Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 00:41

Ik ging vandaag eens handmatig codeboek lopen ipv de automatische lijst gebruiken...en kwam een product tegen uit Juni 2023...er was in de tussentijd meerdere keren codeboek gelopen, maar iemand had de datum op 2025 gezet dus het product verscheen niet bij de automatische afprijsronde. Waren meer producten waarbij ze de datum gewoon een jaar of 2 vooruit hadden gezet ipv de eerstvolgende datum uit het vak te pakken. En wij maar afvragen waarom er zo vaak nog producten over datum in het vak lagen :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 01:25

Dat ik dacht dat ik de hardloop trainingen van renate wennemars nog had maar niet dus.. en ze zijn ook niet meer te downloaden. Ik wil die Belgische vrouw niet -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 10:18

Agradi
"We hebben goed nieuws! Product Covalliero Springschoenen Protecto Zwart XXXFull is weer beschikbaar!

Bestel direct"

Druk je op bestellen.

deze maat is tijdelijk niet leverbaar

-O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 10:30

Ik haat die statieflessen actie hier in het dorp. Ten 1e, ik kan dat zelf goed gebruiken als ik al iets met statiegeld heb, maar niet verplicht natuurlijk dus ik doe gewoon niet mee.

Alleen, de 2e reden dat ik me eraan erger, er wordt dus wel elk jaar aangebeld tussen 8 en 9 op zaterdagochtend en wordt er nogal apart gereageerd als je zegt niks te hebben. Ik vind dat voor een ochtend in het weekend nogal vroeg om aan te bellen bij mensen en misschien moeten ze gewoon de flessen meenemen die buiten staan (zoals veel mensen doen die wel meedoen aan de actie, zetten het voor de deur). Plus het is erg apart om mensen te veroordelen dat ze niet mee doen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 11:23

Ik mis de krakende kou en het heerlijke zonnetje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 11:24

MyWishMax schreef:
Ik haat die statieflessen actie hier in het dorp. Ten 1e, ik kan dat zelf goed gebruiken als ik al iets met statiegeld heb, maar niet verplicht natuurlijk dus ik doe gewoon niet mee.

Alleen, de 2e reden dat ik me eraan erger, er wordt dus wel elk jaar aangebeld tussen 8 en 9 op zaterdagochtend en wordt er nogal apart gereageerd als je zegt niks te hebben. Ik vind dat voor een ochtend in het weekend nogal vroeg om aan te bellen bij mensen en misschien moeten ze gewoon de flessen meenemen die buiten staan (zoals veel mensen doen die wel meedoen aan de actie, zetten het voor de deur). Plus het is erg apart om mensen te veroordelen dat ze niet mee doen :+

Rare constructie, idd. Ik heb ook nooit statiegeldflessen puur omdat wij geen frisdrank drinken :)).

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 11:28

MyWishMax schreef:

Dat veroordelen ken ik wel als ze aan de deur komen schooien en je doet niet mee.

Wil je mee doen voor de carnavalsvereniging.
Wil je de kleding de fanfare sponsoren.
Nee
Maar je vind het toch mooi als de fanfare de optocht opgeluisterd.
Nee want ik hou geen carnaval en ik dat is hun hobby, ga toch ook niet langs de deur of jullie mijn nieuwe paard rijlaarzen sponsoren.

Was geen goed antwoord...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-24 11:42

Over statiegeldflessen gesproken, ik erger me er bij de AH altijd aan dat er dan een "doneer" knop is voor je statiegeldbon. Dat ze zelf even gaan doneren met hun ettelijke miljarden winst :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 11:56

xPabloBokt schreef:
Over statiegeldflessen gesproken, ik erger me er bij de AH altijd aan dat er dan een "doneer" knop is voor je statiegeldbon. Dat ze zelf even gaan doneren met hun ettelijke miljarden winst :')

Volgens mij heeft elke supermarkt dat tegenwoordig. De plus ook al :+

En idd, ik heb weinig statiegeld, misschien 5 flessen per jaar nu kleine flesjes ook mee doen. Dan is dat een keer flesje water wat ik niet meer hergebruik of appelsap ofzo :') die lever ik zelf in

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 14:12

Ik heb me geërgerd aan dat alles en iedereen me tijdens mijn buitenrit dood wilde hebben :') van blaffende honden die ons achterna rende tot een glas afval ophaal wagen die ons achterna reed met alle bijkomende herrie.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:03

Het regent weer eens :roll: Net nu ik na vet lang weer eens les heb.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:04

Heb nu film1 via prime, maar het geluid is waardeloos. Zeg dus maar soms wel knetterhard en dan lange tijd niks.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:20

Met 2 kinderen naar de kapper. Je bent een godsvermogen kwijt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 15:43

Themba schreef:

ja, dat is inderdaad verschrikkelijk duur geworden. :(

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 16:07

Naar Kramer ruitersport geweest.

