Caira schreef:Whahhaa raap me op! Maar je foto’s zijn dan ook wel prachtig, ze hadden zo nep kunnen zijn
Ik heb 'm ook even opgezocht, ik kan me misschien een heeeel klein beetje inbeelden wat die mevrouw dacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Is er linkje van de hanen foto’s? Ben nu wel benieuwd. Wat een verhaal! Hilarisch.
Karina schreef:Heb op MP 2 hanen te koop staan, Sabelpoot kleurslag citroenporselein. Bericht van iemand die een bod doet op de twee, maar 1 euro minder dan ik vroeg dus ik ga akkoord. Zouden ze vanmiddag komen halen. Staat mevrouw aan de deur:
"ik kom voor de hanen!".
Ik: "mooi, ik trek even jas aan, ze zitten al apart. Heeft u zelf een doos ofzo mee?"
Mevrouw: "eh... mijn man in de auto misschien".
Ik: Nou, is wel handig om ze hier meteen in te doen, wel zo veilig. Anders heb ik ook wel een doosje?""
Mevrouw, grote ogen boven mondkapje: "Het zijn toch geen ECHTE??? Er stond porselein"
![]()
Rubriek Pluimvee, 5 foto's hanen in de ren, prijs onderaan in de omschrijving waar verder ook instond geboren 2019, en eten uit de hand. HOE DAN?![]()
![]()
Anoeska27 schreef:Ik heb vandaag iets gekocht waar ik al lang naar op zoek was. Na het versturen zei de verkoopster dat het toch niet door de brievenbus past en of ik bij wil betalen. Dat vond ik geen enkel probleem, maar nu staat er bij de track en trace dat hij wel door de brievenbus past. Ik verzend zelf bijna nooit iets, hebben jullie al eens zoiets gehad?