Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:10

Ik heb ook weer een nieuwe post online: *KLIK*

In de vakantieperiode vind ik het zoveel lastiger om een blogritme aan te houden, als ik veel te soggen heb gaat het stukken beter. :=

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 08:45

xSaarSaar schreef:
Ik heb ook weer een nieuwe post online: *KLIK*

In de vakantieperiode vind ik het zoveel lastiger om een blogritme aan te houden, als ik veel te zoggen heb gaat het stukken beter. :=

Zwaar herkenbaar :') Ik heb maandag tentamens, en ik zit spontaan vol ideeën die ik toch écht even op moet schrijven.

Wat een leuk jurkje trouwens <3 Vanwege mijn hopeloze figuur wil ik er deze zomer zelf een maken, jouw jurkje staat bij mijn voorbeeldenlijst!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 09:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:03

Ik ben weer klaar voor de wedstrijd vanavond, deze keer met een rustige mani met een oranje tintje :D
Go Holland!!!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:23

DnT, Wat een mooie kleurtje is dat! :D

Sorry was even heel druk met dingen regelen, daarbij wist ik ook even niet meer wat ik met m'n blog wilde.
Heb ondertussen wel sommige post gelezen en soms gereageerd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:08

Zo, ik ben weer terug na een paar weken tentamens.
Ik heb besloten om nu eens goed te kijken naar de vormgeving van mijn blog, want zoals het was vond ik het niet fijn ogen. Dan liever iets simpeler, want daardoor vind ik het altijd wat professioneler lijken. Gewoon neutraal zonder te veel 'poespas'.
En ik ben een beetje aan het vogelen hoe ik alles logisch ga indelen wat betreft categorieën, omdat ik het graag een beetje wil mixen met allerlei verschillende dingen die ik zelf leuk vind. Maar het moet natuurlijk wel overzichtelijk blijven.

Dus dat eerst, en dan volgt er van mijn kant ook zo snel mogelijk een nieuwe post en dan ga ik jullie posts ook even bijlezen :D.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:49

Zo, ik ben een stuk meer tevreden over de lay-out so far.
Plus een kort bericht voor de geïnteresseerde: Boekrecensie: De man die zijn vrouw voor een hoed hield.

Deze week meer :)
Ik heb in ieder geval echt ontzettend veel ideeën, dus dat houden jullie nog even tegoed. Ik twijfel alleen een beetje of ik het (zoals in eerste instantie de bedoeling was) zal mixen met persoonlijke posts, of dat ik het toch maar iets professioneler laat. Wat vinden jullie?

Wat een prachtige foto's missRosanne! Ik kan heel goed begrijpen dat je het spannend vind, maar dat is helemaal nergens voor nodig +:)+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:03

Mooie foto's hoor MissRosanne! Maaruh, je moet dus nog meer afvallen voor "het ideale figuur"?!

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:08

Bedankt voor de lieve reacties. En ja. Ik moet nog 4cm kwijt van mijn heupen en 5cm van mijn taille. En even voor de duidelijkheid, je zal mij nooit horen zeggen dat ik 'dik' ben. :P Maar ''Meneer Cavalli ik wil graag uw show lopen, Ja ik weet dat er 5000 andere meisjes staan die dit ook willen en WEL in de kleding passen maar kies mij please. |( ' ' Gaat hem gewoon niet worden haha. Part of the job. Dus gezond eten en veel sporten it is. Heb volgende week een afspraak bij een voedingsconsulente gericht op modellen dus ben heel benieuwd wat die nog voor tips heeft.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:24

MissRosanne, ik volg je blog pas sinds kort, maar hoe ver ben je nu in de modellen wereld? Ik vind de fotoshoot namelijk heel mooi en professioneel ogen! :)

Elmo, studeer jij toevallig psychologie in Utrecht? Precies de thema's/verhalen die jij behandelt komen overeen met waar wij mee bezig zijn haha! Ik was de titel van het boek vergeten, dus ideaal jouw blog. Dat wordt een iets voor in de vakantie :D Wat betreft het persoonlijk houden of niet: welke doelgroep wil je bereiken en wat wil je zelf met je blog? Als je vooral een breed publiek wilt trekken door uiteenlopende informatie/feitjes/links te delen die betrekking hebben op psychologie zou ik het niet te persoonlijk maken. Als je juist specifiek jóuw blik op de psychologie wilt delen dan is een stukje persoonlijke invulling juist leuk. Maar dan zou ik in je blog nog meer jouw mening/kijk willen lezen. Bij je laatste recensie heb je bijvoorbeeld nergens staan wat jíj van het boek vond en waarom, wat het niet heel persoonlijk maakt. Klinkt dat logisch? :P

