Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 01:57

poes schreef:
[***] schreef:
Dat ik iets gezien heb wat ik NIET had willen zien

Dat snotje?

Die heb ik ook nog voorbij zien komen deze week ja :') , maar dat is in vergelijking niks met hetgeen ik echt ongezien gelaten zou willen hebben.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 02:06

poes schreef:
[***] schreef:
Dat ik iets gezien heb wat ik NIET had willen zien

Dat snotje?

Ik durf niet te kijken :7

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 07:52

De buren gaan lekker met z'n 4en een steiger opbouwen om half 7. Dag slaap :wave:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 07:57

Half zeven 8)7
Had ze toch even vriendelijk bedankt :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 08:09

Dat mijn vriend vannacht hele oerbossen heeft om lopen zagen :'). Ik ben gebroken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 08:51

Dat ik nu al een week wacht op brievenbuspost. Ugh. Had het uiterlijk woensdag moeten krijgen, maar toen ik donderdag mailde hadden ze het nog niet eens opgestuurd. Prima dat er vertraging is, maar laat dat dan even weten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 10:08

Dat ik naar de supermarkt wil maar gewoon geen zin heb door het hele gedoe.
Ik snap dat het moet maar ik ben daar niet voor ontworpen _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 10:23

Jumbo heeft verkeersstickers op de vloer gelegd.
Met welke richting je wel en niet op mag lopen.

Ik erger mij aan mezelf en de hooikoorts en ehelrs-danlos.
Droge ogen, droge handen, lijf dat uit elkaar valt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:43

Nayomie schreef:
Dat ik een paar maand geleden van de trap in de trein gevallen ben en ik stellig had gezegd dat het goed ging (adrenaline). Tot op de dag van vandaag nog veel pijn in de knie waar ik op gevallen ben. Was ik maar naar de huisarts geweest voor controle.
Ik zou toch even gaan hoor, zeker als je er nog last van hebt. :j

Mijn autoraceskills op de XBox... echt non-existent. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:47

De mensen in de supermarkt die blijkbaar allemaal onsterfelijk zijn ofzo. Ben maar naar huis gegaan en tegen sluitingstijd terug gegaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:53

poes schreef:
Maar buiten lopen mag toch gewoon.

Dat er nog zoveel winkels open zijn en bezoek mag in NL vind ik juist bizar.

Hoezo vind je dat bezoek niet mag? Ik ben gisteren nog bij mijn ouders geweest, en we hebben ons binnen ook aan de 1,5 meter afstand gehouden. Heel vervelend die anderhalve meter ertussen maar ja, dan kan ik ze tenminste nog zien en spreken, anders zie ik ze weken, maandenlang helemaal niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:56

Hebben ze daarna alles ontsmet? De stoel waar je hebt op gezeten, de klinken die je hebt aangeraakt etc? Want daar blijft het virus makkelijk 24 tot 72 uur op actief. Kun je wel anderhalve meter afstand houden, als je ergens aankomt. Tja... Ze vragen niet voor niets om enkel te nemen wat je ook koopt in de winkel. Hier ontsmetten ze elke kar zelfs even voor je.

Hier in België mogen wij niet meer op bezoek. Wil je langs gaan dan ga je hier voor de ruit staan. Of op de stoep op ruime afstand. Facetime etc.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:58

Het virus denkt niet, 'Oh dit was 1,5 meter .. nu kan ik niet verder' net als dat het virus niet denkt, 'Ooooh hier zijn maar 99 mensen, vanaf 100 mensen doe ik pas iets' :Y)

Het zijn maatregelen om ons bewuster dingen te laten doen en die maatregelen zijn er niet voor niets. Ik gok dat we dinsdag een interessante speech gaan krijgen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 11:58

Dat ik nu al een paar dagen achter elkaar na 8u slapen wakker wordt. Als ik me dan omdraai dan droom ik heel naar verder. Maar als ik dan wakker blijf ben ik eigenlijk nog heel erg moe. Ik wil gewoon lekker uitslapen in het weekend -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 12:17

Voor het eerst ben ik nu ook wel even klaar met de corona.
Vriend gaat weide omheinen en schoonvader wil héél graag komen helpen. Maar we laten het niet toe. Zo sneu voor hem, hij is echt teleurgesteld, al begrijpt hij de reden natuurlijk wel.

