Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:31

dondeyne schreef:
Ik ben vanochtend bij bridal at heart geweest in Nijmegen, wat een fantastische collectie :D Ik heb heel veel moois aangehad en uiteindelijk twee jurken die 'de jurk' leken dus nu moet ik nog kiezen! Één hooggesloten, helemaal van kant, strak met mouwtjes en verre open rug en de ander heel eenvoudig met een Organza rok over een hele simpele, vrij open jurk.. Ik heb echt geen idee, hihi!

Laat de foto's eens zien. Dan kiezen wij voor je ;-)

ElizeVdS

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:37

Persoonlijk zou ik zeggen kant. Maar ik ben dol op kanten jurken (was mijne ook).

Zou naar mijn gevoel luisteren als ik jou was. Welke jurk blijft in je hoofd spoken/ past beste bij jou of een eventueel thema van de dag. Of wel welke zou je spijt van hebben als je hem laat hangen?

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:56

Ik had ook twee totaal verschillende jurken. Eentje precies zoals alle plaatjes waar ik verliefd op werd, en de ander totaal niet waar ik vooraf naar opzoek was. Even laten rusten, paar nachtjes over geslapen en daarna teruggegaan, beide jurken gepast. En toen wist ik het <3

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:34

Ik ben er nog steeds niet over uit dus ga binnenkort inderdaad nog een keer passen :) Ik denk dat het niet echt makkelijk is mee te denken vanuit foto's want het zijn beide bijzondere jurken die toch wel heel erg bij mij passen maar daar moet je iemand dan weer voor kennen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:36

dondeyne schreef:
Ik ben er nog steeds niet over uit dus ga binnenkort inderdaad nog een keer passen :) Ik denk dat het niet echt makkelijk is mee te denken vanuit foto's want het zijn beide bijzondere jurken die toch wel heel erg bij mij passen maar daar moet je iemand dan weer voor kennen..

Ga niet af op je hoofd, maar op je gevoel, dat is alles wat je nodig hebt :) Als je bij beide twijfelt, zou ik eerder zeggen dat ze het allebei niet zijn. Probeer eens een andere, zelfde model, net andere stijl. Misschien valt dan wel het kwartje :D (en de tranen natuurlijk :P )

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:38

Ik twijfel niet in die zin, als ze één van de twee jurken hadden gehad was ik zonder twijfel (en met tranen, die voelde ik ook bij beiden) naar buiten gelopen :) Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor zondag, dus dan zien we verder!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:39

Eén voor overdag en één voor 's avonds ..? :=

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:08

Ja, dat zei ik ook al, maar daar zijn ze echt te prijzig voor :')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:16

dondeyne schreef:

Je hebt al een leuke avondjurk voor een prikkie hoor. Hoeft de wereld niet te kosten...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:20

Nabster schreef:
dondeyne schreef:

Je hebt al een leuke avondjurk voor een prikkie hoor. Hoeft de wereld niet te kosten...

Alleen is dat niet het punt :).

Ze kan niet kiezen tussen twee trouwjurken dus eventueel zou ze ze beide kunnen nemen. 1 voor overdag en 1 voor 's avonds alleen zijn ze daar dus te duur voor.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 08:09

Ik ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest, het zal je zonder twijfel prachtig staan!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:30

MDH, bedankt voor je aanvulling want dat klopt helemaal! :)

Ik ben gisteren terug geweest en ik ben eruit! Ik wilde vorige week de keus niet meteen maken, omdat ik me had ingesteld op de kanten jurk (die had ik als tweede aan gehad) en toen helemaal verrast was over de laatste jurk, maar naderhand raakte ik weer in twijfel omdat de laatste jurk op de foto's relatief gewoontjes leek. Daarom zijn we gisteren terug gegaan en toen ik hem aan had wist ik het meteen, de laatste was in het echt heel bijzonder en toch ook heel erg 'bruid', dus die is het geworden! <3

Ik ben uiteindelijk wel flink over mijn budget heen gegaan, maar mijn mooiste jurk zal het vast waard zijn :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:55

Tof! Fijn dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt!

