Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Ik zit te twijfelen: Ik heb 5 opladers voor een Nokia telefoon thuis liggen waarvan ik er maar 1 gebruik. Zou er een markt voor zijn voor die dingen? En wat moet je er voor vragen? Kan het wel op bieden zetten, maar heh nog nooit iets verkocht voor een biedenprijs.
Edit: ik kom aan 5 opladers omdat zowel mijn vriend als ik een nokia hadden en we beide een nieuwe hebben terwijl ik nog een oplader van iemand had.
MarvanTom schreef:Vanmorgen reden we langs een rommelmarkt en ja! ik mocht ff gaan kijken van ventjelief.
Hij weet dat dat altijd geld gaat kosten...![]()
I loooooooove rommelmarkt!![]()
![]()
Oftewel: 2 grote koperen koetslampen gekocht, een sierhoofdstel met oogkleppen en koperen taatsen en een ouderwets petroleumstelletje.
Thuis gelijk MP opgedoken om te checken of we niet te veel hadden betaald eigenlijk...
En tadaaa! We hebben het hardstikke goed gedaan!![]()
Volgende rommelmarkt gaan we het wel anders doen: dan checken we ter plekke of de VP wel okay is via MP.![]()
Waar MP allemaal wel niet goed voor is!
Kentaro schreef:Toch wel fijn te weten dat MP wel degelijk een en ander in de gaten houdt!
Wij hadden van een bieder op 2 artikelen een bieding. Nu kregen we van MP 2 mails met waarschuwing voor deze persoon en dat ze het account daarvan verwijderd hadden. Mails die eventueel de laatste 2 dagen verstuurd zouden zijn, hadden ze vastgehouden totdat ze een en ander uitgezocht hadden!