Sanniejtjuh schreef:Ik weet, aan alles komt een eind. Maar ik zie het even niet, mentaal, lichamelijk, ik ben even op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

F_Orumster schreef:@Sannietjuh, dat klinkt heftig als ik je vorige bericht ook lees. Veel sterkte. Laat het bokt weten wanneer je wat kwijt moet.
Zucht. Zit al vanaf 8 u aan huis te wachten op een uitvoerende partij onder Odido. Tijdslot 8-12, kreeg om 11:50 een belletje dat het wat uit was gelopen en ze al wel in de straat zijn bij iemand anders, maar snel bij mij zullen zijn. Ik wil eigenlijk nog wel even weg kunnen . Dit is sowieso al de derde keer dat ze langskomen, vorige keer beloofden ze die middag nog terug te komen maar heb niemand meer gezien.
Zelf hebben ze twee keer ticket gesloten omdat ze me niet te pakken kregen. Ze bellen dan 1 poging, de ene keer zat ik op toilet wc en andere keer aan het werk. Terugbellen nemen ze dan gelijk niet op.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:En ik zit weer verstopt. Harde pijnlijke buik en bol.
Hoe krijg je dat nou zo snel voor elkaar...
Soms snap ik niet van jou hoor..
Zit je écht verstopt of ben je opgeblazen omdat je patat gegeten hebt waarvan je wist dat dit zou gebeuren...?