Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:41

Dat ze serieus 3,5 week later pas mijn kapotte raam kunnen repareren. Zit ik 3,5 week thuis te studeren in 23 a 24 graden. Zonder frisse lucht (enige raam). De gang is minstens net zo warm en stinkt. Werd vannacht weer wakker van de vieze wietlucht uit het ventilatiesysteem. Dus daar komt ook alleen maar warme, en stink lucht uit. Wat dan weer niet weg kan omdat mijn raam niet dicht zit. :r

SSH zegt, jammer dan je wacht maar gewoon boeiend dat je nu in je huis zit te zweten met 24 graden. Boeide hem vrij weinig en hij ging er niks aan doen. Wat een onbeschofte kerel. :n

Lekker weer wakker worden met hoofdpijn door te weinig frisse lucht de komende twee weken. En wat dacht je van koken zonder afzuiging (alleen ventilatieroosters) met de ramen dicht. Als ze me morgen niet bellen krijgen ze een aangetekende brief op de deurmat. Betaal hier toch servicekosten voor. -:(- -:(- -:(-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:50

MarlindeRooz schreef:
Dat ze serieus 3,5 week later pas mijn kapotte raam kunnen repareren. Zit ik 3,5 week thuis te studeren in 23 a 24 graden. Zonder frisse lucht (enige raam). De gang is minstens net zo warm en stinkt. Werd vannacht weer wakker van de vieze wietlucht uit het ventilatiesysteem. Dus daar komt ook alleen maar warme, en stink lucht uit. Wat dan weer niet weg kan omdat mijn raam niet dicht zit. :r

SSH zegt, jammer dan je wacht maar gewoon boeiend dat je nu in je huis zit te zweten met 24 graden. Boeide hem vrij weinig en hij ging er niks aan doen. Wat een onbeschofte kerel. :n

Lekker weer wakker worden met hoofdpijn door te weinig frisse lucht de komende twee weken. En wat dacht je van koken zonder afzuiging (alleen ventilatieroosters) met de ramen dicht. Als ze me morgen niet bellen krijgen ze een aangetekende brief op de deurmat. Betaal hier toch servicekosten voor. -:(- -:(- -:(-

Ohh gadver wat poedersuiker. Hopelijk wordt het snel opgelost! Zo vies als je geen frisse lucht in je kamer kan krijgen, super ongezond ook.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:57

Ja vooral 's nachts is het echt heel vies en naar. Slaap er ook slecht van. :n

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:59

MarlindeRooz schreef:

Kijk anders ook even bij de huurcommissie. Dit klinkt namelijk echt niet gezond. Ventilatie en frisse lucht is onwijs belangrijk!
Heb je een CO meter?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:03

Ga eerst nog een telefoontje afwachten van de plaatselijke receptie hier. Maar als die ook niet meewerkt dan ga ik inderdaad een serieuze klacht indienen. En een CO-meter? Ik heb geen gasaansluiting dus nee?
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 13-10-20 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:05

Steeph schreef:
Dat mag jij vinden maar blijkbaar werkt het op dit moment niet genoeg, anders hadden we in de afgelopen dag geen ruim 7000 nieuwe positieve testen. En dat jij dan de komende periode je vrienden niet kunt zien is dan maar even poedersuiker. Er zijn veel meer mensen dan alleen jij die veel grotere offers maken dan hun vrienden of familie niet kunnen zien.

Zo, nou inderdaad.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:16

Iets met jezelf belangrijker vinden dan de rest van de wereld denk ik.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:16

Marije_1997 schreef:
karuna schreef:
Werk is noodzaak en aan te tonen. Vrienden bezoeken kan ook overdag. Geen groepen feestende mensen onder viaducten dan. Ben je op straat dus strafbaar zonder werk bewijs of andere aantoonbare noodzaak. Makkelijker handhaven

Mijn vrienden werken overdag en ik slaap straks door de weeks overdag. Het avondje loods met een biertje er bij met m'n vrienden (max 4 mensen bij elkaar) is het enige moment in de week dat ik even tot rust kan komen. We hebben geen oorlog, vind een avondklok bullshit een mens mag gaan en staan waar hij of zij wil. Rekening houden met elkaar en afstand bewaren en geen fysiek contact lijkt mij meer dan genoeg.

Ik ben de baan waar ik al 6 jaar keihard voor strijd kwijt, maar wat poedersuiker dat je je biertje niet kan drinken joh

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:46

Dat mijn paard nu, klinkt bijna eng, iedere dinsdag nu steeds last heeft van een wondje aan z'n been. Het blijft steeds oppervlakkig gelukkig maar begint bijna vreemd te worden en blijft het bij oppervlakkig... dat ik me afvraag wat er veranderd is. Ik haal hem steeds in de middag met een wondje aan z'n been uit de paddock.. -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:06

Marije_1997 schreef:
karuna schreef:
Werk is noodzaak en aan te tonen. Vrienden bezoeken kan ook overdag. Geen groepen feestende mensen onder viaducten dan. Ben je op straat dus strafbaar zonder werk bewijs of andere aantoonbare noodzaak. Makkelijker handhaven

Mijn vrienden werken overdag en ik slaap straks door de weeks overdag. Het avondje loods met een biertje er bij met m'n vrienden (max 4 mensen bij elkaar) is het enige moment in de week dat ik even tot rust kan komen. We hebben geen oorlog, vind een avondklok bullshit een mens mag gaan en staan waar hij of zij wil. Rekening houden met elkaar en afstand bewaren en geen fysiek contact lijkt mij meer dan genoeg.

