Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:Ja, maar dat moet via de arbeidsrechtbank en dan is het maar weer de vraag hoe veel dat gaat kosten. Ik had anderhalve maand terug een brief gehad met dat ze zagen dat ik een zaak had. Ik moest in vullen hoeveel uren ik hiervoor werk en welk loon ik krijg etc. Ik heb netjes ingevuld dat ik er uren voor werk maar daar geen loon tegenover staat. Dus ik had niet gedacht dat ze het alsnog als inkomsten gingen zienIk heb al gebeld en aangezien ik er uren voor doe moet mijn man mij maar betalen. Ik ga gewoon af en toe mee om wat te helpen en doe wat administratie. Voel mij even keihard gestraft omdat ik mijn man help…
Dropneus95 schreef:Bedankt allemaal!
Ik ga in ieder geval gewoon weer een nieuwe poging wagen want ik wil toch ooit met de pony's naar het bos(ben bang dat ik alleen weer zo lang moet wachten, dat wel helaas) en in de tussentijd gewoon lekker oefenen met speelgoed auto's, een lege trailer en die quad is inderdaad ook wel een goed idee! Ik ken helaas niemand met een skelter haha. Het scheelt dat het niet als een verassing kwam dat ik gezakt was, het ging immers de hele dag al mis. dus de teleurstelling is dan iets minder groot
Dropneus95 schreef:Gezakt voor mijn aanhanger rijbewijsik krijg gewoon een error in de bochten achteruit.. vooruit is het probleem niet..
[***] schreef:Stress voor de test donderdagik word alleen in mijn keel getest vanwege ptss en hoop dat dat goed gaat.
Iemand nog tips hoe ik het zo goed mogelijk kan laten gaan? Er gaat iemand mee zodat ik nog veilig thuis kom als het fout gaat.