Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik haat die statieflessen actie hier in het dorp. Ten 1e, ik kan dat zelf goed gebruiken als ik al iets met statiegeld heb, maar niet verplicht natuurlijk dus ik doe gewoon niet mee.
Alleen, de 2e reden dat ik me eraan erger, er wordt dus wel elk jaar aangebeld tussen 8 en 9 op zaterdagochtend en wordt er nogal apart gereageerd als je zegt niks te hebben. Ik vind dat voor een ochtend in het weekend nogal vroeg om aan te bellen bij mensen en misschien moeten ze gewoon de flessen meenemen die buiten staan (zoals veel mensen doen die wel meedoen aan de actie, zetten het voor de deur). Plus het is erg apart om mensen te veroordelen dat ze niet mee doen
MyWishMax schreef:Ik haat die statieflessen actie hier in het dorp. Ten 1e, ik kan dat zelf goed gebruiken als ik al iets met statiegeld heb, maar niet verplicht natuurlijk dus ik doe gewoon niet mee.
Alleen, de 2e reden dat ik me eraan erger, er wordt dus wel elk jaar aangebeld tussen 8 en 9 op zaterdagochtend en wordt er nogal apart gereageerd als je zegt niks te hebben. Ik vind dat voor een ochtend in het weekend nogal vroeg om aan te bellen bij mensen en misschien moeten ze gewoon de flessen meenemen die buiten staan (zoals veel mensen doen die wel meedoen aan de actie, zetten het voor de deur). Plus het is erg apart om mensen te veroordelen dat ze niet mee doen
xPabloBokt schreef:Over statiegeldflessen gesproken, ik erger me er bij de AH altijd aan dat er dan een "doneer" knop is voor je statiegeldbon. Dat ze zelf even gaan doneren met hun ettelijke miljarden winst
DuoPenotti schreef:Naar Kramer ruitersport geweest.
Daar bijna tegenover zit een lidl, dus eens gekeken naar verschil in prijs voor frisdrank.
Dat is echt niet normaal..... Dus maar ingeslagen voor tig tijd. 18 euro bespaard.
Wel een goede smoes om vaker naar kramer te gaan![]()
Zijn we bijna thuis is het rond 2 uur.
We hadden alleen maar ontbeten, zullen we bij de mac eten, eten we vanavond wel een boterham
Daar waren wij lang niet geweest, gaat ook weer een hele tijd duren...
2 quaorterpunders medium menu's met cola en frietsaus.
1 losse mc chicken.
bijna 29 euro...das toch niet normaal.
Frietbakjes amper vol. En als het nu een big tastey oid was,nee kleine quarterpounder.... mafkezen daar...
Themba schreef:Met 2 kinderen naar de kapper. Je bent een godsvermogen kwijt
Suzanne F. schreef:Themba schreef:Met 2 kinderen naar de kapper. Je bent een godsvermogen kwijt
Ik heb mijn dochter altijd zelf geknipt. Tot ongeveer 14 jaar. Toen wilde ze laagjes en meer model erin. Nu gaan we elke 4 maanden naar de kapper.
juval schreef:DuoPenotti schreef:Naar Kramer ruitersport geweest.
Daar bijna tegenover zit een lidl, dus eens gekeken naar verschil in prijs voor frisdrank.
Dat is echt niet normaal..... Dus maar ingeslagen voor tig tijd. 18 euro bespaard.
Wel een goede smoes om vaker naar kramer te gaan![]()
Zijn we bijna thuis is het rond 2 uur.
We hadden alleen maar ontbeten, zullen we bij de mac eten, eten we vanavond wel een boterham
Daar waren wij lang niet geweest, gaat ook weer een hele tijd duren...
2 quaorterpunders medium menu's met cola en frietsaus.
1 losse mc chicken.
bijna 29 euro...das toch niet normaal.
Frietbakjes amper vol. En als het nu een big tastey oid was,nee kleine quarterpounder.... mafkezen daar...
ik moet hier wel om lachenals je niet naar kramer en mac gaat kun je in NL heeeeeeel veel frisdrank kopen
imaudy schreef:DuoPenotti schreef:Agradi
"We hebben goed nieuws! Product Covalliero Springschoenen Protecto Zwart XXXFull is weer beschikbaar!
Bestel direct"
Druk je op bestellen.
deze maat is tijdelijk niet leverbaar
Ze hebben de mail aan meerdere mensen gestuurd en ze zijn nu al op?