Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met lange afstand relaties? En dan bedoel ik echt jij hier, hij in een ander land 20 uur per autoreis.
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb vragen, maar ik weet niet precies wat voor vragen, want ik weet niet zo goed wat ik kan of moet verwachten? Misschien is dat mijn vraag ook wel.
Tovaita schreef:Ligt er ook maar net aan hoe je zelf de toekomst ziet. Is dat alles erop en eraan, samenwonen, gezin, etc.?
Mijn collega heeft een vriendin in Polen. Zien elkaar best regelmatig, gaat erg goed, nu al 2,5 jaar. Maar hebben (nog?) niet de intentie om samen te wonen en al zeker niet een gezin te stichten, dus die hebben de intentie 'zolang het leuk is en wie weet wat de toekomst brengt'.
Je moet er wel vrij relaxed in zijn denk ik, anders wringt het.
Voor mij zou het niks zijn.
Peelie schreef:Yes, meerdere zelfs, roept u maarZijn er hier mensen die ervaring hebben met lange afstand relaties? En dan bedoel ik echt jij hier, hij in een ander land 20 uur per autoreis.
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb vragen, maar ik weet niet precies wat voor vragen, want ik weet niet zo goed wat ik kan of moet verwachten? Misschien is dat mijn vraag ook wel.