Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Last van mijn keel
fjordjes schreef:Vind mezelf zielig, m'n man komt voorlopig niet thuis want machine kapot en moet gerepareerd worden dus wordt sowieso avond of nacht eer dat ie klaar is. Dus die zie ik niet vanavond.
Shenavallie schreef:fjordjes schreef:Vind mezelf zielig, m'n man komt voorlopig niet thuis want machine kapot en moet gerepareerd worden dus wordt sowieso avond of nacht eer dat ie klaar is. Dus die zie ik niet vanavond.
Dus als je een nieuwe wasmachine hebt of door iemand anders hebt laten repareren, dan komt hij weer thuis?
denisesilver schreef:denisesilver schreef:“We komen morgen tussen 4:30 en 6:30 de container legen”
Ja hoor, drie keer raden wie er amper heeft geslapen, wie er om 4:30 uit is gegaan om de poort alvast open te zetten, en bij wie de container nog steeds niet is geleegd
Bellatrix schreef:7 uur in de ochtend? Wordt er echt zo vroeg bezorgd? Hier nooit, altijd vanaf 08.00 en ze staan nooit op dat tijdstip op de stoep hoor.
Shenavallie schreef:fjordjes schreef:Vind mezelf zielig, m'n man komt voorlopig niet thuis want machine kapot en moet gerepareerd worden dus wordt sowieso avond of nacht eer dat ie klaar is. Dus die zie ik niet vanavond.
Dus als je een nieuwe wasmachine hebt of door iemand anders hebt laten repareren, dan komt hij weer thuis?
fjordjes schreef:Shenavallie schreef:
Hahahaha nee niet zulke machines, de hydrauliekslang van de vervaet was kapot (vervaet is een zelfrijdende mest tank). Hij was om 6.40 weer thuis, heb 'm net ff gesproken, hij ging douchen en slapen en ik ga zo naar school.