Ik kijk nu syttd terug, die vrouw met dr dochter die Glitter heet, hoe dan? :')

Ik mag m vrijdag weer dragen, voor de grote dag :D :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:04

Ik vond de jurk die ze uiteindelijk koos echt niets :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:08

Zo ver ben ik nog niet, kom ik bij je op terug. :P Vond die eerste juist wel mooi, die rustige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:48

Cayenne schreef:
Ik vond de jurk die ze uiteindelijk koos echt niets :=

Katja spande toch wel de kroon...

Qimm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:57

Joolien schreef:
Tof! Fijn dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt!

Ik kijk nu syttd terug, die vrouw met dr dochter die Glitter heet, hoe dan? :')

Ik mag m vrijdag weer dragen, voor de grote dag :D :P

Hoe laat ben je bij de Zandstuve te vinden? Hobbel ik even langs met het paard, kan ik zwaaien O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:00

Haha om half 3 kom ik aan, maar om 17 uur hebben we fotoshoot in t bos :P

Qimm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:05

Ah, ja het ruiterpad ligt er pal voor langs namelijk. Wel even leuk om te spieken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:43

Haha ja weet ik, ben er zelf ook wel eens langs gereden. Rond 2 uur komen we aan, grote kans dat je ons dan met de Bentley voorbij ziet komen. :P Denk niet dat je ons kunt zien tijdens de ceremonie, want we staan naast de zandstuve best diep in het bos.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:09

Spannend Jolien, bijna zo ver! Ben benieuwd voor wat voor jurk je uiteindelijk bent gegaan!

Ik mag eindelijk ook serieus rondkijken en passen *\o/* . Afgelopen vakantie ben ik ten huwelijk gevraagd <3.
Heb voor over 2 weken een afspraak staan bij Koonings omdat ik heel erg verliefd ben op een jurk van Maggie Sottero en ik hem alleen daar kon vinden. Hoop zo dat het in het echt niet tegenvalt, al heb ik nog meer jurken daar gezien dat ik denk wauw <3. Hoop alleen dat het me staat, ik heb nogal een bijzonder figuur :'). Geen borsten, een rondje als buik en twee hele slanke beentjes. Schouders zijn daarentegen weer behoorlijk breed dus ik kan niet alles hebben zeg maar :').

Mijn toekomstige schoonvader vond het maar onzinnig dat ik zo ver weg ging kijken, Beijer Besselink Beltrum is nog geen kwartier fietsen :')..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:29

Een hele mooie dag gewenst jolien!

De jurk vinden was voor mij het makkelijkst......nu de schoenen nog.....wat een ramp :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:58

Gloa schreef:
Een hele mooie dag gewenst jolien!

De jurk vinden was voor mij het makkelijkst......nu de schoenen nog.....wat een ramp :')

Haha dat had ij ook. Wilde petrol kleurige schoenen maar was gewoon niet te vinden, incluis bokttopic waar bokkers op sites van over de hele wereld zochten _O- veel via internet besteld, maar dat was ook niet wat ik er van verwachtte. Toen liep ik er ineens tegen aan. In de uitverkoop :D

Dank allemaal dames. Het is een rare gewaarwording dat het bijna zover is :oo

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:10

Heel veel plezier joolien, ik hoop dat je een beetje mooi weer gaat krijgen.

Miez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:44

Ik meld mij hier ook even..
Wat een mooie jurken allemaal!

Ik ben zelf 27 juli getrouwd ( op.die hele hete dag haha) en we hebben echt een geweldige dag gehad!

Mijn jurk had ik heel erg snel gevonden. Zijn naar anastacia geweest in nieuwegein. Wat een topvrouw! Ze wist precies wat ik wilde, helemaal zelf samen gesteld en niemand die die jurk ook kon hebben. In 20 min waren we klaar haha.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding