dondeyne schreef:Ik ben vanochtend bij bridal at heart geweest in Nijmegen, wat een fantastische collectieIk heb heel veel moois aangehad en uiteindelijk twee jurken die 'de jurk' leken dus nu moet ik nog kiezen! Één hooggesloten, helemaal van kant, strak met mouwtjes en verre open rug en de ander heel eenvoudig met een Organza rok over een hele simpele, vrij open jurk.. Ik heb echt geen idee, hihi!
Laat de foto's eens zien. Dan kiezen wij voor je
Ik heb heel veel moois aangehad en uiteindelijk twee jurken die 'de jurk' leken dus nu moet ik nog kiezen! Één hooggesloten, helemaal van kant, strak met mouwtjes en verre open rug en de ander heel eenvoudig met een Organza rok over een hele simpele, vrij open jurk.. Ik heb echt geen idee, hihi!
Ik denk dat het niet echt makkelijk is mee te denken vanuit foto's want het zijn beide bijzondere jurken die toch wel heel erg bij mij passen maar daar moet je iemand dan weer voor kennen..
)
. Afgelopen vakantie ben ik ten huwelijk gevraagd
veel via internet besteld, maar dat was ook niet wat ik er van verwachtte. Toen liep ik er ineens tegen aan. In de uitverkoop