Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 13:10

Het ladies first principe is geen wet van Meden en Perzen. Want soms lukt het klaarkomen gewoon niet.
Wel is het zo, voor mij persoonlijk, dat klaarkomen voor de gemeenschap de gemeenschap extra lekker maakt en we vaak tijdens gemeenschap daardoor samen klaar komen vanwege de hoge gevoeligheid van alles bij mij downunder.
Ik vind het juist goed dat je hem gaat leren hetgeen je lekker vindt en wat bij je werkt en wat niet. Dat is voor alle vrouwen verschillend.
Tevens zou ik dat gesprek loskoppelen van het sex moment. Dus dat eerste (tweede eigenlijk ) gesprek echt van te voren voeren en het dan samen als jullie gaan sexen proberen uit te voeren.

Ik zou het ook positief brengen dat als jij ook kunt klaarkomen dat dit jullie sex beleving leuker en intenser maakt en meer perspectief biedt voor de toekomst. En dan hebben jullie een gezamenlijk positief iets om naar te streven. Tijdens het sexen kun je dan aanwijzingen geven want vaak is minder en subtiliteit meer of juist andersom.
Iedere vrouw is immers anders.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 13:22

Een lady first principe, nooit van gehoord en niet over nagedacht ook..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 13:36

Ik ben gewoon van het lady principe _O- _O- of t nou ervoor erna of tijdens is

Je mag toch wel verwachten dat je allebei aan je trekken komt :')

kimberly1995

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 22:37

Goh ja, als het voor hem enkel kwakje lozen en daarna knuffelen is zou ik daar ook moeite mee hebben.

Wat je graag wél wil zou je moeten bespreken. Daarin mag je, vind ik, best duidelijk zijn (wel zonder onaardig te zijn he). Misschien kan je ook aangeven hoe je je erbij voelt.

Ik ga daarin mee met de rest. Bespreken voordat je gaat seksen. Niet in het moment supreme.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 22:46

charootje schreef:
Het is toch gewoon FiFo?

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 00:03

Ik spreek momenteel regelmatig af met iemand die heel graag de zaken afwisselt. Dus niet eerst de een en dan de ander, maar een soort gezamelijke opbouw. Hij stopt gerust tussendoor als ie vind dat hij nu te lang is bezig is geweest en zorgt eigenlijk wel altijd dat ik eerst kom, en hij als mogelijk vlak erna.
Veel stijlen en manieren, maar dit blijkt tot nu toe wel het prettigst gebleken. :) De kloof is niet echt een kloof meer zo, maar een redelijk egale grond.

De "komen en dan ff knuffelen" heb ik ook wel gehad voorheen, maar dat vind ik toch altijd wel jammer. Ik hoef echt niet per se altijd te komen, maar het hoeft ook niet te worden genegeerd...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 00:09

Ailill schreef:
charootje schreef:
Het is toch gewoon FiFo?

Wat is een FiFo? Nooit van gehoord.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 00:16

First in, first out.. ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 01:00

Lynnepinny schreef:
De "komen en dan ff knuffelen" heb ik ook wel gehad voorheen, maar dat vind ik toch altijd wel jammer. Ik hoef echt niet per se altijd te komen, maar het hoeft ook niet te worden genegeerd...

´Wham, bam, thank you ma´am´ zeggen de Amerikanen daarover.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 08:40

kimberly1995 schreef:
First in, first out.. ;)

_O- :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:05

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met lange afstand relaties? En dan bedoel ik echt jij hier, hij in een ander land 20 uur per autoreis.

Hoe heb je dat gedaan? Ik heb vragen, maar ik weet niet precies wat voor vragen, want ik weet niet zo goed wat ik kan of moet verwachten? Misschien is dat mijn vraag ook wel. :Y)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:10

Mijn vriendin had een vriend in Nieuw Zeeland. Beiden zeer verliefd. Veel whattsappen, de reis was duur en ver maar deden ze wel en mijn vriendin vond het een zeer romantische relatie.
Na twee jaar ging het uit. Het was toch te ingewikkeld en te duur zei mijn vriendin.
Maar zelfs nu nog, als ze over hem praat dan is het met een grote lach!

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:13

Ligt er ook maar net aan hoe je zelf de toekomst ziet. Is dat alles erop en eraan, samenwonen, gezin, etc.?

Mijn collega heeft een vriendin in Polen. Zien elkaar best regelmatig, gaat erg goed, nu al 2,5 jaar. Maar hebben (nog?) niet de intentie om samen te wonen en al zeker niet een gezin te stichten, dus die hebben de intentie 'zolang het leuk is en wie weet wat de toekomst brengt'.
Je moet er wel vrij relaxed in zijn denk ik, anders wringt het.

Voor mij zou het niks zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:17

Poeh zou echt niks voor mij zijn :n Als ik een relatie heb wil ik ook echt diegene bij me hebben, niet continu, maar wel regelmatig en dat het ook makkelijk kan :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:18

Peelie schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met lange afstand relaties? En dan bedoel ik echt jij hier, hij in een ander land 20 uur per autoreis.

Hoe heb je dat gedaan? Ik heb vragen, maar ik weet niet precies wat voor vragen, want ik weet niet zo goed wat ik kan of moet verwachten? Misschien is dat mijn vraag ook wel. :Y)

Mij niet bellen.
Mijn vriend is militair en is vanaf zondagmiddag tot vrijdagavond 400km weg, en dat vinden we al niks. Gelukkig is dit maar tijdelijk tot eind februari. Het is ook de reden dat ik wegga uit Nederland volgend jaar, omdat hij dan weer terug moet, en we niet willen pendelen.

