Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Jeetje Zoolgangster, dan schrik je inderdaad wel even zeg. Maar kan het ook zijn dat de bestuurster zich even niet goed voelde ofzo? Dat ze dacht te moeten overgeven of een paniekaanval had of weet ik veel wat? Of dat ze dacht pech te hebben en daarom even zo raar de auto neerkwakte?
Nick_en_ik, dat is ook wel een vreemd actie ja. Als je wat verder vooruit kijkt, dan zie je dat toch ook gewoon dat je daar niet langs kunt op zo'n manier?
nick_en_ik schreef:JPitty schreef:Richting aangeven naar links en tegelijk je alarmlichten aan? Dan zou ik eerlijk gezegd denken dat je pech hebt of niet goed bent en daarom de auto daarom stil zet. Ik zou daar niet aan aflezen dat je links afslaat en dan je ook gewoon passeren inderdaad. Ik snap wel dat je de alarmlichten aan wilt zetten, maar zelf zou ik dan eerst afslaan en dan na die manoeuvre de alarmlichten aandoen.
Oh nee, niet tegelijk, dat zou juist verwarrend worden. Ik geef eerst mijn richting aan, en zodra ik aan de linkerkant ben zet ik gelijk mijn alarmlichten aan. Dus ik keek goed, gaf mijn richting netjes aan en toen besloot iemand me pijlsnel in te halen.
Goof schreef:Ergernis van de dag:
Ik ben vandaag op een 80km weg aangereden door een dronken bestuurder![]()
Flinke klap, vol achterop. Bestuurder is aangehouden door de politie en ik kan vanmiddag niet met de auto op vakantie![]()
Erg last van mijn nek ook. Wat een achterlijke randdebiel.
Goof schreef:Ergernis van de dag:
Ik ben vandaag op een 80km weg aangereden door een dronken bestuurder![]()
Flinke klap, vol achterop. Bestuurder is aangehouden door de politie en ik kan vanmiddag niet met de auto op vakantie![]()
Erg last van mijn nek ook. Wat een achterlijke randdebiel.