Hé, die heb ik in het roestbruin . Leuk sans! Zal een keer een aanfoto maken.
Friemel ik vind je broek echt übervet
BiBiQ
Geplaatst: 01-07-20 08:54
Zag weer wat vrolijke zomerse looks voorbij komen.
Jammer dat het nu alleen maar regen is. Vind het nu maar lastig wat ik aan moet. Het is niet heel koud, maar echt een zomers jurkje is ook net niks nu.
Vandaag maar zo, met sneakers. Laatste dagje op m'n werk en dan gaat m'n verlof in
Gefeliciteerd kimmy!! En chique naar de stad aylal mooie kleur blazer.. Sans: stoere jumpsuit! Friemel: die broek zou ik ook zo kunnen kopen
Hier nog steeds in hangkleding .. spijkerbroek en sweater.Wel nu ik zo veel thuis ben door friemel op vinted / UW lopen snuffelen, eerste pakketje kwam vandaag binnen. Met 3 van de 4 ben ik blij jurk helaas te groot, dus die gaat er weer op Dit is zo.n heerlijk zacht shirtje blij mee. ( alle 4 items in nieuwstaat)
_Friemel
Geplaatst: 02-07-20 09:25
Ik draag vandaag mijn lievelingsjurkje! Extra speciaal want ik ben vandaag één jaar post op! Ik ben op 4 kilo na letterlijk gehalveerd
Ik heb nog een foto van mij in hetzelfde jurkje 8 maten groter
Gave broek friemel! En leuk dat je je jurkje weer teruggescoord hebt! Heb ik ook eens gedaan met mijnnfavoriete jurk, was er een van de steps dus ook op UW in de gaten gehouden en 2 maten kleiner gekocht
Wat een leuke jurkjes Friemel! Die gebreide staat mooi
Nieuwe blouse/top achtig iets! Met witte sneakers eronder.
MamaMiesje
Geplaatst: 03-07-20 19:57
@Sans: leuk pak! Dat is toch de een van de weinigen die ik hier zie, die gewoon lange pijpen heeft - ipv die rare halverwege-de-kuiten-lengte.
@Bibiq: kun je je nog een beetje comfi voelen en kleden, met die mooie buik? Hoe lang moet je nog?
@Kimmi: gefeliciteerd! Hoe heet je kindje?
@Ayla: mooie blazer, ik hou van blauw
@robbie: apart, die mouwtjes! Vind het wel wat! Hoe'st met je rug?
@Friemel: prachtig groen, die jurk! De foto van je oude ik: je ziet idd wel dat je daar zwaarder bent, maar op zich vind ik het niet schokkend! Wel weer in vergelijking moet hoe nog mooier je nu bent Had je toen ook al een tattoo? Is die veel verandert? Oooh die streepjesjurk! daar kun je wel in wonen zeg: super comfi!
@Anniekow: leuk shirt? Is die van Garcia? Heb een groene variant, die er erg op lijkt
@Yvanka: leuke blouse! Zit er een boord onderaan?
Deze juf heeft nu vakantie (dus weet niet of ik in veel meer dan een rijbroek en/of kluskleren ga lopen, voorlopig )
BiBiQ
Geplaatst: 03-07-20 20:02
Vooral jurkjes word ik erg blij van Ik zit nu op 34 weken. Dus nog 6 te gaan.
Heb ook weer een nieuw jurkje. Gister avondje drankje gedaan.
Kimmy gefeliciteerd met de kleine Friemel leuk die gebreide jurk Mamamiesje geniet van je vakantie BibiQ laatste loodjes, lekker van je verlof genieten nu
Vandaag geen foto van mn kleding, maar komend weekend wel weer denk ik. Heb een aantal jurken van mn zusje overgenomen dus kan weer wat nieuwe dingen showen binnenkort