Daar bijna tegenover zit een lidl, dus eens gekeken naar verschil in prijs voor frisdrank.
Dat is echt niet normaal..... Dus maar ingeslagen voor tig tijd. 18 euro bespaard.
Wel een goede smoes om vaker naar kramer te gaan }>

Zijn we bijna thuis is het rond 2 uur.
We hadden alleen maar ontbeten, zullen we bij de mac eten, eten we vanavond wel een boterham

Daar waren wij lang niet geweest, gaat ook weer een hele tijd duren...
2 quaorterpunders medium menu's met cola en frietsaus.
1 losse mc chicken.

bijna 29 euro...das toch niet normaal.
Frietbakjes amper vol. En als het nu een big tastey oid was,nee kleine quarterpounder.... mafkezen daar...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 16:26

Themba schreef:

Ja, belachelijk veel tegenwoordig. Ik ga regelmatig mee als model voor dames die de kappersopleiding doen, dat is dan gratis.

Van de week weer mee geweest naar de salon. Daar vragen ze normaliter 30 euro voor alleen knippen. :oo

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 16:29

DuoPenotti schreef:

Daar bijna tegenover zit een lidl, dus eens gekeken naar verschil in prijs voor frisdrank.
Dat is echt niet normaal..... Dus maar ingeslagen voor tig tijd. 18 euro bespaard.

We hadden alleen maar ontbeten, zullen we bij de mac eten, eten we vanavond wel een boterham

1 losse mc chicken.

Frietbakjes amper vol. En als het nu een big tastey oid was,nee kleine quarterpounder.... mafkezen daar...

ik moet hier wel om lachen :D als je niet naar kramer en mac gaat kun je in NL heeeeeeel veel frisdrank kopen :+

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 16:45

Mensen in de supermarkt en overal anders, komt er weer een feestdag aan? Sneeuwstorm… zo druk overal weer en dan die kinderen die overal rondrennen met hun karretjes…
Dacht ga lekker fish en chips halen, die zaak stond ook bomvol :+
Daarna naar de fouregehandel; die hadden de helft niet wat ik nodig had en ik moet vanavond met bowlen met de schoonfam.
Topdag :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 17:10

Themba schreef:

Ik heb mijn dochter altijd zelf geknipt. Tot ongeveer 14 jaar. Toen wilde ze laagjes en meer model erin. Nu gaan we elke 4 maanden naar de kapper.

MacDonalds: Ja belachelijk duur. Ik was voor ons 2-en 23 euro kwijt. Echt belachelijk. En dan zijn de frieten nog slap en de saus zit nu in zielige zakjes. Ik ging al niet veel naar de Mac maar vanaf nu nog minder. Die hebben zich echt de markt uitgeprijsd vind ik. Maar ja, blijkbaar verdienen ze nog genoeg en het is er nog steeds druk.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 13-01-24 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 17:13

Suzanne F. schreef:
Themba schreef:

Ik heb mijn dochter altijd zelf geknipt. Tot ongeveer 14 jaar. Toen wilde ze laagjes en meer model erin. Nu gaan we elke 4 maanden naar de kapper.

Ooit zelf hier de tondeuse gebruikt geen succes. Hier gaan ze 1x per 2 a 3 maand. Tikte net 48neuro af. En ja dat kan ook vast goedkoper. Maar ben over deze kapper altijd tevreden. Maar schrok wel even.

Zelf ga 1x per jaar misschien om te knippen. Verven doe ik zelf want om de 6 weken 80 euro is mij echt te gek. Manlief gaat ook om de 3 mnd ong.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 17:21

Mac is echt schandalig duur, heb dan liever een lekkere lunch met drankje bij een lunchroom. Smaakt ook nog eens beter.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 18:19

juval schreef:
DuoPenotti schreef:

1 losse mc chicken.

ik moet hier wel om lachen :D als je niet naar kramer en mac gaat kun je in NL heeeeeeel veel frisdrank kopen :+

Ssstttt

En dan nog geld over houden ook...

Maar tegenover kramer zit ook een Mac. Misschien is Mac Duitsland goedkoper }>

Idee voor de volgende keer

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 18:21

DuoPenotti schreef:
Agradi
"We hebben goed nieuws! Product Covalliero Springschoenen Protecto Zwart XXXFull is weer beschikbaar!

Bestel direct"

Druk je op bestellen.

-O-

Ze hebben de mail aan meerdere mensen gestuurd en ze zijn nu al op?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 18:24

imaudy schreef:
DuoPenotti schreef:
Agradi

Bestel direct"

Druk je op bestellen.

-O-

Ze hebben de mail aan meerdere mensen gestuurd en ze zijn nu al op?

Denk van niet. Gaat daar iets fout in het systeem vermoed ik.
Want ze hebben hem uiteindelijk 3 keer verstuurd.
De eerste keer drukte ik pas op bestellen na een uur. En had toen dezelfde gedachte als jij.
Maar de andere keren direct. Maar toen ook geen te krijgen.

edit
En door tip van lieve bokker die ze nu wel in het mandje kon doen weer gekeken.
En ja hier nu ook. En dus besteld.
Nu hopen dat het past

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 18:52

Kramer is ook geld besparen. Zelfs de huismerken hier in Nl van ruitersportzaken zijn flink duurder geworden en dat heel vaak niet waard qua kwaliteit. Ik zou willen dat ik dichtbij een kramer zou wonen. :') Veel betere prijzen en kwalitatief ook goed.