Ik denk dat vrienden niet kunnen zien nog wel het minst erge is... dan houd je een online Skype/teams/zoom meeting met je vrienden..
Mensen die hun banen kwijt zijn door Corona, horeca ondernemers die failliet gaan, mensen die studievertraging oplopen, geen afscheid mochten nemen van geliefde ect dat is veel erger..

Mijn ergens voor vandaag:
Ik zit de hele dag al in spanning te wachten op de nieuwe maatregelen, hopend dat ik wel gewoon kan stage lopen en een examen kan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:40

Iemand die op stal haar paard onder het zadel aan het slaan en trekken was en ik dacht oh dit kun je zo anders oplossen. Moeite om m'n mond te houden maar ik kan daar zo niet tegen... :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:41

Dat iemand aan mijn broedse kip heeft gezeten nu hopen dat ze niet te lang van het nest af is geweest. -:(-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:52

Pols overbelast, alweer, en ik heb helemaal niks geks gedaan. Doet goed zeer #)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:02

Ontplofte cola in de koelkast. Het zat OVERAL. Hele bovenkant eronder. Hele vloer er onder. :+

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:03

Vrienden zien kan via Skype toch? Ik heb in de vorige lockdown zelfs film gekeken met vrienden via Skype. Allemaal tegelijk op play drukken :')

Vanavond ga ik naar een vriendin (ben negatief getest, jeeh!) en de andere zien we via Skype. Zij durft niet te komen. Prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:06

MarlindeRooz schreef:
Ontplofte cola in de koelkast. Het zat OVERAL. Hele bovenkant eronder. Hele vloer er onder. :+

[ [url=m/RJhaGF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goede reden om 'm een keer goed schoon te maken haha!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:08

Fading schreef:
MarlindeRooz schreef:

[ [url=m/RJhaGF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goede reden om 'm een keer goed schoon te maken haha!

Hij was al schoon. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:09

Dan zeg ik niks haha! :+ :+

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:10

Corona depressie. Ik had er aan het begin van dit gedoe niet zoveel last van. Nu heb ik geluk als ik m'n bed uit kom...
Ik ben zo helemaal niet en erger mij er zo erg aan dat ik mij zo voel. Maar het lukt op dit moment gewoon niet.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:20

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik denk dat vrienden niet kunnen zien nog wel het minst erge is... dan houd je een online Skype/teams/zoom meeting met je vrienden..
Mensen die hun banen kwijt zijn door Corona, horeca ondernemers die failliet gaan, mensen die studievertraging oplopen, geen afscheid mochten nemen van geliefde ect dat is veel erger..

Mijn ergens voor vandaag:
Ik zit de hele dag al in spanning te wachten op de nieuwe maatregelen, hopend dat ik wel gewoon kan stage lopen en een examen kan doen

Dat dus, omdat er (teveel) mensen zijn die het gewoon verdommen om om zich om een ander te bekommeren en gewoon dwars tegen alle overduidelijke adviezen in, niet er aan willen houden. -:(-
Ik ben heel erg boos inmiddels, want dat laatste heeft ons dus getroffen. Geen afscheid kunnen nemen van een dierbare. |(
Jij niet bang voor Covid-19? Prima, maar denk dan verdomme aan een ander!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:37

Dat ik even niet op lette en de pan met boter verbrandde. Meteen stinken, huis vol met rook en het brandalarm die af ging.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:51

Mkango schreef:
Inmiddels erger ik me aan mijn moeder die aan het grasmaaien is (één van haar vele obsessies, rotgeluid), de schuifpui daarom open heeft laten staan ( :brr: ) en de deur naar de overloop die daardoor nu klappert (en die ik nu dicht ga doen). :')

Oh, maar ik had vandaag ook even de pui open staan. Frisse lucht! :D *sorry MarlindeRooz :(:) *

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:53

HEB NET MN STARTPAS VERLENGT oliebol.

Oké. Moest even in caps. Ik baal echt. Afgelopen jaar was ik al een half jaar kwijt en nu dus weer.
Bedankt he mensen die zich niet aan de regels houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:55

Cayenne schreef:
Mkango schreef:
Inmiddels erger ik me aan mijn moeder die aan het grasmaaien is (één van haar vele obsessies, rotgeluid), de schuifpui daarom open heeft laten staan ( :brr: ) en de deur naar de overloop die daardoor nu klappert (en die ik nu dicht ga doen). :')

Oh, maar ik had vandaag ook even de pui open staan. Frisse lucht! :D *sorry MarlindeRooz :(:) *

fiets you :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:56

Marije_1997 schreef:
karuna schreef:

Kind, wat heb je het toch vreselijk moeilijk