SpikkelFire schreef:Ik had al een rotdag en toen sneuvelde mn favoriete vaas tijdens het stofzuigen
Ah wat sneu.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Nog 1 dag overleven op vakantie. Nog 1 nacht beroerd slapen...
En aan de andere kant snap ik mijn lijf totaal niet. Ik kan prima een lange wandeling maken. Maar ik raak continue in paniek om mijn hart. Alle spieren rondom mijn borst zitten vast en zijn mega gespannen.
Ben nu wel zo radeloos dat ik medicatie overweeg om geestelijk wat rustiger te worden. Terwijl ik daar liever echt niet van ben. Maar ik ervaar te weinig rust waardoor ik niet kan herstellen.
Siggislief schreef:xSagan schreef:Deze herken ik ook. Over aanspreken gesproken, de persoon was aan het begin en ik aan het einde van de winkel en kon elk woord horen, die heb ik rustig helpen herinneren dat iedereen het kan horen. Hij begreep het en zette het zachter
Deze persoon in de tram die had ook snel weer der telefoon aan het oor, maar toch...
Doe dan dopjes in als je zo graag speaker wilt spreken, of doe het thuis of op je werk.
wyoming schreef:Ik dacht, laat ik weer eens kijken op een datingsite. Snap meteen weer waarom ik er vanaf was.
MarlindeRooz schreef:wyoming schreef:Ik dacht, laat ik weer eens kijken op een datingsite. Snap meteen weer waarom ik er vanaf was.
Ik hoorde vandaag een fragment van iemand bij de radio. Zij was op date geweest met iemand en die had opgebiecht net 7 jaar gezeten te hebben omdat hij z’n ex de hersenen in had geslagen en vermoord. Hij had nog een enkelband om. Het kan altijd erger dus.