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:38

Dankjewel, wat lief! Haha, nog niet ver hoor! Ik moet eerst echt de maatjes hebben voordat ik kan starten met ''het echte werk''. Inmiddels zit ik wel weer bij mijn oude bureau. :D Dus daar ben ik heel blij mee. En vorige week had ik een casting voor Women Milaan. Maargoed, voorlopig draait alles nog om de juiste maten behalen. Zodra ik die heb hoop ik dat de vaart in mijn carrière komt. Dan kom ik namelijk ook op website van mijn bureau en zullen ze me voorstellen aan buitenlandse agency's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:48

xIrlijn: ik studeer in [plaats], maar toevallig dat die onderwerpen ook voorbij komen :)). Ik denk dat ik het liever wat informatiever wil maken inderdaad. Ik vind het leuk om een breed publiek te trekken, en door het een beetje actueel te houden hoop ik dat ik natuurlijk (op langere termijn) een leuk groepje volgers kan bereiken. Bedankt voor je bericht, daar kan ik iets mee :j.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:23

Elmo, ik snap je zoektocht, dat is vaak het beginnende bloggers dilemma!
Maar ik sluit me aan bij mijn xIrlijn: eigenlijk schrijf je nu geen recensie, want in een recensie geef je je persoonlijke mening over iets. Ik zou er zelf voor kiezen om je blog juist wel persoonlijk te maken, omdat dat in mijn ogen de charme is van een blog: algemene informatie over boeken/diensten/producten kan je overal vinden, maar ik lees blogs omdat ik het leuk vind om te horen wat de betreffende blogger vindt.

Natuurlijk kan je dit wel combineren met ook inhoudelijke info :j. Succes en vooral blijven schrijven! Want ik merk zelf dat door gewoon 'te doen' ik steeds meer blog-feeling krijg :).

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:17

Mooie posts weer!

Ik vind persoonlijke blogs ook het fijnst, zeker als het langere stukken zijn kan ik die vaak een stuk beter 'aflezen'. Als het over een specifiek onderwerp gaat en niet alleen over je eigen leven heb ik er overigens liever wel feiten tussen zitten.

Wat ben je ontzettend mooi missRosanne, het komt vast wel goed met die droom van jou!

Van mij ook een nieuwe post, een dagje bij mijn tante in de kapperszaak doorgebracht om foto's te maken :)
http://isabellaprins.com/onbarefeet/a-d ... irdressers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:37

Ik vind een persoonlijk tintje juist heel belangrijk voor een blog.
De meeste nuttige informative haal ik toch eigenlijk van de site van het product of bedrijf zelf, een blog lees ik juist voor de persoonlijke mening van iemand over dat product of dienst.

Life gave me lemons

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:52

Persoonlijk tintje is zeker belangrijk!
Ook daarom mijn video en post van vandaag:
50 Facts About Me

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:16

Bedankt voor de tips iedereen! +:)+
Het geeft mij stof tot nadenken. Het is inderdaad nog echt een zoektocht naar wat ik wil en waar ik over wil schrijven, en vooral ook hoe ik wil schrijven.
Over die recensie; die pas ik bij nader inzien misschien nog wel een beetje aan. Ik heb het boek immers zelf gelezen, dus een persoonlijk tintje daar aan geven kan ik zeker! Bovendien ben ik het eigenlijk wel met jullie eens dat het 'mijn' blog is, dus mijn vervolgposts zullen ook iets persoonlijker worden. In eerste instantie wilde ik het namelijk wat informatiever houden, maar dat kan dan nog steeds heb ik ondervonden.

Talievlietie: dat is zeker een leuke post! Ik heb even rondgeneusd, en ik vind je filmpjes sowieso erg leuk! :))

Mooie foto's Colorado! Ik vind vooral de eerste foto's (de zwart-witte) erg gaaf!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 10:55

50% met bananen???
Jemig...

:')

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:15

Aaah dankjewel Elmo ! :)
Wat en hoe je wilt schrijven ondervind je wel 'onderweg' dat je met je blog bezig bent vind ik.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:36

Charles haha wat een leuke feitjes en Marit wat handig die ixxi ophanging, had er nog nooit van gehoord.

Ik ben mijn blog even onder handen aan het nemen. Ik wil het toch meer gaan richten op de vakantie's en uitjes die ik mee maak. De blog zou dan vooral bestaan uit ervaringen en recensies. Inmiddels al een leuk lijstje gemaakt Travel, moet ze alleen nog even uitwerken. Zodra ik dat gedaan heb zullen er een aantal posts verschijnen. Ik heb overigens al veel meer plekken en plaatsen bezocht maar dit is allemaal zo lang geleden dat ik mij daar nog te weinig van kan herinneren om der heel uitgebreid op in te gaan.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 17:49

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 17:50