet allemaal en je krijgt ze aan de straatstenen niet kwijt...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:28

thirteenn schreef:
Beetje die dora puzzel wauw haha. Gebruiken jullie voor t puzzelen een daglicht lamp? Vind het zo jammer dat het snel donker is daarom zoek ik een daglicht lamp

Ik heb jaren geleden een daglichtlamp gekocht bij de Lidl voor handwerken. Die stond toevallig op tafel, omdat ik aan het handwerken was geweest en heb ik toen ook bij het puzzelen gebruikt.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:21

Die Nemo puzzel is echt briljant!! Ik ben nog steeds bezig met mijn vossen puzzel. Ligt een beetje stil omdat ik echt even mega druk ben in huis met de verbouwing en ook nog met een mega kerstcadeau project.
Ik hoop alles 1 december klaar te hebben zodat ik in december lekker kan genieten van mij nieuwe interieur. Dan wil ik dus ook lekker puzzelen en ik wil in die maand een kerstpuzzel kopen en maken.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:04

Mis vier stukjes maar heb wel twee extra stukjes die nergens passen?? Toch jammer.
Ondanks de missende stukjes wel een leuke (moeilijke) puzzel om te maken.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:13

Een vrolijke! :j

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:20

Oh wel een leuke zeg!

Ik ben even losgegaan afgelopen zondag. 7 puzzels besteld. Oeps. Maar ja, ze waren afgeprijsd O:)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:22

Kenyada schreef:
Mis vier stukjes maar heb wel twee extra stukjes die nergens passen?? Toch jammer.
Ondanks de missende stukjes wel een leuke (moeilijke) puzzel om te maken.
[ [url=m/jO1zLv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan het zijn dat de stukjes aan de rand direct onder het missende stukje allemaal 1 hoger horen? Dan vallen de drie missende stukjes in elkaar zegmaar.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:51

Ik denk het ook IMAY dan sluit hij ook weer helemaal aan. Dan zijn er stukjes over

Edit: oh wacht boven en rechts missen ook stukjes. Dan ben je vast ook ergens anders de mist in gegaan.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 20:56

Ooo dat zou best kunnen, heb m nu alweer uit elkaar gehaald!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 10:12

Kenyada schreef:

Als je hem ooit zou willen ruilen of verkopen, laat me weten want ik vind hem wel heel gaaf...

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 10:56

Even een makkelijke puzzel tussendoor.

Afbeelding

Denk dat ik straks nemo er weer bij pak

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:07

Die heb ik ook nog liggen om te maken, leuke!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:14

IMAY1990 schreef:
Kenyada schreef:

Als je hem ooit zou willen ruilen of verkopen, laat me weten want ik vind hem wel heel gaaf...

Oo ja das goed. Hij gaat nu een rondje langs wat andere puzzelvrienden. Als ie terug is mag je m van mij hebben hoor! Dan zal ik het laten weten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:15

Wij hebben deze af.
Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 00:11

Mooi Jorex, fraai landschap!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 00:14

Mandyy schreef:
Pas eentje afgemaakt maar helemaal vergeten een foto te plaatsen:
[ [url=m/cw8AlO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Merken jullie ook dat het verkopen van puzzels ineens heel stroef gaat?

Jan van Haasteren puzzels krijg ik voor 10 per stuk verkocht, puzzels van merken zoals King en Clementoni krijg ik voor 1 euro nog niet kwijt helaas. :+ Ging vorig jaar een stuk beter inderdaad.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:21