Over de orgasmekloof. Ik hoef echt niet elke keer klaar te komen, maar aan de andere kant kom ik in 1 beurt ook weleens meerdere keren klaar. Maar mijn vriend besteed ook altijd ruim aandacht aan mij en niet enkel aan zijn eigen genot.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:27

Tovaita schreef:
Ligt er ook maar net aan hoe je zelf de toekomst ziet. Is dat alles erop en eraan, samenwonen, gezin, etc.?

Mijn collega heeft een vriendin in Polen. Zien elkaar best regelmatig, gaat erg goed, nu al 2,5 jaar. Maar hebben (nog?) niet de intentie om samen te wonen en al zeker niet een gezin te stichten, dus die hebben de intentie 'zolang het leuk is en wie weet wat de toekomst brengt'.
Je moet er wel vrij relaxed in zijn denk ik, anders wringt het.

Voor mij zou het niks zijn.

Nouja. Daar moeten we het überhaupt over hebben.

Voor nu is het goed. We hebben het wel een klein beetje aangestipt en zo op het eerste oog willen we beide het zelfde.

Hij vaart en is 4 weken op, 4 weken af. Dus die afstand zal er altijd zijn in meer of mindere maten.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:42

Dus hij is al 4 weken achter elkaar weg, en hij woont ook nog 20 uur rijden hier vandaan?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:44

4 weken op en 4 weken af lijkt me ook best zwaar, maar dat is persoonlijk. Er zullen ook mensen zijn die het heerlijk vinden maar denk vooral na over hoe zie je de toekomst. Vind je het nog wel leuk als je eventueel een gezin samen start?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 16:59

Hebben jullie elkaar al een keer ontmoet of is het enkel online? Ik zou dan wel iemand willen ontmoeten voor ik me toch ga binden aan iemand.

Ik had iemand in het buitenland ontmoet. Paar dagen samen doorgebracht en het klikt zó goed. Maanden veel geappt en gebeld en ook echt gegroeid in onze 'relatie' (in de breedste zin van het woord). We hadden ook al snel vooruitzicht dat we elkaar weer een keer een week konden zien. Dat scheelt wel denk ik. Dan kun je ook plannen bespreken ipv alleen maar dromen zegmaar? En beide het plan om op korte termijn in dezelfde omgeving te gaan wonen.
Uiteindelijk is die week samen er niet van gekomen door een omgegooide plannen en zijn van ons beide de toekomstplannen veranderd. Zonder die houvast dat we beide op dezelfde plek zouden eindigen, liep het al snel dood. (Bijvoorbeeld een maandje bij hem inwonen om elkaar te leren kennen was in dit geval niet mogelijk).

20 uur zou ik niet meer doen. Maar iemand in Duitsland bijvoorbeeld, treinreisje van een paar uur, wel.
Het ligt ook aan zoveel factoren. Kun jij makkelijk een lang weekend weg? Of kun je je laptop meenemen en daar werken? Matchen jullie kwa app / bel gedrag? Zou je het serieus overwegen om te emigreren?

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:04

Remote werken is wel een goede, wij kunnen dat dus dat maakt het voor collega ook makkelijker om daar regelmatig een week (of langer) naartoe te gaan. Daar hoeft hij geen verlof voor op te nemen.

4 weken varen, 4 weken thuis zou ook mijn ding niet zijn, zelfs niet als het mijn buurman zou zijn, bij wijze van. Het lijkt me teveel schakelen elke keer.

Maar goed, iedereen is anders (gelukkig).

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:21

Peelie schreef:

Yes, meerdere zelfs, roept u maar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:24

Ik heb een tijdje met een zeeman gedate, ik zei toen al dat ik niet wist wat ik erger vond. 6 weken helemaal weg of 6 weken helemaal thuis :+ dus nee, niks voor mij..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 17:28

We hebben al een paar dagen samen doorgebracht en dat klikt er heel erg goed! Het was eigenlijk alleen om gewoon van de tijd samen te genieten, totaal niet date gericht, maar daar draait het wel op uit.

Hij is met enrige regelmaat in Rotterdam en vliegt dus ook regelmatig vanaf Amsterdam naar Noorwegen. Zo zouden wij elkaar kunnen zien in zijn 4 weken af.

Het punt van emigreren ed, daar zijn we nog helemaaaaal niet. Zijn nog allemaal dingen om überhaupt in overweging te nemen. Het is super super super pril en ik eigenlijk een beetje weten waar ik aan begin als ik dit zou doen.

Ik kan niet remote werken. Jammer genoeg.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:09

Denk dat je vooral moet nadenken hoe je de toekomst voor je ziet. Wat voor soort relatie en toekomst zoek jij? En hij? Daar zou ik zeker wel over babbelen.

Mij niet gezien zo’n lange afstandsrelatie trouwens.

Vanavond een date met iemand die ik afgelopen weekend in de kroeg heb ontmoet. Heel veel zin in. Kijken of de klik er ook nog is als we nuchter zijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 18:14

Ik zou beide niet willen/kunnen. Zo ver van elkaar vandaan en/of vier weken weg/bij huis. Ik vind de weken dat mijn vriend zijn zoon heeft en we elkaar dus minder vaak zien al ruk, laat staan zo ver bij elkaar vandaan of elkaar wekenlang niet zien.

Verste relatie woonde een uur bij mij vandaan en dat vond ik al lastig soms :=