Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:06

Last van mijn keel :?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:17

Aan mezelf dat ik morgenmiddag geen vrij durf te vragen want ik werk hier pas 2,5 maand.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 22:47

Aan domme mensen…. Vergissen kan maar dit was echt… pffft

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 23:29

MarlindeRooz schreef:
Is het al bed tijd?

Morgen komt jozi. En ik ben echt een klein kind dat dan niet kan wachten tot het “morgen” is. _O-

Bijna! <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 23:47

Wakker geworden van kettingzaag geluid in mijn bos. De milieumaatschappij zou wat herstelwerkzaamheden gaan doen aan de beek die over mijn perceel stroomt, dat hadden de bevers kapotgemaakt dus zou even wat bigbags zand worden gedropt met een hijskraan. Uiteindelijk drie grote vrachtwagens met ronkende motoren voor mn huis. Ze hadden een kleinere graafmachine op ons perceel gezet en waren de hele oever (5 meter vanaf de beek) aan het rooien. Alle bomen en struiken gewoon omgezaagd. Want zat in de weg... Ik was WOEST.
Is beschermd natuurgebied, het is onderdeel van een beschermd monument en er leven beschermde diersoorten. Maar zij verdraaien de wet zodat het hun uitkomt.

Geinig is wel dat diezelfde milieumaatschappij over dat stuk perceel zegt dat het inderdaad beschermde natuur is, dat ze allerlei toetsen moeten doen en toestemming nodig hebben voor een andere (groter)project dat ze willen gaan doen. En dat die vent vanmorgen (ook van diezelfde milieumaatschappij) zegt dat het helemaal geen natuur is en niet beschermd is en als we hun toegang belemmeren ze moeten handhaven. De politie moest erbij komen en uiteindelijk konden zij er ook niks mee. Morgen bij licht de schade maar eens in kaart brengen. Het was me de ochtend wel. Ben blij dat ik weg moest om te werken maar hele dag mee bezig geweest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 00:35

denisesilver schreef:
Last van mijn keel :?

Ik doe met je mee :( , ik voel ook een verkoudheid aankomen. Maar geen koorts om toch positief te blijven dus ik kan wel gewoon doen wat ik wil. Ik hoop ook dat dat zo blijft.
Heb wel iets te enthousiast gedaan met sporten, dus of ik ben morgen nog zieker |o

--
Een van de managers had wel door inmiddels dat ik flink geïrriteerd was gisteren. Ze belde er nog over om het erover te hebben, vond dat zeer netjes kon ik echt waarderen. Ik denk ook dat ze ervan geleerd hebben dat wat ze vragen niet de bedoeling is van de gemaakte afspraken vanuit de organisatie. Ze hebben ervan geleerd. Doel bereikt vanuit mijn kant in ieder geval :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 05:38

Weer wakker door de volgende verkoudheid, is de derde deze winter. Ik ben er helemaal klaar mee.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 05:57

Wakker geworden omdat ik naar de wc moest, is m'n man nog niet thuis. Nu kan ik niet meer slapen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 07:40

Dat onze nieuwe collega na 2 weken ziek te zijn geweest vandaag weer is begonnen
en hij gelijk vandaag ook weer eerder naar huis wil..

Ik vind daar wel wat van...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 07:45

denisesilver schreef:
“We komen morgen tussen 4:30 en 6:30 de container legen” |(

Ja hoor, drie keer raden wie er amper heeft geslapen, wie er om 4:30 uit is gegaan om de poort alvast open te zetten, en bij wie de container nog steeds niet is geleegd -:(-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:07

fjordjes schreef:
Vind mezelf zielig, m'n man komt voorlopig niet thuis want machine kapot en moet gerepareerd worden dus wordt sowieso avond of nacht eer dat ie klaar is. Dus die zie ik niet vanavond.

Dus als je een nieuwe wasmachine hebt of door iemand anders hebt laten repareren, dan komt hij weer thuis? :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:25

Shenavallie schreef:
fjordjes schreef:
Vind mezelf zielig, m'n man komt voorlopig niet thuis want machine kapot en moet gerepareerd worden dus wordt sowieso avond of nacht eer dat ie klaar is. Dus die zie ik niet vanavond.

