Het lijkt mij ook best lastig om een man te vinden die ze niet wil.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Volgens mij zijn er stiekem zat mannen die wel/geen kinderen vooral laten afhangen van de vrouw in kwestie..
__Sannne schreef:idinn schreef:Volgens mij zijn er stiekem zat mannen die wel/geen kinderen vooral laten afhangen van de vrouw in kwestie..
Is ook mijn ervaring. Veel mannen vinden het allemaal wel prima. Of hebben er nog nooit echt bij stilgestaan want "het hoort erbij" of "het is normaal". Niet beseffend dat het gewoon een optie is zeg maar.
Mars schreef:Dit was exact mijn man toen ik m leerde kennenHij had er niet zo over nagedacht en het was meer dat t ‘normaal’ is om aan kinderen te beginnen.
Mijn keiharde nee vond hij prima en ‘eigenlijk wel chill’ en inmiddels is de harde nee overgenomen.
Luxorvalkje schreef:Ik ben ook nog niemand tegen gekomen. Ik kan echt niet online daten, dus dat maakt het ook lastig. Wel een vriend van vroeger tegen gekomen maar nooit mijn type geweest. (for the record: hij heeft een specifieke lijst met wensen en veel vrouwen vallen af omdat hij ze eigenlijk gewoon te dik vind. Dan hebben we het over maat 40, gaat mij wat ver zeg maar)
Varekaj schreef:Kansparels zijn in onze terminologie, Vlaams/dialect dus, eerder een type waarvan je kan betwijfelen of ze wel alle hersencellen benutten die ze ter beschikking hebben gekregen.
En ja, dat kunnen evengoed universitair geschoolde personen zijn. Types die bakken geld verdienen maar niet begrijpen dat je een jong kind niet zonder toezicht aan een drukke weg laat spelen, dat zijn kansparels.
Cayenne schreef:Luxorvalkje schreef:Ik ben ook nog niemand tegen gekomen. Ik kan echt niet online daten, dus dat maakt het ook lastig. Wel een vriend van vroeger tegen gekomen maar nooit mijn type geweest. (for the record: hij heeft een specifieke lijst met wensen en veel vrouwen vallen af omdat hij ze eigenlijk gewoon te dik vind. Dan hebben we het over maat 40, gaat mij wat ver zeg maar)
Dat lijkt me ook een apart type
Vanmiddag was er op RTL4 een docu over een gezin met 20 kinderen (nr 21 was onderweg).
De moeder wilde altijd zwanger zijn zodat ze zich "nodig" voelde
MarlindeRooz schreef:Tja iedereen mag uiterlijke eisen stellen toch. Die had ik ook. Voldoet vriendje aan alle? Bijna wel hij is alleen te klein.
Je moet het er wel op kunnen he. En een man met overgewicht vind ik niet aantrekkelijk. Ik wil iemand die slank is. Vond ik het vervelend dat mijn ex aankwam destijds? Ja, maar vooral omdat hij slecht voor zichzelf zorgde wat niet aantrekkelijk was en deels omdat ik het niet mooi vond. Vond ik hem daarom minder leuk? Nee.