Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Hoe doen jullie dat als je geen grote doos heb? Betaald de koper deze dan ook?
Klaaswoeba schreef:Ja dozen kan je goed bij de supermarkt vandaan halen. Ik vind het ook irritant dat als er verzendkosten apart gerekend worden en dan ook nog 'verpakkingskosten', dan liever een gewone totaalprijs en klaar.
Enveloppen bewaar ik altijd zodat ik die niet ook nog apart hoef te kopen (enveloppen van bol.com of die je dan van andere marktplaats mensen 'krijgt').
miss_lizje schreef:Klaaswoeba schreef:Ja dozen kan je goed bij de supermarkt vandaan halen. Ik vind het ook irritant dat als er verzendkosten apart gerekend worden en dan ook nog 'verpakkingskosten', dan liever een gewone totaalprijs en klaar.
Enveloppen bewaar ik altijd zodat ik die niet ook nog apart hoef te kopen (enveloppen van bol.com of die je dan van andere marktplaats mensen 'krijgt').
De "koper" heef ook al aangeraden een bananendoos te pakken bij de supermarkt.
Ik heb totaal geen verstand van versturen, vandaar dat ik op tips vraag.
upendo schreef:Wat voor dekjes zijn het? Als het pads zijn misschien in overleg met de koper een vacuumzak halen om het compact en lichter te maken? scheelt toch al snel 6 euro verzendkosten schat ik in!