Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Gewoon even op de verpakking kijken voor welk merk +model + bouwjaar ze geschikt zijn. Staat er op
lisanne87 schreef:De lengte van de ruitenwisser moet je even opmeten (het gedeelte dat op t raam zit)
Marocje schreef:Lalidan schreef:Gewoon even op de verpakking kijken voor welk merk +model + bouwjaar ze geschikt zijn. Staat er oplisanne87 schreef:De lengte van de ruitenwisser moet je even opmeten (het gedeelte dat op t raam zit)
Ah, rolmaat heb ik in de auto, dus dat moet lukken. Ik kon zo snel niet zien waar en hoe ik hem moest losklikken, maar misschien als ik de nieuwe heb dat dit wel in de gebruiksaanwijzing staat. Oh, wellicht ook wel gewoon in het boekje van de auto zelf?![]()
![]()
Echt niet fijn vanmiddag toen het ging regenen dat ie het begaf, thanks voor jullie antwoorden
Jet schreef:Sheran schreef:Wat ik me afvraag:
1. waar is huertecilla?
2. wat staat er op de avatar van Dreamybol
Een poes die naar Bokt kijkt. Het donkere is een schaduwplek volgens mij.
Ik wist niet dat HC weer terug op Bokt was, volgens mij ben ik hem al jaren niet meer tegengekomen.
_Karlijn schreef:Ik vraag me af hoe de bokker heet die een blog bij hield over haar leven als rij-instructrice oid in China en of ze daar nog zit/hoe ze het ervaart nu met corona?
Tinkerloos schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er nu gaan overlijden doordat je geen mond op mond beademing meer mag geven bij een reanimatie als iemand een hartstilstand heeft.
Tinkerloos schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er nu gaan overlijden doordat je geen mond op mond beademing meer mag geven bij een reanimatie als iemand een hartstilstand heeft.
Gini schreef:Tinkerloos schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er nu gaan overlijden doordat je geen mond op mond beademing meer mag geven bij een reanimatie als iemand een hartstilstand heeft.
Ik denk geen. Mond-op-mond beademing gebeurt eigenlijk niet meer. Als een hulpverlener een persoon moet beademen doet die dat met zo een ballon.
Knert schreef:Mond op mond doen we al een tijdje niet meer
Alleen reanimeren schijnt genoeg te zijn.
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... -beter.htm
Dus theoretisch gezien 0.0
Knert schreef:Tinkerloos schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er nu gaan overlijden doordat je geen mond op mond beademing meer mag geven bij een reanimatie als iemand een hartstilstand heeft.
Mond op mond doen we al een tijdje niet meer
Alleen reanimeren schijnt genoeg te zijn.
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... -beter.htm
Dus theoretisch gezien 0.0