Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ja jeetje, als er ergens vlekjes in zitten die je niet vermeld hebt.... is het ook niet echt fair om de koper voor kosten op te laten draaien om onder de koop uit te kunnen, vind ik eigenlijk.
pmarena schreef:Ja dat denk ik ook
Dat je het er al "goed" op hebt gezet dat is wel in je voordeel vind ik.
Tenzij je er in de omschrijving bij hebt gezet dat het er nog perfect uitziet of precies het item zo neergelegd hebt dat de verkleuring niet gezien kon worden ofzo
Moestuin schreef:Heb je het adres al doorgestuurd? Want een bokker heeft eens voorgehad dat ze had gezegd: Mag retour! Maar nog geen adres had doorgegeven en dat is toen vrij snel in het voordeel van de koper besloten en de bokker heeft haar geld nooit gezien.
Moestuin schreef:Hier met Mondial recent iets verzonden en dat was binnen de 48 uur al aangekomen. Wel 4 sterren gekregen ipv 5. Alles was vlot gegaan maar ik communiceerde te weinig. Ik krijg juist de kriebels van al die berichtjes: Het is ingepakt, het is verzonden, het is aangekomen etc.
Dat zie ik ja, dat zegt de t&t ookReageer daar altijd wel vriendelijk op maar zelf doe ik dat niet.
_Lorette_ schreef:Ik doe dat niet standaard. Genoeg transacties gaan volledig zonder communicatie met de koper.