In de vakantieperiode vind ik het zoveel lastiger om een blogritme aan te houden, als ik veel te soggen heb gaat het stukken beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSaarSaar schreef:Ik heb ook weer een nieuwe post online: *KLIK*
In de vakantieperiode vind ik het zoveel lastiger om een blogritme aan te houden, als ik veel te zoggen heb gaat het stukken beter.
Ik heb maandag tentamens, en ik zit spontaan vol ideeën die ik toch écht even op moet schrijven.
Vanwege mijn hopeloze figuur wil ik er deze zomer zelf een maken, jouw jurkje staat bij mijn voorbeeldenlijst! 

.
Maar ''Meneer Cavalli ik wil graag uw show lopen, Ja ik weet dat er 5000 andere meisjes staan die dit ook willen en WEL in de kleding passen maar kies mij please.
' ' Gaat hem gewoon niet worden haha. Part of the job. Dus gezond eten en veel sporten it is. Heb volgende week een afspraak bij een voedingsconsulente gericht op modellen dus ben heel benieuwd wat die nog voor tips heeft. 
Wat betreft het persoonlijk houden of niet: welke doelgroep wil je bereiken en wat wil je zelf met je blog? Als je vooral een breed publiek wilt trekken door uiteenlopende informatie/feitjes/links te delen die betrekking hebben op psychologie zou ik het niet te persoonlijk maken. Als je juist specifiek jóuw blik op de psychologie wilt delen dan is een stukje persoonlijke invulling juist leuk. Maar dan zou ik in je blog nog meer jouw mening/kijk willen lezen. Bij je laatste recensie heb je bijvoorbeeld nergens staan wat jíj van het boek vond en waarom, wat het niet heel persoonlijk maakt. Klinkt dat logisch?
Dus daar ben ik heel blij mee. En vorige week had ik een casting voor Women Milaan. Maargoed, voorlopig draait alles nog om de juiste maten behalen. Zodra ik die heb hoop ik dat de vaart in mijn carrière komt. Dan kom ik namelijk ook op website van mijn bureau en zullen ze me voorstellen aan buitenlandse agency's.
. Ik denk dat ik het liever wat informatiever wil maken inderdaad. Ik vind het leuk om een breed publiek te trekken, en door het een beetje actueel te houden hoop ik dat ik natuurlijk (op langere termijn) een leuk groepje volgers kan bereiken. Bedankt voor je bericht, daar kan ik iets mee
.
. Succes en vooral blijven schrijven! Want ik merk zelf dat door gewoon 'te doen' ik steeds meer blog-feeling krijg
.