Dus als je een nieuwe wasmachine hebt of door iemand anders hebt laten repareren, dan komt hij weer thuis? :D

Whaha goedemorgen
Leuk begin van de dag, Thanx

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:27

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:
“We komen morgen tussen 4:30 en 6:30 de container legen” |(

Ja hoor, drie keer raden wie er amper heeft geslapen, wie er om 4:30 uit is gegaan om de poort alvast open te zetten, en bij wie de container nog steeds niet is geleegd -:(-

Ik voel met je mee.
Een bezorger kon tussen 5:49 u en 8:49 u komen, gevraagd om een specifieker tijdvak, hij zou er uiterlijk om 6:15 u zijn volgens een collega. Net om 7:15 u de bezorger zelf gevraagd en die zei dat hij er iig nooit voor 7 u is. Ga zijn collega nog maar even antwoorden, als niet ochtendmens ben ik er gewoon slecht van in orde.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:28

7 uur in de ochtend? Wordt er echt zo vroeg bezorgd? Hier nooit, altijd vanaf 08.00 en ze staan nooit op dat tijdstip op de stoep hoor. :=

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:34

Bellatrix schreef:
7 uur in de ochtend? Wordt er echt zo vroeg bezorgd? Hier nooit, altijd vanaf 08.00 en ze staan nooit op dat tijdstip op de stoep hoor. :=

Geen pakketbezorger, een voerleverancier.
Hij zei dat hij er iig nooit voor 7 u is, zelfs voor hem als ochtendmens wordt het anders te vroeg. En klanten worden niet blij van te vroeg een bezorger op de stoep. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:40

Oh ok, ik dacht al. :=

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:44

Shenavallie schreef:
fjordjes schreef:

Hahahaha nee niet zulke machines, de hydrauliekslang van de vervaet was kapot (vervaet is een zelfrijdende mest tank). Hij was om 6.40 weer thuis, heb 'm net ff gesproken, hij ging douchen en slapen en ik ga zo naar school.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 08:44

Wakker worden met hoofdpijn..*Zucht*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:13

Oh ook fijn Esther. Snap niet dat ze niet specifieker kunnen zijn. Het is niet dat het zo vroeg druk is op de weg. Helemaal op de vrijdag niet. Ach ja, ben ik in ieder geval op tijd op het werk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:25

Heb alleen een dunne jas aan over mijn t-shirt, hoezo heb ik het nu al warm genoeg om te zweten :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:35

Polarize schreef:
Heb alleen een dunne jas aan over mijn t-shirt, hoezo heb ik het nu al warm genoeg om te zweten :')

Het weer heeft echt stemmingswisselingen. _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 09:53

Ik moet vandaag ongesteld worden, stom.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:06

fjordjes schreef:
Shenavallie schreef:

Hahahaha nee niet zulke machines, de hydrauliekslang van de vervaet was kapot (vervaet is een zelfrijdende mest tank). Hij was om 6.40 weer thuis, heb 'm net ff gesproken, hij ging douchen en slapen en ik ga zo naar school.

Misschien overstappen naar een vredo :+
Nee ik heb geen aandelen daar ( of misschien een beetje :+)

Trouwens wel raar dat de loonwerker zelf aan de knutsel moet met de machine of zou dat aan het contract liggen wat je erbij hebt?
Bij vredo wordt er namelijk een monteur op pad gestuurd voor dat soort dingen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-25 10:23

Flink verkouden na het vliegen en nu echt intens last van oorsuizen. Had hiervoor al tinnitus maar het is nu tien keer erger en krijg er echt enorme stress van. Ben zo bang dat het niet meer gaat afzakken en zo blijft.. het is echt net alsof er continu iemand in mijn oor staat te toeteren -O-

Had een paar dagen extra vrij genomen om rust te kunnen pakken voordat ik maandag weer moet werken (zijn dinsdag geland) maar die rust kan ik wel vergeten zo -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:42

Niks te doen op kantoor en het is mooi weer