Afgelopen week viel mijn oog toevallig op een puzzel op marktplaats en ik was meteen verliefd op de afbeelding. Hij werd verkocht vanuit een dorpje op de route naar de honden club, maar ik twijfelde omdat hij 2000 stukjes is. Toen ik eenmaal een berichtje stuurde was hij al verkocht |(
Maar ik kon hem niet loslaten dus ben gaan Googlen om te kijken of ik hem nog ergens kon vinden, maar zonder geluk. Ja wel van andere fabrikanten en in het buitenland, maar ik wilde deze graag hebben. Dus een oproep op Facebook geplaatst of iemand hem toevallig had en er afscheid van wilde nemen. Blijkbaar zijn mijn zoek skills niet zo denderend, want iemand kwam met niet één, maar twee andere marktplaats advertenties op de proppen. De eerste bleek al verkocht (ook al staat die nog steeds op marktplaats >;) ), maar die andere was nog beschikbaar. Iets duurder, maar nog in de folie. Dus die kwam mijn kant op :D
Gisterenavond opgehaald vanaf het DHL pick up point en toen bleek dat er nog een prijs sticker in guldens op zat :oo

Afbeelding

Vandaag aan het eind van de middag begonnen. Sorteren kostte wel behoorlijk wat tijd, maar de rand zat behoorlijk snel in elkaar.

Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 08:56

Die ziet er wel gaaf uit :j

Hier momenteel bijna geen tijd om te puzzelen :(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 09:17

Ohh die hoop ik binnenkort ook te maken, als m'n ma er mee klaar is. Van de kringloop voor 2.50 :o

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:15

Kan het niet heel goed zien maar ziet er wel uit als een leuke puzzel met al die kleurtjes!

Ik heb deze 2 af sinds mijn laatste post:
Afbeelding
Afbeelding

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:40

Wat een mooie puzzels komen er weer langs! Ik ben nog steeds bezig met de vossen maar dat komt omdat ik er weinig tijd voor heb gehad. Ik ben druk geweest met het inbouwen van onze nieuwe keuken. Dat was ook een hele puzzel :D .

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:43

Wat een heerlijk topic is dit toch! Stille meelezer meldt zich eens langzaam haha. Ik puzzel ook ontzettend graag, maar het komt er alleen niet snel meer van omdat ik heel veel dingen leuk vind en nu met de kat erbij nog niks heb gevonden wat voor mij werkt om met een grotere puzzel die ik niet in 1x afwerk, aan de slag te gaan. Maar het kriebelt me enorm weer de laatste tijd, dus wil binnenkort eigenlijk wel weer eens gaan beginnen met eentje.

Ik ben zelf met name bezig altijd met puzzels van Disney, dieren en fantasy van 1000-1500 stukjes.

--

Saul
Die ritsbare map wat jij hebt ziet er echt ontzettend handig uit. Dat zou perfect zijn denk ik om hier te hebben zodat de kat er niet bij kan. De oprolbare matten e.d. heb ik altijd ruzie mee, gaat nooit goed bij mij, dus ben nog op zoek naar een alternatief. Kun je me hier toevallig wat meer over vertellen, waar je 'm hebt gekocht en hoe goed het bevalt enz?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:18

nevica schreef:
Kan het niet heel goed zien maar ziet er wel uit als een leuke puzzel met al die kleurtjes!

Dit is de volledige plaat. Ik wilde m'n post niet nog langer maken O:)
Afbeelding

De rand zat echt zo in elkaar na het sorteren, maar die is niet echt representatief voor de rest van de puzzel. Vanochtend nog even een half uurtje bezig geweest tijdens het ontbijt en ik schiet echt voor geen meter op voor mijn gevoel. Maar ik heb de tijd! De laatste puzzel die ik hiervoor had gemaakt was toch veel te snel klaar naar mijn zin _O-

Ik moest wel eerst nog op zoek naar een plaat om hem op te leggen. Onze tafel is nogal hobbelig dus ik moet er iets op leggen om het vlak te maken. De puzzelmap die ik voor Sinterklaas heb gekregen gaat maar t/m 1500 stukjes en de triplex plaat die ik daarvoor gebruikte komt aan een kant ook 15cm tekort. Maar mijn man bleek nog een paar grote triplex platen in de garage te hebben staan dus ik kon toch beginnen.