Mijn moeder is woensdag jarig en ik kan er niet naar toe (wel een extra grote kaart verstuurd en laat een enorme bos bloemen bezorgen), maar toch.

En mijn laatste ergernis is mijn broertje van 29 die naast mijn ouders woont en nog steeds naar zijn werk gaat terwijl hij in principe thuis zou kunnen werken.
Weliswaar met maatregelen (om en om thuis en op kantoor, minimaal 1,5 meter tussen bureaus etc, geen koffie halen voor elkaar, etc. Maar toch, hij vormt zo wel een gevaar voor mijn ouders. _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 12:46

Aan mezelf. Dat ik dingen heel lang uitstel waardoor ik er een paar uur tegenaan loop terwijl het me maar 20 minuten effectief kost om het uit te voeren..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 13:24

Aan dat ***wijf dat d'r hond los liet lopen hier in het bos (wat NIET mag), vervolgens ons erf op laat lopen en zelf doorloopt en een keer roept. Geen excuses of niets.
Wat nou als mijn honden los liepen op eigen terrein of mijn kleine nichtje of neefje van net nog geen en net wel een jaar oud?

Voor de duidelijkheid: we zijn bezig met een bedrijf die een omheining van 180 cm om ons hele terrein gaat zetten, maar het wachten is op het bedrijf.

1) Laat je hond niet los waar het niet mag
2) Houd je hond bij je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 13:53

Dat ik de laatste tijd alleen maar zwakte voel en daardoor nog slechtere keuzes maak. En ik als gevolg daarvan binnenkort waarschijnlijk zonder werk zit. -O-

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:06

Resistance schreef:
Niobe schreef:
Zei ze niet gewoon: ga gewoon focking worst halen?

Je was me voor :')

Edit: kon het even niet laten

[ [url=m/crChxq.png]Afbeelding[/url] ]

:') :') :') :') :')
Ik zat net bomvol frustraties en ergenissen en toen kwam ik deze tegen.... ik kan toch weer even lachen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:31

Telpeva schreef:
poes schreef:
Maar buiten lopen mag toch gewoon.

Dat er nog zoveel winkels open zijn en bezoek mag in NL vind ik juist bizar.

Hoezo vind je dat bezoek niet mag? Ik ben gisteren nog bij mijn ouders geweest, en we hebben ons binnen ook aan de 1,5 meter afstand gehouden. Heel vervelend die anderhalve meter ertussen maar ja, dan kan ik ze tenminste nog zien en spreken, anders zie ik ze weken, maandenlang helemaal niet meer.

In huis vind ik het risico toch echt anders dan buiten. In België mag het ook gewoon niet. Wij houden ons daar zeer strikt aan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:32

Dat mijn vader weer lekker optijd was met het bestellen van stro. Waardoor ik nu geen stro heb voor de stal van mijn paard..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:40

M'n eigen domheid en arrogantie. #leermoment B-)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:01

Mijn laatste nacht in het fijnste huisje waar ik ooit in heb gewoond. Klinkt vet dramatisch, maar is toch de waarheid :'). Twijfel ineens enorm of ik er goed aan doe om te verhuizen en wil eigenlijk echt niet weg. Maarja. Kan het nu niet meer terugdraaien. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:55

Dat ik net een online cursus heb gekocht, ik al in de plaza zit en dus gewoon kan inloggen maar een error krijg als ik naar het lesmateriaal wil. Lekker begin wel +:)+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:00

Ik bel netjes naar de snackbar zodat ze kunnen zorgen dat mijn bestelling (wel een hele portie patat en een kaaskroket :') ) klaarstaat en ik niet langer binnen hoef te zijn dan nodig. Kom ik daar aan, komt er achter mij een man naar binnen die ter plekke een bestelling doet voor zeker tien personen -O- . Echt, normaal zou je zo'n bestelling toch al doorbellen, maar nu helemaal |o