sjeeeeses de vuiligheid die hij over zich heen kreeg...

ik zag maar weinig vuiligheid van mensen die wel de QR code hebben... ? Maar misschien staat dat dan wel ergens anders...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik vind alleen die schreeuwerds soms zo erg... ik las gister een bericht van een cabaretier die aangaf wel gewoon te spelen, dus met QR toegang..
sjeeeeses de vuiligheid die hij over zich heen kreeg...echt absurd.. En dan echt niet alleen van anonieme accounts...
ik zag maar weinig vuiligheid van mensen die wel de QR code hebben... ? Maar misschien staat dat dan wel ergens anders...
Needje schreef:Maar andersom worden ze ook constant voor rotte vis uitgemaakt. Hou daar dan ook mee op.
Daks schreef:@cer
als je soms hier al ziet hoe er tegen anti word gedaan en over word gepraat dan schrik je wel. Het word van beide kanten steeds onbeschofter. Niet alleen op bokt maar ook in de echte wereld.
996981 schreef:En toch zitten hier ook genoeg mensen die tegen het beleid zijn. Ook op Nu.nl worden fatsoenlijke discussies gevoerd.
Het zijn altijd de extremen die breed worden uitgemeten omdat ze opvallen
996981 schreef:En toch zitten hier ook genoeg mensen die tegen het beleid zijn. Ook op Nu.nl worden fatsoenlijke discussies gevoerd.
Electra63 schreef:996981 schreef:En toch zitten hier ook genoeg mensen die tegen het beleid zijn. Ook op Nu.nl worden fatsoenlijke discussies gevoerd.
Je bagatelliseert nu toch echt de bedreigingen aan de eerder genoemde beroepsgroepen.
Het zijn duizenden berichten op SM.
Daks schreef:-knip!-
Ik vind dat als een diehard pro aangeeft dat alle ongevaccineerde maar thuis moeten blijven want ze zijn potentiële moordenaars dat dat ook wel echt een hele grote stap te ver is. (Bron? Feestboek reactie oa) -\knip!-
Electra63 schreef:-knip!-
Ik krijg daardoor toch echt steeds minder begrip voor mensen die niet willen vaccineren of zich niet aan de adviezen of maatregelen willen houden.
-\knip!-